Sekalaista mussuttelua

OT mutta kun tuo on aiheuttanut pahennusta täällä... minun käsitykseni mukaan tuossa naljaillaan sveduille itselleen.

Toki onhan se hauskaa, että ruotsalaiset viettäessään Lucian päivää (tapahan on jostain 1700-luvun puolivälistä ... mutta miksi) laulavat Santa Luciaa, jossa St Lucia ei ole Diocletianuksen vainoissa kuollut tyttönen, vaan Napolin satama. Ja laulua laulaa meripoika veneestä, satamassa olevalle tytölle, saadakseen tämän .. well.. veneeseen katsomaan maisemia. Ja ne sataman tytöthän on ..

Italialainen kaveri, Napolista, oli lentää selälleen Lucian päivänä. Koitti peittää poikansa korvia, ilmeisesti niitä sanoitusversioita on ronskimpaa ja vähemmän ronskia mallia.
 
No kyllähän täällä vinoillaan sitä ikivanhaa ja väsynyttä "kaikki ruotsalaiset on homoja". Kummasti se vaan joitain vieläkin naurattaa....o_O

Mihinkähän tuo sitten perustuu? en usko, että prosentuaalisesti olisi enemmän homoja, kuin Suomessakaan, mutta ruotsalaiset miehet ovat hyvin sosiaalisia luonteeltaan, hyviä keskustelemaan jopa ongelmistaan, joka herättää Suomalais-heterossa kummastusta.
Onhan suomalainen luonteeltaan lähellä sarvikuonoa, joka vaikeuksien keskellä sortuu yksin koskenkorvaan ja lopuksi ampuu tai hirttää itsensä, vähän karrikoiden.
 
Mihinkähän tuo sitten perustuu? en usko, että prosentuaalisesti olisi enemmän homoja, kuin Suomessakaan, mutta ruotsalaiset miehet ovat hyvin sosiaalisia luonteeltaan, hyviä keskustelemaan jopa ongelmistaan, joka herättää Suomalais-heterossa kummastusta.
Onhan suomalainen luonteeltaan lähellä sarvikuonoa, joka vaikeuksien keskellä sortuu yksin koskenkorvaan ja lopuksi ampuu tai hirttää itsensä, vähän karrikoiden.

Perustuu ihan samaan kuin se, että suomalaiset lähinnä istuu hiljaa ja kiskoo raakaa viinaa.
 
No kyllähän täällä vinoillaan sitä ikivanhaa ja väsynyttä "kaikki ruotsalaiset on homoja". Kummasti se vaan joitain vieläkin naurattaa....o_O
Noh.. pian ne on kaikki turbaani päässä vaatimassa Suomen valtaamista islamin nimessä, joten niitä homopetteri vitsejä tulee vielä ikävä.

Lopputulos siitä tosin olisi Suomen lippu liehumassa Tukholman kuninkaanlinnan raunioilla, joten ikävä olisi swedujen puolella :cool:
 
No kyllähän täällä vinoillaan sitä ikivanhaa ja väsynyttä "kaikki ruotsalaiset on homoja". Kummasti se vaan joitain vieläkin naurattaa....o_O

Pointti oli se, että tekisivätkö iltapaskat vastaavanlaista juttua. Se, mitä ruotsalaiset tai suomalaiset vinoilevat noin muuten on sitten asia erikseen, itse ainakin näkisin näiden kahden välillä tietyn rajan.
 
Sama juttu Ranskassa, olen treidannut bondeja CNA:lle (Caisse Nationale des Autoroutes - kansallinen moottoritiekassa) jo 90-luvun lopulta... idea sama kuin Italiassa, eli vakaussopimukseen livahtaminen. Niillä myös monopoli palveluntarjoajana tietullijärjestelmän hoitajana sekä huoltoasemaketkujen (maksullisilla motareilla - peage) operaattorina.

Tästä peagesta tulikin mieleeni eräs kerta, kun Ranskassa motaria pitkin ajoimme. Kaivoimme jo maksuporttia varten fyffet esiin, liikenne hidastui vaan ei pysähtynyt. Mitäästä helevettiä - portit auki koko ajan? Portit auki, kopeissa ei ketään, jolle voisi antaa rahaa. Ajoimme siis hitaasti läpi eikä kukaan pysäyttänyt. Porttien takana olevista julisteista olin sitten ymmärtävinäni, että moottoritiefirman työntekijät olivat lakossa...
 
Tästä peagesta tulikin mieleeni eräs kerta, kun Ranskassa motaria pitkin ajoimme. Kaivoimme jo maksuporttia varten fyffet esiin, liikenne hidastui vaan ei pysähtynyt. Mitäästä helevettiä - portit auki koko ajan? Portit auki, kopeissa ei ketään, jolle voisi antaa rahaa. Ajoimme siis hitaasti läpi eikä kukaan pysäyttänyt. Porttien takana olevista julisteista olin sitten ymmärtävinäni, että moottoritiefirman työntekijät olivat lakossa...
Jep perussettiä maassa jossa on fantastiset maisemat, lämmintä, uskomaton ruoka, kuumat mimmit... ja kukaan ei ole tyytyväinen, koskaan, mihinkään. Enemmän ruikutusta kuulee ainoastaan Israelissa, ehkä.
Ja siellä on muuten kuumemmat mimmit ihan selkeästi. Ja vielä paremmat kelit.
 
Ei helvetti...
Ihan kaikkee ei tarvi aina kertoo.

1a4ad05e2dad44c68ef27bc5781ee431.jpg

Eivätkös nuo ole IT:n kauluslaatat?
 
Jarlalla on useampi strippi noista intin touhuista!

207258029a7144fba1ee017476f3932a.jpg


1225d39d727b46ea8689f6b5e28177f0.gif


Sääli ettei netistä löydy sitä missä Jarla on vartiossa kokelaan kanssa!
 
Minä en vain ymmärrä fingepori Jarlan suistutusta. Juu, kyllä joku yks sadasta on vitsistä on erinomaisia, jopa legendaarisia.. En vain ymmärrä sitä keski paskaa. Pera pieraisi, Pentti nauraa vieressä tason vitsiä.
Onhan se tietysti hurjaa revittelyä, kun puna-pirjo ja viher-ville ennen kunnanvaltuuston kokousta marisätkän ääressä muistelee kyseisen viikon fingepori strippiä paikallislehdestä. Tajusitko? Hih hjeh hih,,.. Hurjaa.
Jarla on itse kertonut, että hänellä on vitsit loppu, vähis. Faneilta tulee paljon materiaalia ja hyödyntää niitä.
 
Back
Top