Sekalaista mussuttelua

Taitaa monelle olla puhas nolla, aika ei riitä..
Valitettavaa mutta eihän se itse poteron kaivaminen koulutuksessa ole pääasia.
Koulutuksessa kerrotaan kyllä ettei se hiekkakumpu poteron edessä (kuten esimerkivideossa oli tehty) suojaa mitään, vaan altistaa tulelle. No, nämähän tiedät.

Tämän perusasian toteaminen vaan innosti muutaman kirjoittelijan negatiiviseen viestintään asiasta, mikä mahtaa olla nimimerkkien @KariKolti ja @Nikhris motivaatio asiassa?
 
Kävin pubissa ekan kerran kolmeen vuoteen. Kerho perkele hävisi screeneillä ja semmoista. Afgaani-taksikuskille sanoin viime töikseni "He ain't reachin' here."

Tars varmaan laittaa sauna lämpeneen.
 
Nimen perusteella Harri Holkeri kova kalamies.
 
Tätä olen kans ihmetellyt. Eihän asia meille kuulu miksi mies ei kirjoita, mutta pystyn myöntämään puhtaan uteliaisuuden hiljaisuuteen.
Kumminkin yks palstan pitkäaikaisista kirjoittajista.

Tiesi sen verran paljon perkeistä, että mistäpä sitä tietää, vaikka olisi jo kaikessa hiljaisuudessa kutsuttu vahvuuteen.
 
Ne korjaus- ja renkaanvaihto pajat eivät yleensä myy renkaita. Renkaita saa vaikka marketista tai rengasliikkeistä. Ja vanteita kun olen joutunut pariin kertaan oiotuttamaan noissa pajoissa. Suomessa ei enää oiota, vaan kehotetaan ostamaan uusi. Venäjällä oikominen ei ihmeitä maksa ja osaavat homman. Luultavasti syy, miksi Suomessa ei enää oiota on se, että enää ei sitä osata? Sisiliassa jouduin myös kerran oiotuttamaan vanteen.
Vastasin tänne, kun ei Ukrainaan kuulu.

Kyllä Suomessakin oiotaan vanteita, ja useammassa firmassa. Eikä maksa mansikoita. Asiakkaita löytyy ihan jo tästä pikkukylältä varmaan kymmeniä vuodessa, sen verran on tiet huonossa kunnossa.
 
Aivan hiton hyvä viihdyttävä audio satiiri Putinin touhuamisesta ja hänen lähipiiristään:

 
Aina ei tiedä mikä tällä palstalla on huumoria, mutta ei nyt kannata yhden anonyymin foorum-jäsenen lausuntojen perusteella tehdä päätelmiä.
@ajs178 ja @Varavisiiri minä olen ollut vetämässä valokuitua noihin luoliin. Ne on aivan valtavan pitkiä jo nekin alueet minne varusmies pääsi, lopulta tuli ovi josta emme päässeet ja jätimme siihen ovella kilometreittäin kaapelia vietäväksi eteenpäin. En kehtaa kertoa kuinka paljon aseita ja ajoneuvoja nähtiin, kun ei kukaan uskoisi.
Mutta pidetään nämä tarinat pois Ukrainaketjusta
 
@ajs178 ja @Varavisiiri minä olen ollut vetämässä valokuitua noihin luoliin. Ne on aivan valtavan pitkiä jo nekin alueet minne varusmies pääsi, lopulta tuli ovi josta emme päässeet ja jätimme siihen ovella kilometreittäin kaapelia vietäväksi eteenpäin. En kehtaa kertoa kuinka paljon aseita ja ajoneuvoja nähtiin, kun ei kukaan uskoisi.
Mutta pidetään nämä tarinat pois Ukrainaketjusta
Noi kamat pitäisi olla hajautettu ympäri Suomea, eli vaikka muutamassa paikassa olisi hitsin hyvät varastot niin sinne ei voi ajaa esim. kaikkia tankkeja varastoon. Itse aikanaan vuosituhannen alussa eräs skappari valitteli että siellä joutui aika heikoissa varasto-oloissa pitämään kamaa. Tilanne on voinut muuttua tietty viimeisen 20 vuoden aikana paljon.
 
Räjähtävää tavaraa oli/on huonoissa varastoissa ja Ähtärissä tapahtui 23 ITK a-tarvekkeiden itsesyttyminen, joka aiheutti hieman isomman palon varastoalueella.
Useana vuonna VTV on huomauttanut PV:tä materiaalin säilyttämisestä ulkona ja tämä on ollut ongelma erityisesti joukko-osastoissa.
 
Back
Top