Sekalaista mussuttelua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miheikki
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Pelikortit puuttuu.
Toisaalta sarjamurhaajan tunnusmerkistö täyttyy työvälineiden osalta.
En päästäisi omaa tytärtäni enää toisille treffeille, jos kundin repun tarkastus tuottaisi tämän :) .

Herman30 kirjoitti:
Saha, puukko (pieni ja iso), Cyalume-valotikku, 350 litran jätesäkki, teräspakki, esbit-tabletteja, alkogeeli-sytytyspaloja, kuivia koivutikkuja, myrskytikkuja, narua, teleskooppinen puhallusputki (???).
 
Hai, osta Sie
esbit-tabletteja, alkogeeli-sytytyspaloja, kuivia koivutikkuja
vuoltava magneesium-puikko noiden tilalle.
- menee paljon pienempaan
- eika edes paljoa maksanut (aikoinanaan Varustelekasta).
 
Hyva tietaa, se puikko kun on jo kulunut. Kuiviin puihin pari murua ja markien maapuiden sytyttamiseen sitten ohuita lastuja.
 
Hai, osta Sie

vuoltava magneesium-puikko noiden tilalle.
- menee paljon pienempaan
- eika edes paljoa maksanut (aikoinanaan Varustelekasta).
Olen kyllä @Herman30 :nnin linjoilla noissa sytytysasioissa... täällä Atlantin rannikolla satoi kaatamalla 2 kuukautta putkeen marras-joulukuussa, siis kirjaimellisesti joka päivä. Ja vaikka olen eräillyt koko elämäni, ja mulla oli kuivaa tuohta mukana, en oikein saanut edes kunnon kahvitulia syttymään millään tuolla metässä. >Joo kuusen alaoksia jne, mutta kun kaikki on läpimärkää ja itsellä on kylmä, ja metässä ilta hiipii, niin noi magnesium-puikko hifistelyt voi jättää kyllä jollekin toiselle jotokselle.
Kaikki keinot kelpaa, ja tarvitaan, siinä vaiheessa kun on vaan niin perkeleen UMPIMÄRKÄÄ :) !
 
Taallahan on hyva mussutella viela (vaikka se eraily-lankakin on):

Tama ukkeli olisi saastanyt aikaa ja vaivaa, kun olisi tehnyt kipinan puukolla, mutta kyllahan tuosta kay ilmi.
- Muruihin (6 noita pusseja neljan vuoltavan tikun hinnalla) ei tietysti puukkoa tarvi, mutta kuka sita nyt ilman metsaan menee

Nuo murut lahtevat samalla, tohon sytyttamiseen kaytettavalla 2-timanttisella palamaan kuin kaasukeitinkin (ostin 3-timanttisenkin, kun ne eivat ole kalliita, ihan vertailun vuoksi: kipinoita tulee reilusti, mutta kokoa on yllattavan paljon enemman ja pienella parjaa ihan hyvin).
 
Ei voi muuta sanoa kuin hattua nostaa


Tämä on kyllä todella kova suoritus, ja lentokapteenilta ihan odotettu rauhallinen ja turvallinen maaliin tulo... meinaan jos kierrät maapallon purjeveneellä 116 vrk 18 tuntia, niin joudut pakostakin menemään tänne... mihin ei merikarhukaan halua vapaaehtoisesti :solthum:. Toi Screaming sixties on muuten stadin tasolla, mutta toisella puolella planeettaa. Kesää viettävät...

Kuten kokeneet The Roal Navy:n kipparit tapasivat sanoa, "beyond 40 degrees South, there is no law, and beyond 50 degrees South, there is no God"...

 
Ei Helvetti, mikä aloitus hiihtolomalle!

Lauantaiaamuna alkoi tyttärien kanssa moottorimarssi kohti mummulaa (vahvuus 1+2 yhdessä ajoneuvossa). Haettiin ensimmäisessä välietapissa maalikylässä matkaeväät Natsi-Siwan paistopisteestä ja juomaosastolta. Ja sen jälkeen vaarantava virhe. PERKELE! Kansallisen öljy-yhtiön kylmäautomaatista dieseliä tankkiin. SAATANA! Polttoainepistooli yskäisi kerran ja korjasin asentoa, mutta toisen yskäisyn jälkeen pelkäsin tankkauspisteen säiliön tyhjentyneen ja lopetin tankkauksen noin 4 litran jälkeen. Koska polttoainetta oli tankissa yli puolen välin, eli reilusti matkaa varten, lähdin ajamaan kohti määränpäätä.

Noin 70 km ajettuani ihmettelin ohitustilanteessa hiukka hidasta kiihtyvyyttä, mutta pistin sen liian ison vaihteen piikkiin. Reilut 80 km ajettuani jouduin kääntymään risteyksessä ja totesin tehojen kadonneen. Pian myös pakokaasuanturin varoitusvalo syttyi. Pysäytin ensimmäiselle vastaantulleelle P-paikalle ja totesin moottorin käyvän sen verran epätasaisesti, että pelkäsin sen tulevan ulos konehuoneesta.

Käännyin ympäri, ajoin takaisin kotiin, tosin tankkasin polttoainesäiliön täyteen ja hain isoltakirkolta kaksi polttoainesuodatinta.

Kämpillä vaihdettiin kaverin kanssa polttoainesuodatin ja tyhjennettiin suodatinkuppi vedensekaisesta polttoaineesta. Tilojenpuutteen yms. parin pikkuseikan vuoksi ei sitten valutettu noin 10-litraa polttoainetta tankin pohjapropusta. Kone vastasi kaasuun taas kuin ennenkin, mutta varoitusvalo jäi palamaan. Lisäksi moottorin käyntiäänessä oli ero aiempaan.

Seuraavana päivänä ajoin sitten suunnitellun matkan ja palasin tänään takaisin. Varoitusvalo korjasi itsensä, mutta käyntiääni ei. Veikkaisin, että se helvetillinen ravistaminen rikkoi jonkin vaimenninkumin tms. ja siksi moottorin ääni resonoi runkoon. Pitää varata huoltoaika, niin saavat katsoa tuon jossain liikkeen lämpimässä hallissa.

Kirjoittelin lämpimikseni asiakaspalautteen Nesteelle. Valitettavasti viestin sävy taisi olla hieman samanlainen kuin eräässä matkallamme kuuluneessa Knalli ja sateenvarjo -kuunnelmasarjan jaksossa esiintyneessä kyläkokouksessa mr. Hamilton-Jonesin ja mr. Lammin päätettyä hävittää eräs kylä lentokentän tieltä:
"MEIDÄN ON MARSSITTAVA LONTOOSEEN! VALLATTAVA TOWER! SYTYTETTÄVÄ WHITE HALL PALAMAAN JA HIRTETTÄVÄ NE SIAT OMIIN SUOLIINSA!"
"Kiitoksia pastori! Hauska kuulla välillä maltillistenkin puheenvuoro tähän asiaan."
 
Viimeksi muokattu:
Sanotaan, että mies on mies vasta kun on tehnyt kolme asiaa
- ampunut tykillä
- ajanut veturilla
- pannut mustaa naista

Yhtä puuttuu, sano piru...
Totta.

b199226c970c40d0f56fe3ab7bf67626.jpg
 
Eli kakkos-altto ilmeisesti... raspinen naisellisen matala?

Viskin ja tupakan polttaman kurkun tuottama vorina. Jos ääni kuuluisi vierestä istuessasi kapakassa ja kääntyisit katsomaan, niin vieressä ei tod.näk. olisi Demi Moore vaan lähiön Ritu Lappalainen.:) Tai sinun tapauksessasi Linda Ingebritsen. Koetahan muuten Fremen jo panna vauhtia siellä lännellä kunnon föhn-tuulelle tänne itään päin. Olis tarvetta. Kohta on taas kärvistelty viikko helvetin kylmissä keleissä, aamuisin auton ja minun nivelet huutavat kilpaa hoosiannaa ja en kohta tiedä kummat antavat periksi ensin.
 
Sopivan näköinen

 
Back
Top