Sekalaista mussuttelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miheikki
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Olipa hieno iltapäivä tänään... porukkaa t-paidoissa (myös Fremen), aurinko paistoi lumesta ei enää tietoakaan, todella tiukasti pölyä suolauksesta, hiekoituksesta ja nastarenkaista jälleen yhden melko lyhyen talven jälkeen.
+12,5 virallisesti, tuulta rinteen suojassa ei lainkaan, ja auringossa ehkä +18C. Loistavaa! Huomenna lisää, ja torstaina pitäisi pamahtaa kunnolla lämpöä.
Terminen talvi lienee ohitse...

No itse en nyt vielä kaipaa lämpimiä kelejä mutta tänään tapasin naisen ihan työasioissa tai vakuutuksista siinä uudestaan sovittiin mutta ääni hänellä aikas samanlainen kuin Demi Moorella, että olin jalat alta melkein. Voiko seksikkäämpää ääntä olla kuin Demillä, maku asiahan se tietenkin.

Ja se että ne vakuutusmaksut halpeni merkittävästi että sekin vielä.:ROFLMAO: Ihan mukava päivä.

Evakkojen muuttoliike mylläsi suomalaisten geeniperintöä – Siirtokarjalaiset sekoittivat väestöä enemmän kuin kaupungistuminen​

Suurin muutos väestössä tapahtui Uudellamaalla, Hämeessä ja Varsinais-Suomessa. Pohjanmaalla muutosta on tapahtunut sen sijaan vähiten.
75cfc78291114518aadc9efb033eda45.jpg

Tärkein omaisuus pakattiin mukaan evakkomatkalle Karjalasta kesällä 1944.KUVA: MUSEOVIRASTO

No itse en nyt vielä kaipaa lämpimiä kelejä mutta tänään tapasin naisen ihan työasioissa tai vakuutuksista siinä uudestaan sovittiin mutta ääni hänellä aikas samanlainen kuin Demi Moorella, että olin jalat alta melkein. Voiko seksikkäämpää ääntä olla kuin Demillä, maku asiahan se tietenkin.

Ja se että ne vakuutusmaksut halpeni merkittävästi että sekin vielä.:ROFLMAO: Ihan mukava päivä.
Uskotko saavasi katetta, vakuutusmaksujen alennukselle? :)

Eli kakkos-altto ilmeisesti... raspinen naisellisen matala?

Nyt aanestys pystyyn: kummassa leffassa parempi?
- Strip Tease vai GI Jane
GI Jane, ehdottomasti... toisessa oli muita mammoja niin ettei seasta erottanut, tässäpä ei. Ja oli uskottava :) Enkä ole ikinä ollut siilipäisen naisen kanssa romanttisesti, asia kiinnostaa jollain tasolla ihan vain koska

Kielitaito, kaikki kaikessa:ROFLMAO:

GI Jane oli muistaakseni (taustaltaan myos) kilparatsastaja, eli siis sporttinen, jotta kelpasi kurssille
- silta kantilta katsoen letista siilipaaksi muutos oli kylla tappio

GI Jane oli muistaakseni (taustaltaan myos) kilparatsastaja, eli siis sporttinen, jotta kelpasi kurssille
- silta kantilta katsoen letista siilipaaksi muutos oli kylla tappio
Jep, mutta se siilipäisyys on kyllä aika outo asia, ainakin itselleni, koska ei ole sellaista mammaa tullut vastaan, siis heteroa. Jotenkin vaikea yhdistää siilitukkaa heteroseksuaaliseen naiseen.

Ja ohjastuskin karsisi (moisesta tukkatyylista)

Milles kurssille siina leffassa muuten mentiin?

SEAL-puolelta ei ole tullut viela yhtaan naista lapi, 1. Ranger joskus 3-4 vuotta sitten.

Meiltahan kay noilla myos porukkaa. Esim. PV:ien isoimman hatun alta loytyy seka Ranger etta Airborne (no, Rangerithan ovat joissain prikaativahvuuksissa mukana nimenomaan niiden omana airborne-joukkona, ettei tuossa tuplassa sinansa niin ihmeellista).

Jaa mitää vittua mää nyt selitän, nyt just pienessä (ei niinkään) hiivassa muistan mistä tämä fiksaatio meikäläiselle tuli: Suvi-anne Siimes... meitsin ensimmäinen kansantaloustieteen luennoitsija, kesäyliopistossa, ja jonkinasteinen pseudo-kommari, mutta hetero, ja fiksu, ja hoikka, ja vaalea, ja siilitukkainen!
Miten vitussa toi unohtui, noh ehkä puoli lavaa selittää keskityksen herpaantumista.

Kalevan teettämästä gallupista selviää, että Suvi-Anne Siimes (vas.) on kansalaisten mielestä hoitanut parhaiten puoluejohtajan tehtävänsä.

Saha, puukko (pieni ja iso), Cyalume-valotikku, 350 litran jätesäkki, teräspakki, esbit-tabletteja, alkogeeli-sytytyspaloja, kuivia koivutikkuja, myrskytikkuja, narua, teleskooppinen puhallusputki.

Pelikortit puuttuu.

Back