Sekalaista mussuttelua

Minä.
...
Ettei mitään (kuvia, artikkeleita, videoita) kannata linkittää tälle foorumille.

Hmm. Putsaa vaseliini pois köydestä ja avaa solmut. Jatkettaisiinko kuitenkin postailua esim. tuolla historiailmailuketjuissa. Siellä asiassa pysyminen onnistuu meiltä foorumisteilta muihin alueisiin verrattuna yllättävän hyvin. Mm. postaamasi WW2 moottorijutut ja linkit ovat olleet kovasti ilmojen siipirikon jalohaukan, Hans-Kompis Sarek1n, mieleen. :cool:

Eli suomeksi: kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Pistetään se vain oikeille kanaville.
 
Nyt on jonkinlainen tasapaino saavutettu kosmiseen kissanhiekkalaatikkoon, kun meikäläinen istuu Oslossa katsomassa kauniita Moskovan valtionyliopiston naisia puhumassa sujuvaa afrikaansia :) .

Ja aurinkokin paistaa, ulkona on 24,8 astetta niin totesin että sisälläkin tarkenee... en ole tottunut helteisiin vielä tälle suvelle. Mustikkasato näyttää muuten aika perhanan lupaavalta, tuli kolme päivää vettä just ja nyt lämmintä. Talvea nyt ei ollut joten mitässitten!


Venakot haastelee paskahollantia. :love:
 
Piti oikein tulla vilkaisemaan mitähän sitä eilen tuli kirjoitettua. Ei nyt ihan kauheaa sentään.
Saunan jälkeen muutamat oluet kihahti yllättävän paljon päähän, noo oli siinä mukana 12% mikä ei kyllä oluelle enää maistunut. Ei tarvii sitä ostaa enää.

Jostain syystä uni maittoi kuumuudesta huolimatta;)

Nyt tämän vuoden ekat omasta maasta nostetut potut kattilassa ja grillissä pihvit odottamassa:p
 
Mistähän tuo entisajan futislegendan Ville Vuoritaistelun nimi voi olla peräisin tasamaantallaajien sotahistoriassa. Dennis Bergkamp futisnostalgia nimenä tunnetumpi.:D
 
Minulla ei riitä ymmärrys kenellekään joka ”mussuttaa” toisten tekemisettä.:facepalm:
Kuten juttujen tasotta, oikeinkirjoituksetta, lähde sivuston kielettä esim. venäjä


(Muistan vieläkin kuinka yksi ”Greatest Leader” alkoi aukomaan kitaansa IL-2 jutusta, joka oli venäläiseltä sivustolta.
Käänsin sen Gogle kääntäjällä ( jonka käytöstä on myös valitettu), kuvineen.
Minusta se oli kattava harvinainen ja hyvin kuvitettu.
Poistin jutun jotta tällä ”sotamarsalkalla” olisi tilaisuus tehdä juttu oikein ja paremmin.
Mutta juttua ei ole vieläkään kuulunut.)


On juttuja joista en pidä, mutta ei ole minun tehtävä mussuttaa siitä tai sen virheitä kirjoittajalle.
Hyppään vain sen yli ja katon seuraavalla kerralla onnistuiko hän paremmin.
Lisäksi se saattaa olla jollekin toiselle kiinnostava ja hyvä juttu.:unsure:


Kannata mietti, onko sivuton sisällön kannalta kiinnostavampaa? Lukea HS artikkeli esim,



kuin mielipiteesi siitä että HS tai jokin muu lehti on p….. lehti.


Supreme Leader, Greatest Leader, Respected Leader


Osa näistä vanhoista herroitta on ottanut tehtäväkseen valvoa että, viestit ovat oikeista lehdistä, näkemys on riittävän oikealta ja saman suuntainen hänen/heidän oman mielipiteensä kanssa ( vaikka ei se heille kuulu).
Jos näin ei ole he tuovat kärkkäästi oman mielipiteensä esille asiasta ja hyvin äkkiä myös leimakirves heilahtaa.
Ja kas kumma oletkin kommunisti.
 
Mitenkään tähän liittymättä noiden postausten poistamisesta...

Itse olen (tosin erittäin harvakseltaan) poistanut kommenttejani, koska toisinaan saa ahaa-elämyksen edellisen viestin lukiessaan, ja on keksivinään siihen erityisen nasevan/nokkelan tahi humoristisen vastauksen. Hetken päästä alkaa (ehkäpä aiheellisesti) tuntumaan, etteihän tätä ymmärrä kukaan muu kuin minä (keksijä)..;).

Joitakin kommetteja on tullut poistettua ihan siitä syystä, ettei nykyään, ikävä kyllä, voi olla ihan varma siitä mitä uskaltaa kirjoittaa :cry:.

(Valitan hymiöitä, eivät kuulu minun tyyliini, mutta sopivat tähän...)
 
Perkele... täällä on ihan naapurustossa iso ok-talo tulessa tuolla jossain vielä ylempänä rinteessä, ja hellepäivänä kun tuulimittari ei mittaa edes tunnissa mikrometreinä niin se kaikki paska valuu nyt tänne. Meikäläisen terassilla on savua niin ettei meinaa nähdä eteensä, mutta menin silti röökille koska mitäpä väliä aktiivisella savulla on terveyshaittana kun passiivistakin piisaa... :)
Helteet helpottaa keskiviikkona, vain 20 luvattu. Tänään oli 31,8.


Artikkelin kolmannesta/ alimmasta valokuvasta näkee tilanteen paremmin. Itse asun just siinä savupatsaasta alempana, mihin savua tuosta virtaa jo tuossa varhaisessa fotossa. Tuntuu nyt jo sisätiloissa, vaikka löin kaikki räppänät samantien boseen.
 
Luin murha.info;ssa 6-vuotiaan lapsen hukkumisesta Helsingissä. Silminnäkijät kertoi että paljon oli niitä jotka kännykällä kuvasivat tapahtumaa.
Rupesin miettimään että miksi, mitä ne tekee niillä onnettomuuksista kuvatuilla viedoilla? Istuu kotona katsomassa tai näyttää naapureille että kato mitä jännää satuin näkemään?
En tajua. Sairasta suorastaan.
Maanteilläkin joskus aiheuttavat jopa lisäonnettomuuksia kun pysähdytään kuvaamaan kolaria.
 
Perkele... täällä on ihan naapurustossa iso ok-talo tulessa tuolla jossain vielä ylempänä rinteessä, ja hellepäivänä kun tuulimittari ei mittaa edes tunnissa mikrometreinä niin se kaikki paska valuu nyt tänne. Meikäläisen terassilla on savua niin ettei meinaa nähdä eteensä, mutta menin silti röökille koska mitäpä väliä aktiivisella savulla on terveyshaittana kun passiivistakin piisaa... :)
Helteet helpottaa keskiviikkona, vain 20 luvattu. Tänään oli 31,8.


Artikkelin kolmannesta/ alimmasta valokuvasta näkee tilanteen paremmin. Itse asun just siinä savupatsaasta alempana, mihin savua tuosta virtaa jo tuossa varhaisessa fotossa. Tuntuu nyt jo sisätiloissa, vaikka löin kaikki räppänät samantien boseen.
No tsemppiä sinne vuonojen maahan. Ei ne tulipalot mukavia ikinä ole ja noin lähelläkin.

On muuten hienoja maisemia noi, jäänyt mieleen kun joskus 80-luvun lopulla ajeltu sielläpäin.
 
Vähän erikoinen kysymys, jos joku sattuisi tietämään. Kiinnostaisi tietää mitenkä lähellä oikeata RK-95:sta tämä kuulapyssyversio oikein on ? Siis muotoilultaan ja ulkonäöllisesti. Omaan silmään ainakin vaikuttaa todella realistiselta.

 
En kyllä kuljettaisi tuota yleisellä paikalla ilman laukkua. Sen verran realistinen minun mielestä.
 
Back
Top