Minusta se oli asiallinen juttu. Toivottavasti herättää ajatuksia Ruotsissa.@Ressu70 oletko lukenut sen aftonbladenin juttu karjalan prikaatista? oliko hyvää tai mielenkiinostava?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minusta se oli asiallinen juttu. Toivottavasti herättää ajatuksia Ruotsissa.@Ressu70 oletko lukenut sen aftonbladenin juttu karjalan prikaatista? oliko hyvää tai mielenkiinostava?
Alpakkagaten ansiosta keksin vihdoin itselleni avattaren.
Aika tiukkaa maalitusta
@AnniSinnemaki
Tänään on kai oltava kiitollinen siitä, että vaikka Helsingin poliisi ei asettanut lasten ja
alpakoiden tapahtumaa äärioikeiston edelle, niin iso osa kaupunkilaisista kyllä
vaikuttaa ajattelevan toisin.
Sekä sekalainen kokoelma tämän illan jalokiviä, piip piip piip twiitterin virtaa:
@Dimmu141
@hopeantikainen
@oula_silver
@b9AcE
@suviauvi
@Juho_p
@johanbek
@HalminenLaura , trollitili
@aleksipahkala
@anukoivunen
@veronikahonka
@MolariJuha
@Silverhat12
@ron_ronka
@1984Nyt
@NukeNATO
@rauhansotilas
@venjvihaajasol3
@iiris_suomela
@Uuninpankkopoik
@SyksyRasanen
@ToolonLapset
@reija_harkonen
@LeaKor
@harrisimolin
@eeromantymaa
@Hanna_marillaZ
Enpä nyt laita muuhun ketjuun
Suomessa kiristetään = halpenee. Paitsi artistille, joka maksaa.
Tarkoittaako kiristetään että alkholivero tulee nousemaan ?
Niinpä, sukulaimies oli suojeluskuntalainen, tk-upseeri ja aks:n jäsen. Kävi sodan jälkeen muutaman vuoden ruotsissa, ihan varmuuden vuoksi koska koki tilanteen aika turvattomaksi. Myöhemmin teki mittavan uran akateemisessa maailmassa, sanoi että 60-ja 70-luku oli raskaita kun vasemmistolaiset opiskelijat ”hieman” painostivat ja muistuttivat, että kun vallankumous tulee, niin lahtareille tulee lähtö
Oikeassa olet, kyllähän tuossa on ihan samoja yhtymäkohtia vaikka aatetausta on ihan päinvastainen. Eihän tuo sukulaisukko koskaan AKS-ajoistaan kertonut, eli voi olla, että siellä on ollut kiihkoa.Jos katselee ”miehen” taustoja ( suojeluskuta, AKS), niin kolmekymetäluvulla on saatanut itse tehdä samoja asioita kuin nuoriso 60-70 luvulla. Ehkä paljon pahepaakin.
Mutta tätähän ei saa sanoa ääneen.
Ihan kirjanpidon vuoksi, niin merkitään muistiin tämän hetken näkemys.
Kyllä minua niin huvittaa parin vuoden takaiset trollien hehkutukset määristä.[/QUOTE
Teksti poistettu.
( sisälsi mahdolisetti kirjoitus virheitä , oikoluku ei toimi)
Miksi?Ei krapulaa. Suuri vitutus.
Miksi?
Joojoo että vaimo. No kun ne tulee känniksi niin tulee vaikka mitä sanoja suusta ulos. Oletkote ollut yhdessä kauon?, Samaa jauhaamista joka viikonloppu?Sama kuin tänä sunnuntaina, vaimo. Se kännissä haistattaa mulle paskat, syyttää mua pettämisestä vaikka muuhun naiseen en ole katsonut vuosikausiin, kertoo että kaikki rahat on hänen ja mä en ole mitään.