Sardaukarin elämä....

Sardaukar

Greatest Leader
BAN
Ajattelin aloitella moisen ketjun, kun nyt on takana Suomi, Malta, Israel, UK, Afghanistan, Italia, Ranska, Etelä-Afrikka ja kohta Serbia. :) Tarkoitan maita jossa ei ole käyty vain turistina.

"Ei kuplia ruiskeeseen, vaan suoraan meluun ja tuiskeeseen"

Kertokaa omia kokemuksia kanssa ns. "expat"-jutuista.
 
Porvoossa asuminen saattaa aiheuttaa provoilua. Tampereella asuminen taas altistaa piiloupseerivastaisuudelle.
 
@Sardaukar

Mikä ajaa miestä ympäri planeettaa? Olet käsittääkseni EVP, ollut kai jo pidemmän aikaa. Konsul(t)in työ?
 
Oletko naisia paossa vai niiden perässä? Vai osittain paossa ja osittain perässä? :D

Entäs jos Sardaukar on naisten perässä ja duunia paossa? Niin minä ainakin, tosin ihan Suomen sisällä... :oops:
 
Entäs jos Sardaukar on naisten perässä ja duunia paossa? Niin minä ainakin, tosin ihan Suomen sisällä... :oops:
Minä ymmärsin että siivestää naisilla ja menee niiden duunien perässä....:eek:

Itse olen asunut Baijerissa Saksassa. Oman työn puitteissa useita kertakeikkoja ympäri Eurooppaa 25 vuoden ajan ja Arabi Emiraateissa. Lomareissut samoissa.
 
Viimeksi muokattu:
Oletko naisia paossa vai niiden perässä? Vai osittain paossa ja osittain perässä? :D

Osittain paossa ja osittain perässä. Satuin törmäämään serbialaiseen naiseen, joten pitää näköjään sekin maa kokeilla. :D
 
Tässä yksi taiteilijan näkemys vuodelta 1978...aiheena siis ketjun otsikon mukainen "Sardaukarin elämä":
Sardaukar-John_Schoenherr-Illustrated_Dune_%281978%29.jpg
 
Ajattelin aloitella moisen ketjun, kun nyt on takana Suomi, Malta, Israel, UK, Afghanistan, Italia, Ranska, Etelä-Afrikka ja kohta Serbia. :) Tarkoitan maita jossa ei ole käyty vain turistina.

"Ei kuplia ruiskeeseen, vaan suoraan meluun ja tuiskeeseen"

Kertokaa omia kokemuksia kanssa ns. "expat"-jutuista.

Kahdessa noista en ole ollut. Aina on ollut kiva palata kotio.:rolleyes:

Sanopa itse, missä on ollut paras olla duunissa? Unohda nyt hetkeksi hameväki, ikämieheltä voisi jo odottaa hieman pidättyväisyyttä niissä sinänsä mielenkiintoisissa kysymyksissä. :rolleyes:

Yrityksen, ainakin joidenkin alojen puolesta Maltalla on varmasti puolensa. Mitäpä tykkäsit EAsta?
 
Porvoossa asuminen saattaa aiheuttaa provoilua. Tampereella asuminen taas altistaa piiloupseerivastaisuudelle.

Totta. Tampereella asuminen muokkaa upseerivastaisuuden lisäksi yleisen auktoriteettiongelman. Se on ihan sama mikä ylempi taho on edessä-. Vaikka olisi vain lappuliisa läksyttämässä niin Tampereella se vaan vituttaa enemmän.
 
Kahdessa noista en ole ollut. Aina on ollut kiva palata kotio.:rolleyes:

Sanopa itse, missä on ollut paras olla duunissa? Unohda nyt hetkeksi hameväki, ikämieheltä voisi jo odottaa hieman pidättyväisyyttä niissä sinänsä mielenkiintoisissa kysymyksissä. :rolleyes:

Yrityksen, ainakin joidenkin alojen puolesta Maltalla on varmasti puolensa. Mitäpä tykkäsit EAsta?

E-Afrikka on mukava, mutta liikaa rikollisuutta. Siis aivan helvetisti!

*edit* Botwanassa asuva suomalainen kaveri kävi viime vuona 4 kertaa E-Afrikassa ja ryöstettiin aseella uhaten 2 kertaa... Toisella kerralla ryöstäjä oli taksikuski..jätti seisoskelemaan valtatielle kun kellot, korut ja lompakko oli otettu pois...

Maltalla on ehken paras yritysilmapiiri Euroopassa.

Tänään kirjoittelen vuokrasopimusta kämpästä Belgradissa, Serbiassa. Tuli tuossa käytyä 5 pv aikana 4 eri maassa...UK, Turkki, Serbia ja Montenegro...
 
Viimeksi muokattu:
Tänään kirjoittelen vuokrasopimusta kämpästä Belgradissa, Serbiassa.

Muistan joskus lukeneeni, että Belgrad on Euroopan kovimpia bilekaupunkeja. Eli sinne vaan paikalliseen teinihelvettiin heilumaan :D
 
Back
Top