Mikfin70
Ylipäällikkö
Taitaa monelle olla puhas nolla, aika ei riitä..Miten paljon poterojen kaivamista nykyään armeijassa opetetaan? Olen kuullut, että enemmänkin voisi..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa monelle olla puhas nolla, aika ei riitä..Miten paljon poterojen kaivamista nykyään armeijassa opetetaan? Olen kuullut, että enemmänkin voisi..
Taitaa olla paha puute tuo, kun epäsuora tuli on ryssällä isossa roolissa. Järjetöntä suorastaan, jos edes paria kolmea ei ehdi ehditä kaivattaa puolessa vuodessa.Taitaa monelle olla puhas nolla, aika ei riitä..
Niinpä..saattaa kyllä vaihdella vähän j-os riippuen..mutta olisi tärkeä taito..vaakaliike kun pysähtyy niin liike maansisään alkaa.Taitaa olla paha puute tuo, kun epäsuora tuli on ryssällä isossa roolissa. Järjetöntä suorastaan, jos edes paria kolmea ei ehdi ehditä kaivattaa puolessa vuodessa.
Valitettavaa mutta eihän se itse poteron kaivaminen koulutuksessa ole pääasia.Taitaa monelle olla puhas nolla, aika ei riitä..
Tätä olen kans ihmetellyt. Eihän asia meille kuulu miksi mies ei kirjoita, mutta pystyn myöntämään puhtaan uteliaisuuden hiljaisuuteen.
Tätä olen kans ihmetellyt. Eihän asia meille kuulu miksi mies ei kirjoita, mutta pystyn myöntämään puhtaan uteliaisuuden hiljaisuuteen.
Kumminkin yks palstan pitkäaikaisista kirjoittajista.
Vastasin tänne, kun ei Ukrainaan kuulu.Ne korjaus- ja renkaanvaihto pajat eivät yleensä myy renkaita. Renkaita saa vaikka marketista tai rengasliikkeistä. Ja vanteita kun olen joutunut pariin kertaan oiotuttamaan noissa pajoissa. Suomessa ei enää oiota, vaan kehotetaan ostamaan uusi. Venäjällä oikominen ei ihmeitä maksa ja osaavat homman. Luultavasti syy, miksi Suomessa ei enää oiota on se, että enää ei sitä osata? Sisiliassa jouduin myös kerran oiotuttamaan vanteen.
Kyllä sinne 300 m metriin tulee ammuttua, helppoa nykyisin kun on lasermittarit, suurin hankaluus on pitkien ratojen puute.Latvalinnustajat ampuvat joskus kaukaa ja naamioituvat. Mutta eivät kai heilläkään ampumaetäisyydet ole >300 m.
Eikö noille reddit-videoille saa ääntä pois? Todella häiritsevä videoformaatti.
Sepä se kun ei näy mitään kaiutinkuvaa.Saa. Joko tökkäämällä hiirellä sitä kaiuttimen kuvaa tai mutettamalla koko selaimen välilehden.
@ajs178 ja @Varavisiiri minä olen ollut vetämässä valokuitua noihin luoliin. Ne on aivan valtavan pitkiä jo nekin alueet minne varusmies pääsi, lopulta tuli ovi josta emme päässeet ja jätimme siihen ovella kilometreittäin kaapelia vietäväksi eteenpäin. En kehtaa kertoa kuinka paljon aseita ja ajoneuvoja nähtiin, kun ei kukaan uskoisi.Aina ei tiedä mikä tällä palstalla on huumoria, mutta ei nyt kannata yhden anonyymin foorum-jäsenen lausuntojen perusteella tehdä päätelmiä.
Noi kamat pitäisi olla hajautettu ympäri Suomea, eli vaikka muutamassa paikassa olisi hitsin hyvät varastot niin sinne ei voi ajaa esim. kaikkia tankkeja varastoon. Itse aikanaan vuosituhannen alussa eräs skappari valitteli että siellä joutui aika heikoissa varasto-oloissa pitämään kamaa. Tilanne on voinut muuttua tietty viimeisen 20 vuoden aikana paljon.@ajs178 ja @Varavisiiri minä olen ollut vetämässä valokuitua noihin luoliin. Ne on aivan valtavan pitkiä jo nekin alueet minne varusmies pääsi, lopulta tuli ovi josta emme päässeet ja jätimme siihen ovella kilometreittäin kaapelia vietäväksi eteenpäin. En kehtaa kertoa kuinka paljon aseita ja ajoneuvoja nähtiin, kun ei kukaan uskoisi.
Mutta pidetään nämä tarinat pois Ukrainaketjusta
Mutta tuohan on täysin totta. Persut on vetänyt Putin/Trump linjaa aina.