Sekalaista mussuttelua

Nyt kun nuo kesän työkuviot alkavat olla hyvin hahmollaan, niin jopas ajatus rientää pienen Lapin matkan hoitamiseen. Taidan piruuttani lähteä yksinään. Olen muotoillut myös omaa toteuttamiskelpoista korona-exit-suunnitelmaa, johon liittyy kasvomaskista luopuminen. Kymmenisen kuukautta sitä on tullut hartaasti pidettyä ja olen kyllä siitä valmis luopumaan. Huomisiltana jos tuossa lumisateen seassa paistaisi takapihalla makkaranletkuja malliksi ja saunoisi voimakkaasti.
 
tuota onko suomessa Brandit merkki? tää yhtiö, luulen sen olevan saksalainen, ainakin täällä ne tekee ruotsin M90 vaateita niin miksi ne ei tekee suomen M05 tai M91 kuviosta vaateita joka voi ostaa halvalla?

Tässä on vähän M90 kopio vaateita
 
Nordic army ja brandit


 
Suurimmalta osin myös Immolan harjoitusraja sijaitsee aitojen ulkopuolella Metsähallituksen mailla.
Lisäksi rajamiehillä on ampuma-alue siellä hyvin syrjäisellä alueella jossakin Simpeleen ja Ruokolahden väliin jäävällä alueella länteen Ruokolahden kirkonkylästä. Joskus Lohilahden kautta sinne tupsahdin ja kovasti ihmettelin, että mikäs ampuma-alue täällä keskellä ei mitään onkaan. Siellä on kulkurajoituksia.

Onttolan rajamiehillä on vastaava Hiienvaarassa eli Koitereen kainalossa.
 
Lisäksi rajamiehillä on ampuma-alue siellä hyvin syrjäisellä alueella jossakin Simpeleen ja Ruokolahden väliin jäävällä alueella länteen Ruokolahden kirkonkylästä. Joskus Lohilahden kautta sinne tupsahdin ja kovasti ihmettelin, että mikäs ampuma-alue täällä keskellä ei mitään onkaan. Siellä on kulkurajoituksia.

Onttolan rajamiehillä on vastaava Hiienvaarassa eli Koitereen kainalossa.

Jukajärven ampuma-alue on Sulkavan suunnalla.

 
Big Brother alkoi taas... Julkkiksia tällä kertaa. Mukana BB-talossa myös Toni Nieminen. Saas nähdä montako naisosallistujaa on paksuna kauden jälkeen...
 
Back
Top