Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Joskus vuoden 2011 tienoilla lanseerattiin termi ''Vihapuhe.'' Jostain se putkahti. Yhtäkkiä. Kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Jäljet johtavat sylttytehtaalle. Wiki toteaa, että termiä ei esiinny Suomen lainsäädännössä. (Eikä tunnettu sen enempää suomen kielessäkään.)
http://www.hoover.org/research/sordid-origin-hate-speech-lawsThe drafting history of the protection of the freedom of expression in the udhr does not leave any doubt that the dominant force behind the attempt to adopt an obligation to restrict this right under human rights law was the Soviet Union. On the other hand, led by the U.S. and uk, the vast majority of Western democracies, albeit with differences in emphasis, sought to guarantee a wide protection of freedom of expression and in particular to avoid any explicit obligation upon states to restrict this right.
Hienosti aikaa kestäneen parven nelisormimuodostelma. Legion Kondorissa palvellut Günther Lützow havaitsi, että pari on huomattavasti joustavampi muodostelma kuin kolmen koneen osasto. 3./J 88:n komentajaksi huhtikuussa 1938 tullut Werner Mölders jalosti ajatusta eteenpäin.
Ensimmäinen askel oli vetää siipimies hieman johtajan taakse loivaan sivuporrastukseen. Toinen pari, joka muodosti ensimmäisen parin kanssa parven, oli vielä enemmän taaksepäin porrastettu. Näin muodostui klasssinen nelisormimuodostelma. Toinen parannus oli porrastaa pareja korkeussuunnassa.
Tähän lisättynä osaston risteämiskaarto, niin muodostelma oli taktisesti vastustajiin nähden ylivertainen.
Sen täytyy käsittääkseni olla manuaalisesti laukaistava. Muutoin kyseessä olisi laiton henkilömiina.
Et muuten usko, mutta huomasin vasta tänään tuon sun postaaman videonpätkän joka on jetsulleen sama minkä mä postasin kaks päivää sun jälkeen toisaalle.
Asiaa sivuten, onko Suomella minkälaista lentokoneiden rakennustaitoa?
Jatkaen siitä, mihin @Huhta jäi: Atol Aviation taitaa olla myös kotimainen valmistaja.
https://atol.fi
(En ryhdy sukupolvikinasteluun FlyNano Nanon ja ATOL 650LSA:n välillä, kutsutaan foorumin oikeat lentäjät, @Ikarus & kumppanit, suorittamaan testilennot ja arvioimaan näiden vesipetojen ominaisuudet ja käyttökelpoisuus Hansa-Brandenburgien korvaajina. )
Jatkaen siitä, mihin @Huhta jäi: Atol Aviation taitaa olla myös kotimainen valmistaja.
https://atol.fi
(En ryhdy sukupolvikinasteluun FlyNano Nanon ja ATOL 650LSA:n välillä, kutsutaan foorumin oikeat lentäjät, @Ikarus & kumppanit, suorittamaan testilennot ja arvioimaan näiden vesipetojen ominaisuudet ja käyttökelpoisuus Hansa-Brandenburgien korvaajina. )
Atolista näkyy olevan versio ultra-luokkaan, tuohon nykyinen lupakirja kelpaa. Vesilentokelpuutusta ei ole, mutta pyörävarustuksella maalta operoituna
oikein mielelläni käyn tyypit ottamassa, jos tällainen mahdollisuus tulee.
FlyNano ei lentämiseen lupakirjoja eikä kelpuutuksia tarvitse. Jos/kun se tulee markkinoille, täytyypä bongailla, jos jossain testausmahdollisuus ilmaantuisi.