Sekalaista mussuttelua

Olin tilaamassa Finalgon voidetta Virolaisesta apteekista mutta ei onnistunutkaan,jotain selitystä huumeista..mitä v.ttua..ei viitsisi lähteä hakemaankaan sieltä asti muutamaa tuubia,entinen työkaverini Igor toi sitä mulle kotona käydessään,suomesta ei saa tuota,Tiger balm menee mutta Finalgon on jytympää.
Pikaisella googletuksella tuli ilmi, että capsicam on jotain chiliuutetta ja perin polttavaa. Kuinka kovaa tuo finalgon sitten on?
 
Onhan se aika tujua,koita tiikeribalsamia,sitä punaista,Finalgon on siitä vielä parempaa,mutta se kun polttaa niin eipä se lihaskipu sitten tunnukaan,seuraavana päivänä tuntee suihkussa että on laittanut Finalgonia,saunasta puhumattakaan:) joskus kramppaa hartia tai lapa niin mieluusti laittaa jotain tuollaista,olen koittanut pysyä erossa buranoista sun muista pillereistä,voihan noita tietysti koittaa tehdä itse,valkovaseliiniin murskaa chiliä,Nagaa sitten mieluusti,ja etsii sopivan sekoitus suhteen,taidan hakea tarvikkeet huomenna,pidän foorumin ajan tasalla kun sekoituksia teen ;)
 
Mä luulen että capsicam ja finalgon on aika pitkälti samaa kamaa, vaikutus ainakin. Saunassa tai muuten tömäkästi hikoillessa viimeistään muistaa laittaneensa. Mut toimii.
Mä jään innolla odottamaan kotikemisti-versiota ja teen sitten ite perästä
 
Onhan se aika tujua,koita tiikeribalsamia,sitä punaista,Finalgon on siitä vielä parempaa,mutta se kun polttaa niin eipä se lihaskipu sitten tunnukaan,seuraavana päivänä tuntee suihkussa että on laittanut Finalgonia,saunasta puhumattakaan:) joskus kramppaa hartia tai lapa niin mieluusti laittaa jotain tuollaista,olen koittanut pysyä erossa buranoista sun muista pillereistä,voihan noita tietysti koittaa tehdä itse,valkovaseliiniin murskaa chiliä,Nagaa sitten mieluusti,ja etsii sopivan sekoitus suhteen,taidan hakea tarvikkeet huomenna,pidän foorumin ajan tasalla kun sekoituksia teen ;)
Jotenkun arvasin, että tämä homma liukuu vielä @Justin Case omavalmisteen tekoon ;)
 
Leppoisa sauna hetki loppui viileään suihkuun,keltainen kulmikas saippua löysi tiensä harmaasta pienestä muovirasiasta käteeni,pesuhuoneen täytti tuttu tuoksu vuosikymmenten takaa,Masi,tuo hellävarainen hienosaippua joka irroitti ihokarvatkin raavaan ja väsymättömän korpisoturin nahkasta,vei rasvan sisäelimistä asti ja valmisti taistelijan seuraavaan hikiseen koitokseen..onneksi näitä vielä löytyy ja vielä torni logo rasiassa :love:
 
Leppoisa sauna hetki loppui viileään suihkuun,keltainen kulmikas saippua löysi tiensä harmaasta pienestä muovirasiasta käteeni,pesuhuoneen täytti tuttu tuoksu vuosikymmenten takaa,Masi,tuo hellävarainen hienosaippua joka irroitti ihokarvatkin raavaan ja väsymättömän korpisoturin nahkasta,vei rasvan sisäelimistä asti ja valmisti taistelijan seuraavaan hikiseen koitokseen..onneksi näitä vielä löytyy ja vielä torni logo rasiassa :love:

Minulla on kotona muutama avaamaton pakkaus PV:n virallista Leijona-saippuaa. Ilman sitähän ihminen ei yksinkertaisesti voi elää.
 
Pesen itseni säännöllisesti Sunlight-palasaippualla. Joskus käsiin osuu Sauna-palasaippuakin. Niillä vaan lähtee nahka puhtaaksi. Leijona-palikka, tuo trotyyliakin kovempi paketti puhdistusainetta on toki vielä tehokkaampi. :p
 
Nyt lumettomana talvena epätoivoiset norjalaiset ovat ryhtyneet VR-hiihtäjiksi (kohdassa 0:20, hysteeristä kun lykkivät konttorivaatteissa menemään tasatyöntöä, jollei olisi niin... surullista).

Toi VR-laskuvarjohyppy näyttää kyllä aika siistiltä, ja mesta on ihan Gardemoenin lentokentän vieressä. Hmmm...

 
Mulla on ignorenapin käytölle yksi ja tasan yksi kriteeri:

Kun joku kaaho tai egoilija alkaa keksiä omasta päästään mulle agendoja, tunteita, asenteita, mielipiteitä, reaktioita... niin on aika laittaa kyseinen tapaus vuorovaikutuksen ulkopuolelle.

Toi on osoittautunut hyväksi kriteeriksi.

Ja tällä kertaa....
 
On kyllä ristiriitaset fiilikset. Tänään vapaapäivä ja parin tunnin päästä työhaastattelu Vantaalla. Läksin reissuun jo eilen kun sain vongattua yhdeltä ex-heilalta ilmasen majoituksen Hesasta. No, eilisiltana alkoi vanha suola janottaa ja panemiseksihan se meni. Ja Lappeenrannan suunnalla on meneillään orastava seurustelu/parisuhde. :oops:
 
On kyllä ristiriitaset fiilikset. Tänään vapaapäivä ja parin tunnin päästä työhaastattelu Vantaalla. Läksin reissuun jo eilen kun sain vongattua yhdeltä ex-heilalta ilmasen majoituksen Hesasta. No, eilisiltana alkoi vanha suola janottaa ja panemiseksihan se meni. Ja Lappeenrannan suunnalla on meneillään orastava seurustelu/parisuhde. :oops:
Ja tämän tapauksen syntejä ei sitten ihan muutamalla Ave Marialla kuitata... ;) :rolleyes::D
 
Back
Top