D
Deleted member 1262
Guest
Kova ukko:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hmm. Olen tehnyt testin ( http://testaa.net/seksuaalisuustesti/ ), mutta Atlantis ei siltikään ole kuvallista kutsua lähettänyt.Itse saan edelleen vain risteilytarjouksia Atlantis-hengessä... noh, 45 joulua ilman on nyt takana, ehkä jonain päivänä. But not today.
Uutuutena edellämainittujen lisäksi itse saan myös hautakivimainoksia by Loimaan kivi.. Repikää siitä huumoria!Hmm. Olen tehnyt testin ( http://testaa.net/seksuaalisuustesti/ ), mutta Atlantis ei siltikään ole kuvallista kutsua lähettänyt.
Minulla pyörii nyt enimmäkseen mainoksia, joissa on enimmäkseen heppatyttöjen tiukkoja ratsastushousuja, minkkien piukkoja pöksyjä bubblebutin (Bubbleroom tjsp.) yllä, naisten alusvaatteita, naamiojänismainoksia, Varustelekan rompemainoksia sekä erilaisia metallialan, työstökoneiden, raksahommien sekä kiinteistövälityksen promootiolinkkejä.
Sitä minä vaan mietin, että mistähän nuo kaksi ensimmäistä kategoriaa oikein löytävät tiensä selaimeen, kun en muotisivuja enkä hevosaiheisia asioita liiemmin lueskele. Toisaalta, en ole pahakseni pannut enkä mieltäni pahoittanut; mainokset kun ovat luonteeltaan hieman sellaista foorumin minkkisivuille eksymisen promootiomateriaalia eli ns. herätesytyttimiä. No, ehkä on niin, että tässä tapauksessa algoritmi tietää, mikä kukka Algernonille viedään. Tai ei tiedä Algernonin testituloksia.
Uutuutena edellämainittujen lisäksi itse saan myös hautakivimainoksi by Loimaan kivi.. Repikää siitä huumoria!
Tuo on kuulemma tositarina Vammalan seudulta jossa paikallinen hautaustoimisto mainosti toimintaansa taannoin lauseella "Kannattaako elää kun Mäkinen hautaa niin halvalla". Hyvä slogan ollut..Ei näytä tosiaan hyvältä. Mutta pahempi se mainos oli, joka minulle tuli, siinä oli tekstinä: miksi elää, kun Hallikainen hautaa halvalla! En tiedä mihin algoritmeihin tuo mainos perustuu sitten.....pitäisikö huolllestua?
Hmmm Edellispäivänä aloitin tuon kirjan lukemisen ja saan tänäiltana sen luettua. Ostin sen viitisen vuotta sitten ja ensimmäinen viittaus jonka huomaan on samaan aikaan kun luen sitä.No, ehkä on niin, että tässä tapauksessa algoritmi tietää, mikä kukka Algernonille viedään. Tai ei tiedä Algernonin testituloksia.
ja rouvalle tulee "Kukkia poikkeaville"- paikallisen kukkakaupan mainosta?Ei näytä tosiaan hyvältä. Mutta pahempi se mainos oli, joka minulle tuli, siinä oli tekstinä: miksi elää, kun Hallikainen hautaa halvalla! En tiedä mihin algoritmeihin tuo mainos perustuu sitten.....pitäisikö huolllestua?
Hmmm Edellispäivänä aloitin tuon kirjan lukemisen ja saan tänäiltana sen luettua. Ostin sen viitisen vuotta sitten ja ensimmäinen viittaus jonka huomaan on samaan aikaan kun luen sitä.
Mihin päin olet muuten vankkurien vetoeläimet kääntämässä?Se ois jälleen on muutto edessä. Seikkailu miehen tiellä pitää. Olen kyllä miettinyt, että millaista elämä mahtaisi olla, jos olisin asunut vain yhdellä paikkakunnalla. Tuttavapiirissä on ihan kohtalainen määrä sellaista porukkaa. Eihän siinä, ehkäpä siinä voi syntyä voimakas tunne siitä, että koti on täällä ja sen sellaista. Ensimmäinen muutto on varmaan monille se suurin kynnys, tai ainakin minulle oli: se tapahtui kun olin noin 10-vuotias ja suhtauduin muuttoon "nuivasti", mutta minulta ei asiaa kysytty . Sittemmin suhtautumiseni on täysin päinvastainen ja asiaan suhtautuu ilolla.
Jep olen vähän tota fundeerannut, koska Alphabet noita meikäläisen surffailuja blisaa ympäri planeettaa ja meitsin youtube on nyt suht selkeästi kiipeilyvideoita (joissa tosin lähtökohtaisesti paljon kaltaisiani lihaksikkaita miehiä ), kalastusvideoita (ditto!), metsästys, aseet, ammunta... argh kupletin juoni alkaa selvitä: olen tempoilevasta ip-osoitteestani johtuen mahdollisesti se oikullinen "ikuinen vanhapoika 50-lukulaisittain, mutta silti #setämies.Hmm. Olen tehnyt testin ( http://testaa.net/seksuaalisuustesti/ ), mutta Atlantis ei siltikään ole kuvallista kutsua lähettänyt.
Minulla pyörii nyt enimmäkseen mainoksia, joissa on enimmäkseen heppatyttöjen tiukkoja ratsastushousuja, minkkien piukkoja pöksyjä bubblebutin (Bubbleroom tjsp.) yllä, naisten alusvaatteita, naamiojänismainoksia, Varustelekan rompemainoksia sekä erilaisia metallialan, työstökoneiden, raksahommien sekä kiinteistövälityksen promootiolinkkejä.
Sitä minä vaan mietin, että mistähän nuo kaksi ensimmäistä kategoriaa oikein löytävät tiensä selaimeen, kun en muotisivuja enkä hevosaiheisia asioita liiemmin lueskele. Toisaalta, en ole pahakseni pannut enkä mieltäni pahoittanut; mainokset kun ovat luonteeltaan hieman sellaista foorumin minkkisivuille eksymisen promootiomateriaalia eli ns. herätesytyttimiä. No, ehkä on niin, että tässä tapauksessa algoritmi tietää, mikä kukka Algernonille viedään. Tai ei tiedä Algernonin testituloksia.
Minä en ole ikinä kuulutkaan mistään Ilkka Kivestä (paitsi täällä laitetuista twiiteista enkä edelleenkään tiedä kuka tämä Ilkka on tai mitä se on tehnyt).
Entinen Stand up koomikko, nykyinen Twitter koomikko. Teki hyvän valinnanMinä en ole ikinä kuulutkaan mistään Ilkka Kivestä (paitsi täällä laitetuista twiiteista enkä edelleenkään tiedä kuka tämä Ilkka on tai mitä se on tehnyt).