Sekalaista mussuttelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miheikki
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Viikko sitten iso osa normi Suomi miehen ajatuksista oli Olympiakiekko finaalissa ja niistämisessä.
Nyt koko maailma toivoo että hulluus ja valehtelu loppuisi.
Pasifistinen ajatus vaikka ei tuo lopu kuin ukrainalaisilta kuin sotimalla.
Tässä pitää lähteä anopin kanssa järven jäille.

Koskahan päästään takaisin ns. Normaaliin? Tätä olen miettinyt.

Ensin korona keväällä 2020 ja nyt vielä tämä.

Tuohon Hirviprikaati asiaan vielä, eilen yks ihmetteli sitä kaivuria, lisäyksenä että lähes joka maatalossa on joku joka osaa mm kaivaa koneella koska useissa taloissa on tai on lainattu joskus tukkikuormaajaa, muksut on isiensä mukana pienestä pitäen koneissa mukana ja oppivat, ei täälläkään kukaan osta maansiirto palveluita, naapurin Einolta haetaan kone lainaksi ja tehdään homma itse, ei kannata mollata maaseudun väkeä, osaajia löytyy moneen hommaan..

Mitä meinaat kuunnella? Kun en näistä tiedä mitään.
Ihan kotimaan uutisia FM-verkosta. Ja säätä. Jos netti tai sähkö katkeaa niin tähän asti mulla ollut vain tietsikka. Eli uutispimennossa. Nyt asia korjattu. Ja maailmanradioa ostin koska ns normaalit radiot liian isoja mahtuakseen ottaa mukaan vaikkapa retkelle ja kuvittelen että tässä kuuluvuus/laatu parempi.

Ihan kotimaan uutisia FM-verkosta. Ja säätä. Jos netti tai sähkö katkeaa niin tähän asti mulla ollut vain tietsikka. Eli uutispimennossa. Nyt asia korjattu. Ja maailmanradioa ostin koska ns normaalit radiot liian isoja mahtuakseen ottaa mukaan vaikkapa retkelle ja kuvittelen että tässä kuuluvuus/laatu parempi.
Ok, joku aurinko laturi vielä varalle tuohon, itsellä pieni taskuun mahtuva radio jossa aurinkokenno ja kampilataus, taskulampun hommasin myös joissa sama lataus systeemi, kirpalta löytyi, uusi ja hinta oli 3 euroa🙂

Koskahan päästään takaisin ns. Normaaliin? Tätä olen miettinyt.

Ensin korona keväällä 2020 ja nyt vielä tämä.
1646243655419-png.804909

En viitsi laittaa "hauskoihin kuviin", kun ei sitä ole. Mutta hauskaa tässä on se, että huomasin juuri tänään ekan kerran ton kuvan. Kyseessä on matkailuaiheinen retrokalenteri.
20220304_101703.jpg

Yksi asia on ainakin minua tällä palstalla alkanut todella häiritsemään, ilmeisesti jotain muutakin myös. Ei, en puhu nyt rölliköistä enkä bannatuista uusista jäsenistä.. Eräs huomionarvoisa Jäsen on nimittäin ollut jo pitkään hiljaa!!

Back