Sekalaista mussuttelua

Tuli tuosta mieleen...pitäisköhän minun vaihtaa jo profiilikuva...tulee ehkä tiettyjä mielle-yhtymiä kun Archie heittää läppää sukupuolikymysyksistä :D

Minähän laitoin sen osoituksena konservatiivisista perhearvoistani kun joku Pietarin trolli jaaritteli jotain skeidaa Venäjän "perhearvoista". Käänsin sitten pöytiä sen päälle argumentoimalla että Suomessa perhearvot ovat konkretian tasolla aivan h-tin paljon pidemmällä kuin Venäjällä (vaikkapa Pelastakaa Lapset -järjestön vertailu...Suomi aina kärkikolmikossa, Venäjä keskinkertainen).

No nyt on sellainen tasa-arvoihminen minun profiilissa että oksat pois!

Dori Doreau: "What, you think all women should be barefoot and pregnant?"
Sledge Hammer: "No, I encourage women to wear shoes."

moukkis+4.png
 
Supernovassa tällä hetkellä myynnissä legendaarinen Suunto M-311 marssikompassi.
Tällä hetkellä, 17.1 klo 10.15 niitä on olemassa 11kpl.

https://www.supernova.fi/product/4341/vss-suunto-kompassit-kayttamattomia
Tuli viime viikonloppuna käytyä ulkoilemassa ja pientä käyttöä sai kompassille.
Suunto20M-31120001_zpsfr3i7ftl.jpg

En tykännyt nahkahihnasta joka oli kompassin mukana vaan vaihdoin sen tarranauhaiseen hihnaan.

Hylksaari20Hamina2021.01.201720003_zpsei8clgok.jpg

Taustalla näkyvän metsän läpi piti kävellä muutama sata metriä jotta pääsi rantaan.

Hylksaari%20Hamina%2021.01.2017%20001_zpsdafjjxph.jpg


Hylksaari%20Hamina%2021.01.2017%20005_zpsoa9uj1hk.jpg
 
@Ottoville En halua ärsyttää tai loukata, mutta jos suosiolla laittaisit viestit niille kuuluviin oikeisiin ketjuihin, niin saataisiin foorumi pysymään paremmin järjestyksessä. Ja jos valmista ketjua ei ennestään ole, niin ainahan voit perustaa uuden. Kyllä me niitä luetaan, älä siitä murehdi. Sulla on paljon hyvää materiaalia ja lukisin sitä mielellään asiaankuuluvista viestiketjuista. Saisit varmasti myös enemmän tykkäyksiä. Iltavapaat on vähän huono viritelmä sinällään asialliselle sisällölle. ;)
 
Viestit poistetaan jotta ei tarvitse Mikoyan tehdä uutta ilmiantoa.

Puhdistan loputkin häiritsemästä teitä/sinua (kunhan ehdin).
 
Viimeksi muokattu:
Tähän mennessä en ole tehnyt sinusta ainoatakaan ilmiantoa ylläpidolle.


Tuon voi jättää täysin omaan arvoonsa.
Kuulut siihen ”ihmisryhmään” joihin ei voi ollenkaan luotaa.

Ja sanoin kesällä/keväällä jo ettei meillä ole mitään asioita toisillemme.
Minä en ole moittinut/kommentoinut sinun viestejäsi joten en kaipaa niitä sinultakaan.
 
Tuon voi jättää täysin omaan arvoonsa.
Kuulut siihen ”ihmisryhmään” joihin ei voi ollenkaan luotaa.

Ja sanoin kesällä/keväällä jo ettei meillä ole mitään asioita toisillemme.
Minä en ole moittinut/kommentoinut sinun viestejäsi joten en kaipaa niitä sinultakaan.
Ei minun valituksillani ole painoarvoa. Olet itse toimillasi ärsyttänyt jonkun, jolla sitä on. Kehottaisin jatkossa varovaisuuteen. Juke sai bannit postaillessaan tahallaan vääriä asioita, vääriin ketjuihin.
 
Viimeksi muokattu:
Ja vaikka ruotsalaiset ovatkin kovia myynninedistäjiä, niin miten moni uskoo, että Ruotsi solmisi sotilasliiton Suomen kanssa vain saadakseen 60 hävittäjää myytyä. Sitä voi verrata siihen, että tekisikö Suomi sotilasliiton jonkin maan kanssa vain siksi, että saisi myytyä 6-10 loistoristeilijää.

Jos sen liiton voi tarvittaessa feidata helposti, niin mikä ettei? Helsingin telakan tilauskirja alkaa käsittääkseni olemaan aika lailla vajaa... :oops:
 
On sillä.

Olette kuin kakaralauma( 5henkilöä) koulunpihalla joka osoitelle sormella toisia huutaen ”opettaja, opettaja tuo teki jotain”.
Milloin kuvat on otettu väärältä sivustolta, milloin viestit ovat väärässä paikassa, oikein oikeinkirjoituksessa on puutteita tai kielitaito on puutteellinen.
Se on juuri sitä mustamaalaamitta, jolla haluatte vaikuttaa siihen ketkä saavat/voivat osallistua keskusteluihin.

Muuten ainoa jotka ovat täällä, valittaneet viesteistäni on Mikoyan




Suomalaiset pst-tykit - liian myöhään syntyneet on hyvä esimerkki.
Siitä ei voi mitenkään päätellä kuuluuko aiheen piiriin.
Kannattiko noita tykkejä olenkaan alkaa valmistaa.
Vai olisiko tuolla rahamäärällä saatu jotain muuta ”kättä pitempää” valmistamalla enemmän hyötyä.
Minusta se olisi kuulunut, mutta se on vain minun henkilökotainen näkemykseni.

Pelaan varman päälle, jos en ole 100% varma että mielipide on oikeassa linjassa (usein ketjun aloitus on aika epämääräinen ja jättää tulkinnan varaa) niin laitan viestin ”Sekalaista mussuttelua” osioon.
Kyse on varovaisuudetta ettei vai mene asiatonta viestiä väärään paikkaan.
Ja siitä ettei viestejä nimenomaan halutta muutaman keskustelijan toimetta oikeisiin ketjuin.


Ps. Olipa hyvä että muistutit, juttuni ei ollut puhdasta eränkäyntiä tuolla.

Eränkäynti
"No, tämä topikki on kuitenkin eränkäyntiä varten." Torrakko





No nyt sekin on korjattu.
 
Mikähän mun aivoissa on vikana, luen jatkuvasti tuon yhden ketjun otsikon muodossa "vegaanistatus rauhanturvaajille"...
 
Eikös hernesaaren telakka ole venäläisomistuksessa?

Olen ymmärtänyt, että telakka kuitenkin työllistää suomalaisia? Vai ovatko tyäukotkin venäläisiä?
 
Back
Top