Sekalaista mussuttelua

P103_01.gif


Tarkoittaako kiristetään että alkholivero tulee nousemaan ?
 
Aika tiukkaa maalitusta

@AnniSinnemaki
Tänään on kai oltava kiitollinen siitä, että vaikka Helsingin poliisi ei asettanut lasten ja
alpakoiden tapahtumaa äärioikeiston edelle, niin iso osa kaupunkilaisista kyllä
vaikuttaa ajattelevan toisin.

Sekä sekalainen kokoelma tämän illan jalokiviä, piip piip piip twiitterin virtaa:

@Dimmu141
@hopeantikainen
@oula_silver
@b9AcE
@suviauvi
@Juho_p
@johanbek
@HalminenLaura , trollitili
@aleksipahkala
@anukoivunen
@veronikahonka
@MolariJuha
@Silverhat12
@ron_ronka
@1984Nyt
@NukeNATO
@rauhansotilas
@venjvihaajasol3
@iiris_suomela
@Uuninpankkopoik
@SyksyRasanen
@ToolonLapset
@reija_harkonen
@LeaKor
@harrisimolin
@eeromantymaa
@Hanna_marillaZ

Enpä nyt laita muuhun ketjuun

Repesin. Kannattaa näköjään aina välillä käydä mussuttelussa!
 
Niinpä, sukulaimies oli suojeluskuntalainen, tk-upseeri ja aks:n jäsen. Kävi sodan jälkeen muutaman vuoden ruotsissa, ihan varmuuden vuoksi koska koki tilanteen aika turvattomaksi. Myöhemmin teki mittavan uran akateemisessa maailmassa, sanoi että 60-ja 70-luku oli raskaita kun vasemmistolaiset opiskelijat ”hieman” painostivat ja muistuttivat, että kun vallankumous tulee, niin lahtareille tulee lähtö

Teksti poistettu.
( sisälsi mahdolisetti kirjoitus virheitä , oikoluku ei toimi)
 
Viimeksi muokattu:
Jos katselee ”miehen” taustoja ( suojeluskuta, AKS), niin kolmekymetäluvulla on saatanut itse tehdä samoja asioita kuin nuoriso 60-70 luvulla. Ehkä paljon pahepaakin.
Mutta tätähän ei saa sanoa ääneen.(y)
Oikeassa olet, kyllähän tuossa on ihan samoja yhtymäkohtia vaikka aatetausta on ihan päinvastainen. Eihän tuo sukulaisukko koskaan AKS-ajoistaan kertonut, eli voi olla, että siellä on ollut kiihkoa.
Ja aina on hyvä on tuoda eri näkökulmia, sillä sitä viisastuu (toivottavasti). :)
 
Ihan kirjanpidon vuoksi, niin merkitään muistiin tämän hetken näkemys.
Kyllä minua niin huvittaa parin vuoden takaiset trollien hehkutukset määristä.[/QUOTE

Teksti poistettu.
( sisälsi mahdolisetti kirjoitus virheitä , oikoluku ei toimi)
 
Viimeksi muokattu:
^Sen verran on leekomaan miehet suorittaneet ammuntaa ko. sivuvaunu pst-tykillä, kun muotosuojan on lisääneet etupyörälle.
 
Sama kuin tänä sunnuntaina, vaimo. Se kännissä haistattaa mulle paskat, syyttää mua pettämisestä vaikka muuhun naiseen en ole katsonut vuosikausiin, kertoo että kaikki rahat on hänen ja mä en ole mitään.
Joojoo että vaimo. No kun ne tulee känniksi niin tulee vaikka mitä sanoja suusta ulos. Oletkote ollut yhdessä kauon?, Samaa jauhaamista joka viikonloppu?
 
Back
Top