Salaliitot

No mitkä ne oudot valot Irlannissa olivatkin? Oliko se UFO?
 
 
Kaupallisesta mediasta et tule totuutta saamaan, tietää salaliittoteoreetikko, mutta myös ei-kaupalliset yleisradioyhtiöt ovat luonnollisesti mukana salaliitossa. Eihän se muuten salaliitto olisikaan. Jos kunnollisia todisteita olisi, se ei myöskään olisi salaliitto ollenkaan.

Salaliittoon saadaan aina todella mielettömän suuri porukka mukaan, ja siihen vihityt ovat paljon tiukempia suustaan kuin juoruilevilla työpaikoilamme olevat ihmiset ovat. Meillä salaisuus, jonka kerrot vain yhdelle tai korkeintaan kahdelle naiselle töissä (anteeksi naiset) vaitioloa vannottaen, on julkista tietoa tunnissa ja sen voisi ilmoittaa samantien lehdessä.

Mutta salaliittoväki, ah miten kurinalaisia he ovatkaan!

Niin kuin ne WTC-tornit. Joku laski kerran, miten mieletön määrä vartijoita, kameravalvojia, siivoojia, insinöörejä, poliiseja, virkamiehiä, ohikävelijöitä ja autoilijoita ja tietenkin myös panostajia tarvittiinkaan, että saatiin räjäytettyä tornit, joihin ensin jostain merkillisestä syystä lensivät ne kaapatut koneet, joissa olevat kaappariterroristit olivat syyttömiä. Salaliitossa olleiden vähimmäismäärä on 5000 henkilöä, ehdoton minimi, eikä kukaan ole puhunut sivu suunsa vieläkään. Kaikki johtuu siitä, että UFO kaappasi heidät.

Kaikki sodan ja uuden maailmanjärjestyksen tähden! Onpa ovelaa... Lännen imperialistinen salaliitto näin taitavan porukan voimin luulee etenevänsä mutta hahaa! Onneksi donetskilainen verkkomediavastarinta paljastaa, millainen pedofiilirinki Wall Streetin ja Valkoisen talon kätköissä on salaliittoillut paitsi nyt, kun on Trump, joka on kunnon jätkä niin kauan kuin hän ei suututa Puttea, joka on kunnon bätmänien kaveri ja tietää, miten CIA ampuu matkustajakoneita Ukrainassa.

Luulitte varmaan, että Putte on tavallinen kuolevainen... ehei... juuri salaliittoihmisten pitäisi tietää, että hän on saanut botoxia ennenkin, ja on oikeasti jo ainakin 118-vuotias. Ei tarvitse valita uutta Puttea.

Jatkakaa!

Putin-Time-Travel-934447.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Luulitte varmaan, että Putte on tavallinen kuolevainen... ehei... juuri salaliittoihmisten pitäisi tietää, että hän on saanut botoxia ennenkin, ja on oikeasti jo ainakin 118-vuotias. Ei tarvitse valita uutta Puttea.

Jatkakaa!

Katso liite: 25481
AHHAHHA! Putteja on paljon enemmän, yksi oli kuulemma pelkkä teräksestä tehtyy versio, kun on soinut rajusti metallipalajstimen kautta kävellessaan, Singaporessa!
Puttea nöyretetty, mutta Venäjällä metiassa ne tiesi heti - putte on terästä, ja tulee soimaan jokaisessa metallipaljastimessa ilman sisäkalujakaan ja luita! Se stä Skolkovon huippusalaista ainetta, sitä ei oo kellään!
:ROFLMAO:
 
Tuota on epäilty, tavattoman voimakkaat otsalamput puuttuvat kuvasta.
med.jpg

Kun näitä katselee niin oikeasti mietti kuinka paljon näitä putteja on..
Totuus taitaa olla kuitenkin eri kulmasta kuvatut korvat, mutta takuuseen en mene, jotkut ihan järkevät tuttavat usko että putella on kaksoiolentoja.
 
Totuus taitaa olla kuitenkin eri kulmasta kuvatut korvat, mutta takuuseen en mene, jotkut ihan järkevät tuttavat usko että putella on kaksoiolentoja.

Historian saatossa aika monella isolla pojalla on ollut kaksoisolentonsa. Churchillin kopio lienee kuuluisin.
 
Esim. Tämä malli on "Udmurtti". Sitä lähetetään kaduille (ei kovin arvokas?) , ei näytetä kun tietystä kulmasta, ja pidetään kaukana meddusta, kun pituus ero näkyy selvämmin, Udmurt on meddua paljon kookampi ja sillä lisäksi suuremmat kädet, kun mallilla "nuori putte".
2288603_800.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Ei kai kukaan ole niin hullu että menisi itse pussailemaan äijää joka haisee hielle, paskalle ja vanhalle viinalle ja jolla on kattila päässä, mikäli asialle voi laittaa kaksoisolentonsa. Tuon ”Udmurtin” takana näyttäisi olevan myös potkujen jälkeen laihtunut entinen Jeltsininkin kaksoisolento.
 
Viimeksi muokattu:
Ei kai kukaan ole niin hullu että menisi pussailemaan äijää joka haisee hielle, paskalle ja vanhalle viinalle ja jolla on kattila päässä, mikäli asialle voi laittaa kaksoisolentonsa. Tuon ”Udmurtin” takana näyttäisi olevan myös potkujen jälkeen laihtunut entinen Jeltsininkin kaksoisolento.
Se on Sergei Sobjanin, joka on hiukan Jeltsinin näköinen. Mutta olkoon, kyllä hänetkin tehtyy Skolkovassa (se venäjän silikoonilaakso, josta kukaan ei tietää mitä siellä luodaan ylipäänsä, mutta rahat upotetaan ja paljon, ja sietä ne taas siirtyvät koplan taskuihin).
Kohta elvyttävät Brezhneviakin o_O.

Pitää löytää mahtavan runon jossa ihan Brezhnevin äänellä puhuu yksi artisti, jolta viettiin moisesta "kunniaartisitin" arvo heti..Brezhnev siis kertonut kuinka hänet kaivattiin haudasta ja elvytettiin jotta vakuuttavuus säilyisi!
 
Tämä salaliitto osuu hyvin tähän palstaan. Olen jo jonnin aikaa pohtinut profiiliani, johon näyttää ilmaantuvan koko ajan uusia viestejä, vaikken juuri käytä tätä. Olen myös selaillut vanhoja viestejäni ja havainnut että profiilillani on jo useita vuosia julkaistu sellaisia viestejä, joita en ole itse kirjoittanut. Niiden ohessa on julkaistu materiaalia, jota en ole koskaan nähnyt ja jonka alkuperästä minulla ei henk. koht. ole minkäänlaista tietoa. Joku on näköjään yrittänyt oikein urakalla houkutella venäläisiä perääni.
 
Tämä salaliitto osuu hyvin tähän palstaan. Olen jo jonnin aikaa pohtinut profiiliani, johon näyttää ilmaantuvan koko ajan uusia viestejä, vaikken juuri käytä tätä. Olen myös selaillut vanhoja viestejäni ja havainnut että profiilillani on jo useita vuosia julkaistu sellaisia viestejä, joita en ole itse kirjoittanut. Niiden ohessa on julkaistu materiaalia, jota en ole koskaan nähnyt ja jonka alkuperästä minulla ei henk. koht. ole minkäänlaista tietoa. Joku on näköjään yrittänyt oikein urakalla houkutella venäläisiä perääni.

Tuollainen kuva minullekin on syntynyt.

giphy (2).gif
 
Muuten, missäs tämän sivuston palvelin oikein sijaitsee ja onko mukaan antaa linkkiä jossa tämä luotettavasti todennetaan?
 
Toisinaan olen pohdiskellut myös sivuston ylläpitoa. Käsittääkseni kukaan palstalla pitkään pyörineistä todellisista yksityishenkilöistä ei ole koskaan tavannut heitä. Suomen viranomaiset taasen tuntuvat olevan heistä kovin kiinnostuneita. :)
 
Back
Top