Salaliitot

Tai sitten tämä Estonian uppoaminen otti kapteenille niin kunnian päälle että muutti jonnekin erakoksi.
 
Sua tuntuu nämä salaliitot kiehtovan niin että niitä löytyy vähän jokaisesta asiasta.

Pieni vinkki: jokaisen hörhön sanomaan oli se sitten esitetty netissä ta rappukäytävässä ei kannata uskoa. Virallisista kannoista ja tutkimuksista saa olla eri mieltä mutta jos muuta ei ole esittää vastaväitteiksi kuin netistä poimittuja huhuja ja artikkeleita, niin voisiko se virallinen kanta ollakin totta?
No lähinnä tää Estonia kiinnostaa. Naapurin pappa tai edes niin pappakaan vielä noin 70v. Se siirretty henkilö tosiaan oli aluksen toinen kapteeni. Ei mikään saattohoito case. Todennököisesti siirrettiin diplomaattilennolla jenkkeihin joitakin päiviä myöhemmin. Silloin poikkeuksellisesti USA ei ilmoittanut henkilöllisyyksiä jotka lähtivät maasta. Hyvin harvinainen menettely.
 
Miten muuten selitätte ne metallinäytteet jotka on toimitettu sukeltajien toimesta laboratorioihin? Niissähän kävi varsin selväksi se, että räjähdys on tapahtunut.
 
Janne Porkasta piti tulla isona merikapteeni.

– Olen käynyt merimiesammattikoulun ja ollut muun muassa neljä vuotta laivalla töissä. Olen ollut Viking Sally -laivalla matruusina yhdeksän kuukauden ajan, ennen kuin alus myytiin virolaisille ja siitä tuli Estonia.

– Minua hymyilytti hirveästi aikoinaan se keskustelu mitä käytiin sen ympärillä, että miksi Estonia upposi. Siinä oli kaikenlaista salaliittoteoriaa sun muuta.

Porkka ihmettelee, mikseivät toimittajat soittaneet laivan entiselle henkilöstölle.

– Jos yksikin toimittaja olisi soittanut entisillä työntekijöille ja kysynyt, että oliko keulaportin kanssa ongelmia laivan ollessa nimeltään Viking Sally, moni olisi vastannut, että kyllä. Kyllä mekin Turusta lähdimme liikkeelle siten, että saimme autokannen rampin kiinni, mutta emme keulavisiiriä. Siellä hakkasimme lekojen kanssa, että saimme visiirin kiinni.

– Kaikesta legendaarisin oli nyt jo edesmennyt yliperämies, jonka lempinimi oli Parta ja joka veti tupakkaa. Yhden kerran oli kova myrsky. Hän sanoi minulle, että mene Janne katsomaan autokannelle, että tuleeko vesi sisään. Sanoin, että kyllä tulee. Hän kysyi, että onko vettä nilkkaan vai polveen asti. Vastasin, että nilkkaan. Hän sanoi, että ”sitten ei mitään hätää, tule pois.”
Laivan keulavisiiri vuosi siis jo silloin.

– Silloin, kun pikkuveli soitti minulle ja sanoi, että nyt pitää avata telkkari ja kun näin uutiset Estonian uppoamisesta, tiesin heti, mitä oli tapahtunut. Kun aallot hakkaavat avomerellä tarpeeksi voimakkaasti, niin visiirihän lentää äkkiä helvettiin siitä. Vesi pääsee autokannelle, ei siinä voi enää mitään tehdä.
 
Tänne kuulemma kirjoitellaan kieli poskessa, mutta kuka jaksaa etsiä netistä kaiken maailman salaliittoteorioita, jos ne eivät itseä kiinnosta? Ja vähän kuin sisimmässään uskota niihin.
Olen törmännyt vähän sisällä kahteen tapaukseen ihan livenä. Toinen, se lievempi, mietti, että josko se Kuussa käyminen olisikin lavastettua.
Toinen, ihan periaatteessa normaali pitkään pintapuolisesti tuntemani kaveri alkoi sitten höpöttää alumiinin kylvämisestä ilmaan.

Pölvästi: - Oletko milloin viimeksi nähnyt sinistä taivasta tänä kesänä?
Minä: - No tuota, olen kyllä nähnyt.
P: - Et ole nähnyt.
M: - Vai niin.
P: - Minä olen isänmaallinen suomalainen. Matkustajalentokoneet kylvävät alumiinia ilmaan. Ne valkoiset vanat ovat alumiinia. NATO, CIA ja Amerikka on kaiken takana.
M: - Eikös ne vanat ole tiivistymisvanoja johtuen...
P: - Ei. Ne on alumiinia. Tarkoitus on tyhmentää kantaväestö ja tuoda sitten tilalle maahanmuuttajia. Amerikassa on muutettu useita isoja 747-matkustajakoneita alumiininlevitystä varten. Ne ei ole metsäpaloja varten, kuten on kerrottu.
M: - Mistäs sinä tätä roskaa oikein kaivat?
P: - Oikeasta mediasta. Vaihtoehtomediasta. Siellä näkee sen oikean totuuden. Sitä ei kerro valtamedia, ei Yle, ei mikään. Minä olen isänmaallinen suomalainen.

Ja mikään fakta ja argumentti ei kerta kaikkiaan läpäissyt idiotismin panssaria.
Helvetin huolestuttavia esimerkkejä helvetin tyhmistä ihmisistä. Nuokin keskustelut kun olis käyny jossain Kellokoskella, niin ymmärtäisi, mutta kun ei...
 
Tämä luki jutussa, joka kertoi Estonian lähdöstä viimeiselle reissulle.
”Tiedän kahdesta varmasta ruotsalaisesta lähteestä, että amerikkalainen merijalkaväki täydessä univormussa osallistui sataman ja kuorman turvaamiseen, ei yksinomaan kuorman” (eräs lähde 28.6.2007).
Joka tapahtui siis syksyllä -94
Tämä siis Vastavalovoiman jutusta. Ei lainkaan pahimmasta päästä, mutta ei pysty lukemaan pitkää tarinaa, jossa kieli vaihtuu suomen, ruotsin ja englannin välillä. Sekopäistä, lähinnä lainauksista koostuvaa tarinaa, kaiken maailman lausunnonantajien nimiä, tyyliin " International Navigation and Logistic Bullshitting". Ihan kuin Rauni-Leena Luukkaisen aikoihin.
Teoria A, B, C jne. valitse sopiva. Olen valinnut minulle sopivan, se on Lehtolan pöytäkirja. Sitä ei ketään kumonnut...toistaiseksi...X-filetunnaria tähän.
 
Tänne kuulemma kirjoitellaan kieli poskessa, mutta kuka jaksaa etsiä netistä kaiken maailman salaliittoteorioita, jos ne eivät itseä kiinnosta? Ja vähän kuin sisimmässään uskota niihin.
Olen törmännyt vähän sisällä kahteen tapaukseen ihan livenä. Toinen, se lievempi, mietti, että josko se Kuussa käyminen olisikin lavastettua.
Toinen, ihan periaatteessa normaali pitkään pintapuolisesti tuntemani kaveri alkoi sitten höpöttää alumiinin kylvämisestä ilmaan.

Pölvästi: - Oletko milloin viimeksi nähnyt sinistä taivasta tänä kesänä?
Minä: - No tuota, olen kyllä nähnyt.
P: - Et ole nähnyt.
M: - Vai niin.
P: - Minä olen isänmaallinen suomalainen. Matkustajalentokoneet kylvävät alumiinia ilmaan. Ne valkoiset vanat ovat alumiinia. NATO, CIA ja Amerikka on kaiken takana.
M: - Eikös ne vanat ole tiivistymisvanoja johtuen...
P: - Ei. Ne on alumiinia. Tarkoitus on tyhmentää kantaväestö ja tuoda sitten tilalle maahanmuuttajia. Amerikassa on muutettu useita isoja 747-matkustajakoneita alumiininlevitystä varten. Ne ei ole metsäpaloja varten, kuten on kerrottu.
M: - Mistäs sinä tätä roskaa oikein kaivat?
P: - Oikeasta mediasta. Vaihtoehtomediasta. Siellä näkee sen oikean totuuden. Sitä ei kerro valtamedia, ei Yle, ei mikään. Minä olen isänmaallinen suomalainen.

Ja mikään fakta ja argumentti ei kerta kaikkiaan läpäissyt idiotismin panssaria.
Helvetin huolestuttavia esimerkkejä helvetin tyhmistä ihmisistä. Nuokin keskustelut kun olis käyny jossain Kellokoskella, niin ymmärtäisi, mutta kun ei...

Näkemisen lahjaa ei lie kaikille suotu. Yksi näkee alumiinia, toinen hiilidioksidia. Pienemmilläkin koneilla kuin jumboilla on muuten levitetty alumiinia ympäristöön jo vuosikymmeniä. Tosin konekin on mennyt yleensä siinä samassa kun rakenteessa käytetyt duraalit ovat levinneet pitkin ketoa ja kenturaa.

Mutta totisesti sanon teille, että on olemassa laaja ja lonkeronsa ympäri maailmaa ulottava salakähmäinen alumiinisalaliitto. Tiedän, sillä olen osallistunut muutaman kerran kokoontumisiin ja siellä pidettyihin salaisiin menoihin. Alumiiniverkoston ytimessä ovat erityisesti korkeasti koulutetut henkilöt, jotka velvoitetaan ja sitoutetaan osallisiksi salaliittoon tietämättään jo opiskeluaikana. Karu totuus valkenee opinnoissa valmistumisen ja niiden päätymisen yhteydessä, jolloin heidät vihitään automaattisesti elinikäisiksi salaseuran jäseniksi. Jokaisessa korkeaa opetusta antavassa oppilaitoksessa toimii verkoston alayksikkö.

Lähes kaikki opinnoissa valmistuvat pelkäävät seurauksia pois jättäytymisestä ja uhraavat itsenäisyytensä verkoston painostuksen edessä. Verkoston ulkopuolelle jäävät tulevat syrjäytetyiksi toiminnan ytimestä ja heidät käytännössä eristetään jäseniksi jäävistä. He eivät opi salaisia kädenpuristuksia eivätkä pääse kuulemaan kevytmetallistrategisia linjauksia tapaamisissa. Salaseuran nimestä (Alumiiniverkosto) on hämäyksen vuoksi jätetty vain pari i-kirjainta pois siten, että yhteys alumiiniin, sen levittämistoimintaan sekä selektiiviseen vaikuttamiseen on jopa liian ilmeinen ja sen vuoksi erittäin hyvin kätketty.

Alumiiniverkoston olemassaolo sekä sen perustehtävä eli alumiinitoiminnan edistäminen ja kehittäminen tukevat eittämättä väittämää siitä, että alumiinin selektiivistä levittämistä väestön keskuuteen harjoitetaan laajassa mittakaavassa. Ja myös maailmanlaajuisesti.

EDIT:
;)
 
Viimeksi muokattu:
Niin juu, ne alumnilaiset ovat sitten yhtä perkeleitä ja pahemmat kuin vapaamuurarit.
Tässä kaavio miten ovat soluttautuneet kaikkialle.

alumni-network.jpg
 
No lähinnä tää Estonia kiinnostaa. Naapurin pappa tai edes niin pappakaan vielä noin 70v. Se siirretty henkilö tosiaan oli aluksen toinen kapteeni. Ei mikään saattohoito case. Todennököisesti siirrettiin diplomaattilennolla jenkkeihin joitakin päiviä myöhemmin. Silloin poikkeuksellisesti USA ei ilmoittanut henkilöllisyyksiä jotka lähtivät maasta. Hyvin harvinainen menettely.
Saattohoito ja triage eivät ole sama asia, ihmisiä, nuoria ja vanhoja loukkaantuu onnettomuuksissa vaikka kuinka. Nuorikin ihminen saa violetin luokituksen jos hoitoresurssit eivät riitä vamman hoitamiseen.
 
No lähinnä tää Estonia kiinnostaa. Naapurin pappa tai edes niin pappakaan vielä noin 70v. Se siirretty henkilö tosiaan oli aluksen toinen kapteeni. Ei mikään saattohoito case. Todennököisesti siirrettiin diplomaattilennolla jenkkeihin joitakin päiviä myöhemmin. Silloin poikkeuksellisesti USA ei ilmoittanut henkilöllisyyksiä jotka lähtivät maasta. Hyvin harvinainen menettely.

Pappa oli samaan aikaan sairaalassa töissä ja myös hyvin tietoinen USA:n ja Suomen välisen diplomaattilikenteen saloista? Mikähän se tallainen sairaalavirka mahtaa olla?
 
Raapustan illalla vähän lisää Estoniasta.

Ihan vinkkinä niin ennen kuin vaivaudut niin lue edes alla olevat linkit rauhassa ja ajatuksella läpi

http://www.hsva.de/10_downloads_content/HSVA1663FINAL.pdf (edit: tämä ei näköjään enää toimi)
 
Ihan vinkkinä niin ennen kuin vaivaudut niin lue edes alla olevat linkit rauhassa ja ajatuksella läpi

http://www.hsva.de/10_downloads_content/HSVA1663FINAL.pdf (edit: tämä ei näköjään enää toimi)
En missään nimessä edes avaa virallista raporttia. Se kun ei ota minkäänlaista kantaa Estonian kyydissä olleeseen sotilasteknologiaan saati amerikkalaiseen saattueeseen Tallinnan satamassa. Ei myöskään ota minkäänlaista kantaa tapauksiin jossa kadonneiden omaisia on uhkailtu ja kiristetty uppoamisen jälkeen.

Itseltä löytyy kotimaiset ja ruotsalaiset iltapäivälehdet onnettomuuden jälkeisiltä päiviltä. Samaten löytyy Siivet lehti joka tuoreeltaan raportoi lähinnä ilmailun sektorilta pelastustoimia.

Itselleni ensimmäinen havainto koptereista oli koulubussista. Svenskien Vertol kävi kentällä tankilla. Seuraavaksi korkean kukkulan päällä olevan koulun pihalta pääsimme seuraamaan kätevästi lentoja Tyksiin. Koulusta siirryimme Tyksin lähelle katsomaan koptereita. Viimeinen oma havainto liittyen pelastusoperaatioon oli, kun MI-8 samaisena iltana lensi Turun kentältä kohti Tamperetta.
 
Näkemisen lahjaa ei lie kaikille suotu. Yksi näkee alumiinia, toinen hiilidioksidia. Pienemmilläkin koneilla kuin jumboilla on muuten levitetty alumiinia ympäristöön jo vuosikymmeniä. Tosin konekin on mennyt yleensä siinä samassa kun rakenteessa käytetyt duraalit ovat levinneet pitkin ketoa ja kenturaa.

Mutta totisesti sanon teille, että on olemassa laaja ja lonkeronsa ympäri maailmaa ulottava salakähmäinen alumiinisalaliitto. Tiedän, sillä olen osallistunut muutaman kerran kokoontumisiin ja siellä pidettyihin salaisiin menoihin. Alumiiniverkoston ytimessä ovat erityisesti korkeasti koulutetut henkilöt, jotka velvoitetaan ja sitoutetaan osallisiksi salaliittoon tietämättään jo opiskeluaikana. Karu totuus valkenee opinnoissa valmistumisen ja niiden päätymisen yhteydessä, jolloin heidät vihitään automaattisesti elinikäisiksi salaseuran jäseniksi. Jokaisessa korkeaa opetusta antavassa oppilaitoksessa toimii verkoston alayksikkö.

Lähes kaikki opinnoissa valmistuvat pelkäävät seurauksia pois jättäytymisestä ja uhraavat itsenäisyytensä verkoston painostuksen edessä. Verkoston ulkopuolelle jäävät tulevat syrjäytetyiksi toiminnan ytimestä ja heidät käytännössä eristetään jäseniksi jäävistä. He eivät opi salaisia kädenpuristuksia eivätkä pääse kuulemaan kevytmetallistrategisia linjauksia tapaamisissa. Salaseuran nimestä (Alumiiniverkosto) on hämäyksen vuoksi jätetty vain pari i-kirjainta pois siten, että yhteys alumiiniin, sen levittämistoimintaan sekä selektiiviseen vaikuttamiseen on jopa liian ilmeinen ja sen vuoksi erittäin hyvin kätketty.

Alumiiniverkoston olemassaolo sekä sen perustehtävä eli alumiinitoiminnan edistäminen ja kehittäminen tukevat eittämättä väittämää siitä, että alumiinin selektiivistä levittämistä väestön keskuuteen harjoitetaan laajassa mittakaavassa. Ja myös maailmanlaajuisesti.
:) sinä olet huumorilla liikkeellä, olen oppinut sinua sen verran vuosien varrella tuntemaan.
Mutta ei tarvitse kuin kuukkeloida "kemikaalivanat", niin johan löytyy lääkityksen tarpeessa olevia. Samat uskovaiset sitten ovat taipuvaisia uskomaan muihinkin hörhöilyihin.
Miten tämä liittyy maanpuolustukseen? Siten, että tämä pölvästimpi kansanosa on vihollisen ikävän helppo huijata epäilemään, että kaikki puolustustoimenpiteemme ovat oikeasti Naton hyökkäysoperaatiota, jonka käski CIA, jota käski Illuminati jne jne.
 
Miksi siihen tulisi ottaa erityisesti kantaa?

Entä mistä voi löytää luotettavan vahvistuksen amerikkalaisesta sotilassaattueesta? V. 1994 Viro oli rutiköyhä maa kaukana eu:sta ja Natosta. Jos tällainen täysi saattue on todella ollut niin se on varmasti paistanut silmään Tallinnan kaduilla ja tieto on vahvistettavissa uskottavasta lähteestä.

Entä miten omat havaintosi helikoptereista liittyvät asiaan?
 
Back
Top