Sekalaista mussuttelua

Ei Jumalauta!

Onnistuin näköjään paremmin kuin tarkoitin. Meille tuli "joitakin" vuosia sitten nuori tyttö luokanopettajaksi ja opettamaan irtotunteja yläluokkien historiaa. Pyysi nöyrästi ohjeita ja apua sekä kommentoi ja pyysi tarkennuksia tosi fiksusti.

Ja tänä keväänä. JA TÄNÄ KEVÄÄNÄ. JA TÄNÄ KEVÄÄNÄ!

SE ANTOI MINULLE KIITOKSEKSI 0,5-LITRAN LASIPULLON *-JALOVIINAA!

Ei 0,7-litran pulloa, ei muovipulloa, ei ***-Jallua, vaan juurikin sen aidon ja oikean! Minä itkin!
 
Jiihaa. Odotettu loma alkoi. Nyt sitten alkaa kotimaan (sota) matkailu. Ekana Lappeenrantaan, Salpa-linjalle, Haminaan ja sitten Kotkaan. :D
 
Tänään vetänyt kolmet voimistelusessiot (karhunosa istumaannousuja ja etunojapunnerruksia), aamulla 30 minuuttia, sekä aamupäivällä että iltapäivällä 50 minsan jumpat.
Lisäksi kävin kävelemeässä jonkun 15 kilsan matkan, josta viisi kilometriä metikössä, jossa oli ihan saatanasti itikoita: ei edes kuselle voinut pysähtyä. Aukeilla paikoilla taas on kissan kokoisia paarmoja, siis ihan uskomatton kokoisia mötkäleitä!

Nyt on semisti hyvä tai ainakin tyytyväinen olo ja koska näyttäisi vesisade pian puhkaisevan tämän hiostavan ilman, niin voinee olla vieläkin tyytyväisempi.
 
Tänään käväisin tuossa lähimarketissa. Automaattioven avautuessa alkoi kuulua tutunomainen molahtelu: tosi paljon anteeksi, älä soita poliisille, tää ei toistu! Voitteko kuvitella? Hevosmiehen mersupuseron etumukseen oli vahingossa päätynyt tavaraa, joiden perään kassatyttö alkoi kysellä.....kyllähän se lonkeroleka hiven pullottaa.....äijä tulla porski pokkana vastaan porstuassa ja perässä hiihti jälkikasvu.....opin sauna autuas aina. :) Sattuneesta syystä kulttuuriväki on edustettuna tiheästi tuolla tontilla ja uskallan luvata S-ryhmälle, että hävikissä piisaa.
 
Tänään käväisin tuossa lähimarketissa. Automaattioven avautuessa alkoi kuulua tutunomainen molahtelu: tosi paljon anteeksi, älä soita poliisille, tää ei toistu! Voitteko kuvitella? Hevosmiehen mersupuseron etumukseen oli vahingossa päätynyt tavaraa, joiden perään kassatyttö alkoi kysellä.....kyllähän se lonkeroleka hiven pullottaa.....äijä tulla porski pokkana vastaan porstuassa ja perässä hiihti jälkikasvu.....opin sauna autuas aina. :) Sattuneesta syystä kulttuuriväki on edustettuna tiheästi tuolla tontilla ja uskallan luvata S-ryhmälle, että hävikissä piisaa.

Reidarilla kotoutumisprosessi vaan vielä kesken.
 
Kangasalalla palaa nyt sellaisella prosentilla kiinteistöt,hallit, tehtaat ja muut että hitaampikin alkaa ihmettelemään. Ei toista vastaavaa ole.
 
Huutokauppa Helanderilla on 7.7. huudettavana merimiinankuoret. Kohde 502
 
Ei Jumalauta!

Onnistuin näköjään paremmin kuin tarkoitin. Meille tuli "joitakin" vuosia sitten nuori tyttö luokanopettajaksi ja opettamaan irtotunteja yläluokkien historiaa. Pyysi nöyrästi ohjeita ja apua sekä kommentoi ja pyysi tarkennuksia tosi fiksusti.

Ja tänä keväänä. JA TÄNÄ KEVÄÄNÄ. JA TÄNÄ KEVÄÄNÄ!

SE ANTOI MINULLE KIITOKSEKSI 0,5-LITRAN LASIPULLON *-JALOVIINAA!

Ei 0,7-litran pulloa, ei muovipulloa, ei ***-Jallua, vaan juurikin sen aidon ja oikean! Minä itkin!
Ota tuo ansaittuna, omien toimien kautta saatuna palautteena. Täysin ilman sarkasmia, tai muuta tälle ajalle tyypillistä roskaa. Ja joo, olen hieman kade.
 
Aina kun menen Suoli24:lle, sivu kohdistaa minulle Rafael Litening Pod mainoksen. On tainnut tulla surffailtua liian paljon military sivustoilla.:)
 

 
Viimeksi muokattu:
Kompassin käytöstä ja eranto.

suunto-a-30-sh-metric.jpg

Jos on ylläoleva kompassi (Suunto-A30) ja eranto on Suomessa positiivinen, sanotaan nyt 10 astetta. Miten pitää tuota sisäänrakennettua erantoasteikkoa vääntää; punainn nuoli vasemmalle eli W vai oikealle E?
 
Back
Top