Sekalaista mussuttelua

Nyt on Varustelekassa käytännöllinen ja edullinen "sissitakki".


45949619f54120befc.jpg
Ei mitään Lekaa vastaan, mutta haluaisin nostaa esiin vaihtoehtoisen toimijan https://www.supernova.fi/, hyviä kokemuksia on ollut. Tuolta tehdyissä hankinnoissa.
 
Ei mitään Lekaa vastaan, mutta haluaisin nostaa esiin vaihtoehtoisen toimijan https://www.supernova.fi/, hyviä kokemuksia on ollut. Tuolta tehdyissä hankinnoissa.
Juu on tuttu, paljon on tuolta tullut ostettua myös. Monesti Supernovalla on jopa uutta käyttämätöntä ylijäämä vaatetta toisin kuin Varusteleka. Ainakin brittiläistä vaatetta. Olen ostanut brittiläisen uuden, käyttämättömän taistelupaidan sekä brittiläisen smokin, sekin uusi käyttämätön, Supernovalta.
 

Kuinka voi möhliä näin pahasti kisajärjestäjä, että soittaa voittaneelle Kazakstanilaiselle urheilijalle ilmiselvän Borat-parodian Kazakstanin kansallislaulusta.
 
Sitten kun joku hyökkää, ei ole pahemmin väliä kenen syy se on. Hyökkäys pitää koittaa ennalta ehkäistä ja jos ei onnistu, sitten torjua. Siitä NATO jäsenhakemuksessa on kyse, Pylvään pohdinta on täysin relevanttia. Me tiedämme että Venäjä on raiskannut ja ryöstänyt ja siihen kykenee jatkossakin.

Pylvään vaikuttimia ja kantoja en tiedä ja jokatapauksessa hän olisi asian voinut hienotunteisemminkin esittää. Mutta tietysti on relevanttia pohtia, provosoiko hakemus Venäjää.
Täysin edesvastuutonta ja ammattitaidotonta olisi olla pohtimatta tuotakin näkökulmaa.


Aivan eli minihame provosoi raiskaajaa, ja oikea ratkaisu on pukea naiset säkkiin tai huntuun?
 
  • Tykkää
Reactions: aab
Aivan eli minihame provosoi raiskaajaa, ja oikea ratkaisu on pukea naiset säkkiin tai huntuun?
No joo, jos jonnekin Angolan slummeihin aikoo lähteä, niin säkki tai huntu on oikeasti viisaampaa. Tai sitten olla mukana pari rynkyllä ja kevlareilla varustettua taistelijaa turvaamassa minihameessa ulkoilua. Siitähän tässä on kyse. Meillä tuo Venäjä on tuossa vieressä. Realismi on järkevää, pitää tunnustaa että se on vihamielinen ja elää sen mukaan.

Meille sekä liittoutuminen että liittoutumattomuus liittyy siihen. Itse näillä tiedoin liittoutuisin, mutta ilman muuta päätöksessä pitää ottaa huomioon miten Venäjä siihen reagoi ja varautua siihen jos liittoudutaan. Eli jos täytyy lähteä angonlan slummialueelle, otetaan ne vartijat mukaan. Koska tiedetään, että muuten käy paskaisesti. Tai sitten ei mennä sinne slummiin. Tai jos ollaan jo siellä, niinkuin me Venäjän naapurissa, niin puetaan säkki päälle niin kauan kuin ei ole ne vartijat kaverina.
 
Huomasit varmaan, että tämä ei ole Ukraina ketju. Toki siellä moni muukin lipeää ot:n puolelle, mutta aika venäläistä oli tuo teidän palaute.
Minä olen aika kaukana Venäläisestä... ja toivon kovasti etten Venäläistä palautettakaan anna Minulla on tiettyä vahvaa skeptisyyttä Viroa kohtaan, joka perustuu omaan kokemukseen. Ja huomasin, että olemme eri ryhmässä.
 
  • Tykkää
Reactions: jak
Jep, 4 neliötä pintaa ensin sivuun ja sen jälkeen kaivettava maa sivuille ja takasektoriin..lopuksi kuntta vaalean hiekan päälle. Tukki eteen minkä päältä ampua jalat taitettuna..on itse paljon pienempi maali.
Miten paljon poterojen kaivamista nykyään armeijassa opetetaan? Olen kuullut, että enemmänkin voisi..
 
Back
Top