Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole kauaakaan kun jossain selailin samantapaista lehteä mihin oli salaliittoja/salaliittoteorioita listattu ja ihan suomen kielellä. Hitto kun en nyt muista tarkkaan missä se tuli vastaan, mutta varmaan se on ollut ihan lehtipisteissä myynnissä siis Suomessa.
Meteoriksi väittävät.No mitkä ne oudot valot Irlannissa olivatkin? Oliko se UFO?
No mitkä ne oudot valot Irlannissa olivatkin? Oliko se UFO?
AHHAHHA! Putteja on paljon enemmän, yksi oli kuulemma pelkkä teräksestä tehtyy versio, kun on soinut rajusti metallipalajstimen kautta kävellessaan, Singaporessa!Luulitte varmaan, että Putte on tavallinen kuolevainen... ehei... juuri salaliittoihmisten pitäisi tietää, että hän on saanut botoxia ennenkin, ja on oikeasti jo ainakin 118-vuotias. Ei tarvitse valita uutta Puttea.
Jatkakaa!
Katso liite: 25481
Tuota on epäilty, tavattoman voimakkaat otsalamput puuttuvat kuvasta.
Totuus taitaa olla kuitenkin eri kulmasta kuvatut korvat, mutta takuuseen en mene, jotkut ihan järkevät tuttavat usko että putella on kaksoiolentoja.
Se on Sergei Sobjanin, joka on hiukan Jeltsinin näköinen. Mutta olkoon, kyllä hänetkin tehtyy Skolkovassa (se venäjän silikoonilaakso, josta kukaan ei tietää mitä siellä luodaan ylipäänsä, mutta rahat upotetaan ja paljon, ja sietä ne taas siirtyvät koplan taskuihin).Ei kai kukaan ole niin hullu että menisi pussailemaan äijää joka haisee hielle, paskalle ja vanhalle viinalle ja jolla on kattila päässä, mikäli asialle voi laittaa kaksoisolentonsa. Tuon ”Udmurtin” takana näyttäisi olevan myös potkujen jälkeen laihtunut entinen Jeltsininkin kaksoisolento.
Tämä salaliitto osuu hyvin tähän palstaan. Olen jo jonnin aikaa pohtinut profiiliani, johon näyttää ilmaantuvan koko ajan uusia viestejä, vaikken juuri käytä tätä. Olen myös selaillut vanhoja viestejäni ja havainnut että profiilillani on jo useita vuosia julkaistu sellaisia viestejä, joita en ole itse kirjoittanut. Niiden ohessa on julkaistu materiaalia, jota en ole koskaan nähnyt ja jonka alkuperästä minulla ei henk. koht. ole minkäänlaista tietoa. Joku on näköjään yrittänyt oikein urakalla houkutella venäläisiä perääni.
TomTomin kellarissa. Osoite on 1000 Colonial Farm Road, McLean, VirginiaMuuten, missäs tämän sivuston palvelin oikein sijaitsee ja onko mukaan antaa linkkiä jossa tämä luotettavasti todennetaan?