Sekalaista mussuttelua

Olipahan työpäivää kerrakseen. Taisinpa ihastua kollegaorganisaation tiedottajanaiseen. Minua muutaman vuoden vanhempi, tyylikäs ja kaunis vaalea nainen. Ja onpa vielä sinkku kaiken lisäksi. Huoh, nyt tässä menee lemmentuskassa yöunet. o_O
Varo puumia ne nielee... kokonaisena... ;)
 
Viimeksi muokattu:
Lomat alkoi! Työloman merkeissä mennään tänäkesänä! ...kele
 
Olipahan työpäivää kerrakseen. Taisinpa ihastua kollegaorganisaation tiedottajanaiseen. Minua muutaman vuoden vanhempi, tyylikäs ja kaunis vaalea nainen. Ja onpa vielä sinkku kaiken lisäksi. Huoh, nyt tässä menee lemmentuskassa yöunet. o_O
Taas, kyllä sun tosiaan täytyy alkaa ajattelemaan intin kiisseleitä. Ei vaan, kivaahan se on kun hyrisee.
Oletko kuullut tiedottajafetissistä?:)
 
Anteeksi jos tämä on jo ollut, yritin kyllä särmästi kahlata läpi pari viikkoa sekalaista mussutusta, mutta saatoin ohittaa jotain mikä ei ollut sekalaista. Tai mussutusta.
Eli näyttelijä Tom Hardy, ja meidän Mika Salo.

 
e00f5637c19c4e0bbfb87635413c02be.jpg


Murhaajan
muotokuva

Sierra Leonen sisällissodassa uhreilta katkottiin käsiä ja jalkoja, ja jotkut sissiupseereista jatkoivat sotaa Liberiassa. Yksi heistä ehti asua Tampereella kymmenen vuotta vapaana miehenä. Sitten poliisi kiinnostui hänestä.
 
Olipahan työpäivää kerrakseen. Taisinpa ihastua kollegaorganisaation tiedottajanaiseen. Minua muutaman vuoden vanhempi, tyylikäs ja kaunis vaalea nainen. Ja onpa vielä sinkku kaiken lisäksi. Huoh, nyt tässä menee lemmentuskassa yöunet. o_O
Lyö kyynärpäätä kiveen.
 
Olen yrittänyt joka vuosi olla kotona joko juhannuksen tai joulun, joskus onnistunut molemmissa. Tänä vuonna kusi käsille oikein kunnolla matkustusrajoitusten takia. Piti palata Suomeen jo viikko sitten mutta näyttää venyvän heinä-/elokuun vaihteeseen. Tämä sitten poikii tuonne vuoden loppuun niin että rotaation takia menee joulut ja uusivuosikin työn merkeissä.
Tosin kai sitä saa olla onnellinen siitä että on töitä.
 
Nyt on jonkinlainen tasapaino saavutettu kosmiseen kissanhiekkalaatikkoon, kun meikäläinen istuu Oslossa katsomassa kauniita Moskovan valtionyliopiston naisia puhumassa sujuvaa afrikaansia :) .

Ja aurinkokin paistaa, ulkona on 24,8 astetta niin totesin että sisälläkin tarkenee... en ole tottunut helteisiin vielä tälle suvelle. Mustikkasato näyttää muuten aika perhanan lupaavalta, tuli kolme päivää vettä just ja nyt lämmintä. Talvea nyt ei ollut joten mitässitten!

 
Nyt on jonkinlainen tasapaino saavutettu kosmiseen kissanhiekkalaatikkoon, kun meikäläinen istuu Oslossa katsomassa kauniita Moskovan valtionyliopiston naisia puhumassa sujuvaa afrikaansia :) .

Ja aurinkokin paistaa, ulkona on 24,8 astetta niin totesin että sisälläkin tarkenee... en ole tottunut helteisiin vielä tälle suvelle. Mustikkasato näyttää muuten aika perhanan lupaavalta, tuli kolme päivää vettä just ja nyt lämmintä. Talvea nyt ei ollut joten mitässitten!

No mitä tuohon nyt sanoois, helteet ei minua kiinnosta yleensäkkkkään. kun se nukkuminen helteillä on niin vaikeaa. Ja se uni vaan nollaa kaiken.
Taas noittejn kauniitten naisten katsominen kiinnostaa.....yleensäkkin.
pahjoitettelut kirojutusvirheistä!!
 
No mitä tuohon nyt sanoois, helteet ei minua kiinnosta yleensäkkkkään. kun se nukkuminen helteillä on niin vaikeaa. Ja se uni vaan nollaa kaiken.
Taas noittejn kauniitten naisten katsominen kiinnostaa.....yleensäkkin.
pahjoitettelut kirojutusvirheistä!!
Terve mieheen reserviläisveli @kolomaittis , jep pahinta näillä helteillä on just toi nukkuminen, kun itselläni ei nyt ole ilmastointia tai mitään teknistä viilennys-aparaattia... Merelle on lyhyt matka, noin 400 metriä pulahtamaan, valitettavasti korkeuseroa tästä on 138m, mikä on ihan hauska alaspäin mennessä, mutta pitää lunastaa hiellä takaisin tullessa.
Lopputulos: ei paljon mutta kuitenkin jonkin verran huonompi kuin ennen aloittamista, noin lämpötaloudellisesti... :)
 
Kaksi sanaa: Ilmalämpöpumppu tarjous. Jo alkoi nukkuminen helteelläkin onnistua.
Joo, itsellä käytössä on yksi ainoastaan lämmityspuolella ja sekin vain ettei mene pakkasenpuolelle. Ihan hyvä ja toimiva laite.
Taas asuinkäytössä ei minun "ruumiinrakeenteelle" ilmeisesti sovi.
Ainakin koneellinen ilmanvaihto aiheuttaa kummallista pään jomotusta. Esiintynyt laivaristeilyillä yöpyessä vaikkei mitään voimajuomaa ole nautittukkaan.:ROFLMAO: Sama tuli esille sairaalaoloissa kun sielläkin yöpymään joutunut.

Erikoinen ongelma mutta erikoinen taidan olla muutenkin ;)
 
Joo, itsellä käytössä on yksi ainoastaan lämmityspuolella ja sekin vain ettei mene pakkasenpuolelle. Ihan hyvä ja toimiva laite.
Taas asuinkäytössä ei minun "ruumiinrakeenteelle" ilmeisesti sovi.
Ainakin koneellinen ilmanvaihto aiheuttaa kummallista pään jomotusta. Esiintynyt laivaristeilyillä yöpyessä vaikkei mitään voimajuomaa ole nautittukkaan.:ROFLMAO: Sama tuli esille sairaalaoloissa kun sielläkin yöpymään joutunut.

Erikoinen ongelma mutta erikoinen taidan olla muutenkin ;)
Tosiaan erikoinen pulma. Vetoon ja ilman liikkeeseen liittyvä yliherkkyyden tapainen tai jotain siihen suuntaan. Mutta onhan se helteelläkin estepeli, jäähdytys päälle ja miellyttävä on hikoilematta köllötellä.
 
Back
Top