Tuskin olet ainoaMiksiköhän mulle tulee heti Husu mieleen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tuskin olet ainoaMiksiköhän mulle tulee heti Husu mieleen?
Vanteesta?Taksia oli mahdollisesti yritetty vetää toisella autolla ojasta, mutta operaatio ei ollut onnistunut
Mulle taas tuli mieleeni Lähi-itätaksi kuljettajineen..Miksiköhän mulle tulee heti Husu mieleen?
Mulle taas tuli mieleeni Lähi-itätaksi kuljettajineen..
Se yksi firma , nim vähän muutettuna, ainakin pk-seudulla toimii.Mikä se on? Joku firma vai jotain muuta?
Olin tilaamassa Finalgon voidetta Virolaisesta apteekista mutta ei onnistunutkaan,jotain selitystä huumeista..mitä v.ttua..ei viitsisi lähteä hakemaankaan sieltä asti muutamaa tuubia,entinen työkaverini Igor toi sitä mulle kotona käydessään,suomesta ei saa tuota,Tiger balm menee mutta Finalgon on jytympää.
Naisystäväni, virolainen proviisori, sanoo että Virosta tilaaminen Suomeen ei onnistu. Kuulemma johtuu tunnistautumisesta. Finalgonissa ei hänen mukaan ole mitään huumaavaa ainetta.Olin tilaamassa Finalgon voidetta Virolaisesta apteekista mutta ei onnistunutkaan,jotain selitystä huumeista..mitä v.ttua..ei viitsisi lähteä hakemaankaan sieltä asti muutamaa tuubia,entinen työkaverini Igor toi sitä mulle kotona käydessään,suomesta ei saa tuota,Tiger balm menee mutta Finalgon on jytympää.
Hevosbalsami hintatietoisillemä käytän capsicamia ja yhtä särkylääkettä (co-codamol) ja suuvettä (eludril tmv?) ja mulla on kanssa ollu oikeen pätevät vironvenäläiset kotonaan kävijät.. mut nyt tosiaan tarttis saada lisää.
capsicam on hyvää. Pesee tiikeribalsamit ja mobilaatit mennen tullen.
Hevosbalsami hintatietoisille
Kiitos Herman,sain jo tutulta fyssarilta Pinofit nimistä tavaraa,eiköhän sillä pärjää.Naisystäväni, virolainen proviisori, sanoo että Virosta tilaaminen Suomeen ei onnistu. Kuulemma johtuu tunnistautumisesta. Finalgonissa ei hänen mukaan ole mitään huumaavaa ainetta.
Minä menen viroon 24.1 ja tulen 27.1 takaisin. Voisin ostaa sinulle mutta miten saisin eteenpäin toimitettua sinulle?
Kummallista.Tallinnalaisen apteekin sivu kyseli huumeita käyttävien henkilöiden määrää kun koitin laittaa Finalgonia ostoskoriin,eikä onnistunut..
Tuollainen se oli, Valga sudameapteek.Kummallista.
@Justin Case Voitko antaa sen apteekin linkki? Vaikka privana.
Koko perheTallinnalaisen apteekin sivu kyseli huumeita käyttävien henkilöiden määrää kun koitin laittaa Finalgonia ostoskoriin,eikä onnistunut..
Varmasti, mikäli käänsit suoraan suomeksi.Kuukkelin kääntäjällä sivu,liekö jotain kirjoitusvirheitä sitten,näin kuitenkin kävi.