Sekalaista mussuttelua

Minä en toistaiseksi luottaisi mihinkään, mitä tuo sakki lupailee tai sanoo. Lieneekö joku sekoittanut Valkoisen Talon veteen kokaiinia tai jotain...

Veikkaan, että Trump kärsii kokaiinin puutteesta. Ainakin twitterin ja käytöksen perusteella.

Primary symptoms of cocaine withdrawal may include:

Agitation and restless behavior
Depressed mood
Fatigue
General feeling of discomfort
Increased appetite
Vivid and unpleasant dreams
Slowing of activity
 
Veikkaan, että Trump kärsii kokaiinin puutteesta. Ainakin twitterin ja käytöksen perusteella.

Primary symptoms of cocaine withdrawal may include:

Agitation and restless behavior
Depressed mood
Fatigue
General feeling of discomfort
Increased appetite
Vivid and unpleasant dreams
Slowing of activity

Mites olisi tämä:

A higher dose of PCP can lead to other effects including:

  • Seeing things that are not present.
  • Hearing things that are not there.
  • Delusions of grandeur with inflated sense of importance.
  • Higher blood pressure and heart rate.
  • Breathing problems.
  • Raised body temperature.
  • Anxiety, panic, and feeling extreme worry.
:p
 
Ulkonäön arvostelua, kolmatta valtakuntaa, huume teorioita, ynnä muuta.

Keskustelu on tosiaan Trumpin twitterviestien tasoinen, vähän kuin ketjujen freedom fries.
 
Tämä on varmasti vihapuhetta...mutta aina kun näen Trumpin puhuvan, tulee mieleen joitakin asioita. Piti ihan tehdä sellainen "kuvakollaasi"...en malttanut millään... :D

vertailu_zpsba45ycxo.jpg

Oli pakko vähän editoida...

tt4lHJF.jpg
 
Ulkonäön arvostelua, kolmatta valtakuntaa, huume teorioita, ynnä muuta.

Keskustelu on tosiaan Trumpin twitterviestien tasoinen, vähän kuin ketjujen freedom fries.

Itseppähän antavat aihetta ;)
 
Seuraavaksi sitten sotakamreeri Reino Lehväslaihoa ? :)
:D
Harkitsin jo sitäkin, mutta lähdetään liikkeelle ei niin -inhorealistisella otteella :). Uula Aapan teos on itse asiassa nuortenkirja, niin hullulta kuin kuulostaakin. Täysi sotakirja kuitenkin.

Olen jo päättänyt, että Panssarisotaa, Lehväslaihon esikoisteos, on se, millä sotakamreeri aloitetaan. Oli nimittäin pappansa kotikylällä Laguksen jääkäri, joka oli siinä "puoliksi tapetussa" komppaniassa polkemassa -40 asteen pakkasessa kohti Kontupohjaa. Poika kyllä tietää sen. :)
 
Kaikkien rakastama Olli Ainola. Kuinkahan kauan menee ennenkuin hän erehtyy hakemaan nimeään Maanpuolustus.netin hakutoiminnolla, ja julkaisee viiltävän analyysin, eli tuhat sanaa höyryävää paskaa tästä sivustosta Iltalehdessä :D
 
Kaikkien rakastama Olli Ainola. Kuinkahan kauan menee ennenkuin hän erehtyy hakemaan nimeään Maanpuolustus.netin hakutoiminnolla, ja julkaisee viiltävän analyysin, eli tuhat sanaa höyryävää paskaa tästä sivustosta Iltalehdessä :D
Meinaatko, ettei Ainola ole jo täällä? Minä vähän luulen, että hän on kuulunut joukkoomme jo pitkään.
 
Meinaatko, ettei Ainola ole jo täällä? Minä vähän luulen, että hän on kuulunut joukkoomme jo pitkään.
Hyvin luultavasti on. Yritys savustaa hänet esiin. Haluan tietää mikä ******* hänellä on Suomen puolustusvoimien käytännössä jokaikistä elintärkeää hanketta vastaan. Iltalehti, vaikka paskalehti onkin, kuitenkin vaikuttaa osaltaan Suomen kansaan, eli äänestäjiin, heidän mielipiteeseen, ja sitä kautta hallituksen päätöksiin. Faktahan on se ettei panssareita enää pysäytetä molotovilla ja halolla. Venäjän laivastoa ei torjuta millään helevetin heitinkontilla. Eikä ne korvetit ole amiraalien kyrvänjatkeita kuten hän vihjailee. Voisin jatkaa mutta alkaa vituttamaan liikaa kaikki ne artikkelit ja mielipiteet joita hän tyrkyttää tälle sinisilmäiselle kansalle.
 
Ja jos saa siteerata erästä kahden kirjaimen roskametiaa:

"Talouselämä-lehden toimituspäällikön hommista Ainola siirtyi Iltalehteen erikoistoimittajaksi. Ei kukaan itseään toimittajana pitävä ammattilainen lähde roskalehden toimittajaksi talouslehden hommista, ellei saa kenkää tai sössi muuten."
 
Back
Top