Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ei vai ?Täällä ei niin isoja varpaita olekaan, ettei niille voisi polkea, jos siltä tuntuu.
300?Tulee mieleen ihan vaikka täkäläinen Hiukkavaaran ampumarata ja eräs sektori siellä.
Sinä olisit varsin pätevä kommentoimaan eri medioille.Todella surkea uutinen. Artoa on vaikea korvata kotimaisessa puolustuskeskustelussa. Ei voi muuta sanoa kuin että voimia perheelle.
En löytänyt RIP ketjua
Voihan noita ketjuja myös itse tehdä. Itse olen aina niin paljon liikenteessä, että liikkeestä laittelen 80% viesteistäni tänne. Saattaa näkyä kirjoitusvirheinä.Sama homma ei löytynyt sopivaa paikkaa tällekään"Neljä viimeistä miestä" (kadettikurssi 26 viimeiset miehet).
Joten monen asian (omasta mielestä) joutuu laitamaan johonkin josta sitä ei varmasti kukaan löydä.
Eikö ohje ole että vanhoja ketjuja pitää käyttää?Voihan noita ketjuja myös itse tehdä.
Juu-u... Vähän on out-of-place fiilis kun jengi painaa ohi Louis Vuittonin käsväskat heiluen.
Juu-u... Vähän on out-of-place fiilis kun jengi painaa ohi Louis Vuittonin käsväskat heiluen.
Käytiin jo veli-kaivosfirman kaljat ryystämässä (kuuteen lonkeroon oli koskemiskielto) vaihtamassa ajatuksia mm. liikennekäyttäytymisestä ja kuinka round-a-boutissa me Väinämöiset emme ymmärrä peruuttamisen tarpeellisuutta. Irwin, Vexi ja me. Hämeenlinnan Kaurialasta tulee vain suurmiehiä. Panhuilu-versiot Modern Talking hiteistä ovat... hienoja. Ja tähän joku hymiö.Tuttu fiilis jo K-supermarketissa.
Miten reagoidaan, kun tyyppi tulee esittelemään veteraani-isänsä jäämistöstä löytyneitä mitaleita ("En jumalauta tiennykkään, että se on ollut näin kova ukko, kun ei tämmösiä kaikille ole annettu!") ja mielenpohjalla takoo muisto siitä kuinka appi ja anoppi kertoivat em. veteraanin a) saaneen tuomion kun kaverinsa kanssa ampuivat toisiaan käteen ja b) sotasairaalassa varastaneen kuolleilta ja kuolevilta kunniamerkkejä?
Muistin pohjalla on joku epidemia pohjois-Suomen rintamilta, ainakin komentajataso on rähjännyt ja määrännyt tutkintoja aiheesta, josta kirjoitit, tuomioitakin on jaettu. Kuolleilta varastaminen on varmasti tabu, joka kyllä tunnettiin ja tiedettiin, ovathan jotkut haavoittuneetkin kertoneet kuinka heidät rullattiin sotasairaalassa: saappaat vaihtuivat rikkinäisiin, kellot hävisivät, rahat hävisivät jne.