Ei vittu. Nyt oli niin absurdia shittiä, että tätä ei voi laittaa edes internettiin.
Voisin kyllä helposti vaihtaa elämäni johonkin vähän normaalimpaan.
Jahas, onko se fiilis, että syttyis edes sota saatana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ei vittu. Nyt oli niin absurdia shittiä, että tätä ei voi laittaa edes internettiin.
Voisin kyllä helposti vaihtaa elämäni johonkin vähän normaalimpaan.
Onko kukaan törmännyt ongelmaan että noi standardi-suojat kiristävät ihan perhanasti korvien takaa, siis se elastinen osa... ihan normaalin kokoinen pää meikäläisellä, olen sen kertauksissakin todennut varusvarastolla, mutta siellä ei ikinä mitattu nenää.
Ilmeisesti minulla on raivoisan kokoinen klyyvari, kun on noi suitset ihan pinkeenä koko ajan?
Höh höh höh!!!Luukkaan evankeliumissa jo ennakoitiin tätä...
2:3 Ja kaikki menivät verolle pantaviksi, kukin omaan kaupunkiinsa. ... 2:6 Niin tapahtui heidän siellä ollessaan, että myös mukana olevat hurtat verolle pantiin.
Aamenet tuohon, ja rasistiset Aapiset kokkoon, sano saatanana edustaja maan päällä, sisar suomi-kommari.
Itse toivon kiveä taivaalta.Jahas, onko se fiilis, että syttyis edes sota saatana.
Samaa maailmanlopun pyrstötähteä odottelen itsekin...Itse toivon kiveä taivaalta.
Kuin mulla meni näin kauan palstan mielenterveys-ketjun löytämisessä? No, ei me UAZ-lähetit koskaan nopeimmasta päästä olla oltukaan.Samaa maailmanlopun pyrstötähteä odottelen itsekin...
Sama täällä, korvalehdet taipuu eikä ne hyvin istu mun päähän. Öh, siitä oli joku sanontakin nenän koosta ja se liitttyi siihen "kolmanteen jalkaan", en nyt muista kun dementian merkkejä jo itsellä ja aamuisin huimaakin melkein joka aamu.Onko kukaan törmännyt ongelmaan että noi standardi-suojat kiristävät ihan perhanasti korvien takaa, siis se elastinen osa... ihan normaalin kokoinen pää meikäläisellä, olen sen kertauksissakin todennut varusvarastolla, mutta siellä ei ikinä mitattu nenää.
Ilmeisesti minulla on raivoisan kokoinen klyyvari, kun on noi suitset ihan pinkeenä koko ajan?
Eli kahden miljoonan vuoden aikana Tyrannosaurus Rexejä löytyi koko historiansa aikana kaksi miljardia kappaletta. Ja ihmisten tämän hetkinen määrä rupeaa jo lähenemään nelinkertaista määrää tuosta luvusta.
Joo, tuosta se T. Rex:kin olisi valittanut.Joo, mutta ota huomioon lievä kokoero. Luisevia intialaisia menee melkoinen nippu yhteen Rexiin. Helposti ainakin sata tai jopa 120, huonoina vuosina 150.
Sanotaanko ympäripyöreästi niin, että lähipiirissä yllättäen puhkeava psykoosi ei ole hirmuisen miellyttävä kokemus, vaikkei ilmenisikään väkivaltaisuutena ketään kohtaan.Jahas, onko se fiilis, että syttyis edes sota saatana.
Kannattaa muuten huomata Veriginille ja (edesmenneelle kolleegalleen Laidiselle) tyypillinen venäläisen historiankirjoituksen tapa etsiä syyllisiä, eikä niinkään miettiä "mitä" ja "miksi". Etenkin sotahistorian puolella huomattavan yleinen venäläinen tapa.Luin juuri Sergei Veriginin kirjan Suomen ja Neuvostoliiton tiedustelusodasta. Sen mukaan siellä siviilit kyllä menivät usein kertomaan asiasta viranomaisille, mutta kusi sukassa sai varmaan olla. Kuten jopa Verigin mainitsee, neuvostoviranomaisia leimasi ankaruus ja epäluulo, sekä käsitys, että jokainen on jollain lailla syyllinen. Puun ja kuoren välissä siellä ihminen oli.
Sanotaanko ympäripyöreästi niin, että lähipiirissä yllättäen puhkeava psykoosi ei ole hirmuisen miellyttävä kokemus, vaikkei ilmenisikään väkivaltaisuutena ketään kohtaan.
No eihän se perhana tietenkään ole. Mikä kehno siinä lienee, että kevät ja syksy koettelevat joitain ihmisiä aika rankasti.
Tuo on kyllä havaittavissa. Vaikkapa juuri lukemassani Bair Irintšejevin kirjassa. Ja joo, venäläisistä nimistä pyrin käyttämään sitkeästi tuota perinteistä translitterointia. Nykyään kaikkialla yleistynyt angloamerikkalainen kirjoitusmuoto tuottaa välillä suomalaiselle melkoisia mongerrussanahirviöitä.Kannattaa muuten huomata Veriginille ja (edesmenneelle kolleegalleen Laidiselle) tyypillinen venäläisen historiankirjoituksen tapa etsiä syyllisiä, eikä niinkään miettiä "mitä" ja "miksi". Etenkin sotahistorian puolella huomattavan yleinen venäläinen tapa.
Eräs tutkija totesi, että keväällä ei kannata solmia vakavampia suhteita naisiin ollenkaan
Jos ikinä Vladimir I Kalsarinmyrkyttäjä tarvitsee tuotekehitysideoita, minulta löytyy ja annan sen ilmaiseksi! Miten ihana ja lämmittävä ajatus olisikaan tehdas, joka puskee kolmessa vuorossa novichokilla ja polloniumilla käsiteltyjä Spandex-asuja ja sitten järjestää alennusmyynti kaikkialla maailmassa pyöräliikkeissä... Ahhh... Siinä on unelma, joka on todellisen miehen arvoinen.