Sekalaista mussuttelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miheikki
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Tuo kun olisi mattamusta niin sopiva sähköauto Batmanille.

12756952t1h27c5.jpg

Viimeksi muokattu:
Nythän mä hokasin, että siinä on avaruus metallia.
Samaa alumiinia kuin starshipissä. :ROFLMAO:

Halpa, vain 36tonnia. Tuosta tekniikka suburbaniin, ramiin tai f250seen. Se olisi :love:

Halpa, vain 36tonnia. Tuosta tekniikka suburbaniin, ramiin tai f250seen. Se olisi :love:
Niin kuinkas muuten Teslan hinnat on menny Suomessa.? Eihän ne samat voi olla kuin jenkkihinnat? Vai voiko?

The base model is $39,900, with a range of 250 miles and towing capacity of 7,500 pounds. A second model will be $49,900, with a range of 300 miles and a towing capacity of 10,000 pounds. The $69,900 Tesla cybertruck will have a range of 500 miles and a towing capacity of 14,000 pounds.
Self-driving features, which are not yet available, will cost $7,000..

Niin kuinkas muuten Teslan hinnat on menny Suomessa.? Eihän ne samat voi olla kuin jenkkihinnat? Vai voiko?

The base model is $39,900, with a range of 250 miles and towing capacity of 7,500 pounds. A second model will be $49,900, with a range of 300 miles and a towing capacity of 10,000 pounds. The $69,900 Tesla cybertruck will have a range of 500 miles and a towing capacity of 14,000 pounds.
Self-driving features, which are not yet available, will cost $7,000..
Netistähän se vastaus löytyi tietysti.

Eli 40.000 taalan Tesla on Suomessa yli 50 k€.

Screenshot_20191122-124219__01.jpg

Screenshot_20191122-123930__01.jpg

Cyberin hintaa ei ole Suomen sivuille vielä laitettu. Jenkki sivulla on tuo halvin cyber 39900 dollaria.

On ne hulluja, tappaa patjasta tulleen riidan takia. En ymmärrä tuommoista mentaliteettiä.
Darwinismia, liian tyhmä elääkseen.
Järki sanoo, että jos olet kiistassa jossa vastassa on kaksi kaveria tuliasein varustettuna, et jää jatkamaan riitelyä uhaten tappaa heidät, etkä ainakaan yritä provosoida heitä.

Eipä se toinenkaan osapuoli tietysti fiksusti toiminut, mutta...
Miten lienee käynyt oikeudessa.

Järki sanoo, että jos olet kiistassa jossa vastassa on kaksi kaveria tuliasein varustettuna, et jää jatkamaan riitelyä uhaten tappaa heidät, etkä ainakaan yritä provosoida heitä.
Tuo on juuri se käsittämätön, jos joku seisoo ase kädessä niin ainakin minä olen mielin kielin enkä tekisi elettäkään provosoidakseni.
Mutta ehkä teksasilaiset ovat niin tottuneet aseisiin että heitä ei hetkauta se yhtään.

Tuo on juuri se käsittämätön, jos joku seisoo ase kädessä niin ainakin minä olen mielin kielin enkä tekisi elettäkään provosoidakseni.
Mutta ehkä teksasilaiset ovat niin tottuneet aseisiin että heitä ei hetkauta se yhtään.
Hei, ajattelepa ite: Kyse on sentään patjasta. Patjasta. Ja moni kun on valmis kuolemaan jonkun isänmaan tai muun sellaisen vuoksi. Patja on sentään paljon konkreettisempi.

Hei, ajattelepa ite: Kyse on sentään patjasta. Patjasta. Ja moni kun on valmis kuolemaan jonkun isänmaan tai muun sellaisen vuoksi. Patja on sentään paljon konkreettisempi.
Ja vieläpä patjasta, josta vain haluttiin päästä eroon.

Tule mieleen Risumies, joka olisi säästynyt paljolta, jos ei olisi jäänyt huutelemaan kameralle suu vaahdossa, vaan käynyt dumppaamassa risunsa minne tahansa muualle.

Mitästä vittua Tämä nyt tuon vastaa lainaten pisti??? Ei ollut tarkoitus,voikos joku poistaa tuon..

Baltriber,oli hyvä kirjoitus kotivarasta,täydet pojot!!! Mukava lukea noita juttuja blogistasi.

Back