Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sitten ne kaivetaan muutaman vuoden päästä ylös ja paikat putsataan.Juu niin ne peitetään maalla ja näin siis maisemoidaan. Mutta onhan se hieman epäloogista selvää jätettähän ne renkaat on.
Sitten ne kaivetaan muutaman vuoden päästä ylös ja paikat putsataan.
Taitoluistelussa tämä väkivalta on viety hyvin nuoriin asti.Ei ole. Mene minkä tahansa jääkiekkojoukkueen edustusryhmän pukuhuoneeseen suomessa kuuntelemaan valmentajapalaututetta. Monesti ei tarvitse mennä edes sinne pukuhuoneeseen....
Satun vanhasta historiasta tuntemaan suomen muodostelmaluistelun taustaa. Ja puheet "kovasta kohtelusta" ovat vanhoja juttuja. Ne ovat myös jossain mielessä totta. Mutta...
Niillä nyt vain on saatu tulosta. Halutaanko kultamitaleja vai kaunista käytöstä? Ne eivät sovi samaan pöytään. Raaka tosiasia on se, että keskimäärin suffelilla ei voiteta mitaleita. Ja lajeissa, joissa fysiologisista faktoista johtuen vain nuoret pärjäävät, kuri on täysin armotonta. Eipä teiniä paljon muulla ohjata maailman huipulle. Toki yksilöt ovat yksilöitä. Se on selvää, mutta fakta on, että näissä nuorten julmissa lajeissa armoton koulutus on se, mikä hallitsee. Taitoluistelu ei ole mitenkään pahin esimerkki. Katso rytmistä ja kilpavoimistelua. Kyllä itku tulee jos katsot miten siellä karsitaan lapsista tekijät. Murtuneet luut eivät ole olleet este edes olympialaisissa jättää välinettä väliin.
Tämä puhe on tekopyhää. Näiden lajien todellisuus on ollut tiedossa kaiken aikaa. Ja samaan aikaan, pisteytystä on koko ajan muutettu suosimaan näyttävämpiä hyppyjä, fysiologisesti haastavampia (ja mahdottomampia) saavutuksia ilman mitään väliä iästä. Nyt yhtäkkiä alkoi kauhea itku asiasta, mitä on nähty valmentajien taholta boxissa ennenkin ja jonka todellisuuden kaikki tietävät ja ovat kaiken aikaa tienneet.
Me voimme toki keskustella lajin (tai lajien) järkjettömyydestä perustellusti, mutta tämä uikutus tästä nimernomaisesta tapauksesta liittyy päivänpolitiikkaan eikä millään tavalla lajin sairaaseen luonteeseen joka on ollu tiedossa herra ties kuinka kauan.
Raaka-aineita tientekoon kyllä Virossa piisaa, Suomestakin sinne vietiin lähes 10 000 tonnia renkaita.Virossa puolustusvoimat rakensi äskettäin tien harjoitusalueelle ja "raudoitti" sen laittamalla pohjalle auton renkaita ja sitten maata ja soraa niiden päälle.
Kivinummen KesoilJee tuubista löytyi video Tampereen cruisingista 1986 vuodelta, ja siellähän näkyy Justin ja kaverit hienoa aikaa, ei ollut eeuuta eikä ilmastihömpötystä, oli vaan rock n roll, kalja, isokorinen jenkki ja hauskaa, oi aikoja
Mitenkäs teidenvarsien luiskat, joihin on paikotellen pistetty puolen metrin kerros asutuskeskusten puhdistamokompostia? Fosforia ja raskasmetallia niin että tuntuu.Sitten ne kaivetaan muutaman vuoden päästä ylös ja paikat putsataan.
Et ole tainnut viettää paljoa aikaa juniorilätkän harjoituksia kuunnellen? "Ruma läski" on siellä lempeä moite paljon nuoremmillakin. Jopa suomalaisessa jalkapallossa olen kuullut pahempaa. Voimistelu ja rytminen voimistelu ovat myös hubaa. Eikä tarvitse mennä mitenkään huipputasolle.Taitoluistelussa tämä väkivalta on viety hyvin nuoriin asti.
Ammattilaseksi pyrkivä 18v saa kovaa kritiikkiä asia on toinen kun 13v tyttö haukutaan rumaksi läskiksi.
Olen kuullut nuorrten nimittelevät toisiaan, mutta kun nimitteluý tulee valmeltajalta on pakko kysyä mitä se palvelee.Et ole tainnut viettää paljoa aikaa juniorilätkän harjoituksia kuunnellen? "Ruma läski" on siellä lempeä moite paljon nuoremmillakin. Jopa suomalaisessa jalkapallossa olen kuullut pahempaa. Voimistelu ja rytminen voimistelu ovat myös hubaa. Eikä tarvitse mennä mitenkään huipputasolle.
On monenlaisia valmennustapoja, mutta huipputasolla harvat niistä ovat kovin lempeitä ja ymmärtäväisiä. Taitoluistelu ei ole millään lailla poikkeus. Toki lajin luonteesta johtuen se kuuluu ehkä selvemmin kuin monessa muussa lajissa. Vai uskotko että esimerkiksi huipputason joukkuelajeissa huutaminen oikeasti alkaa vasta aikuisiän kohdalla?
En tiedä Jukka Jalosesta, mutta siitä olen varma, että Suomenkin kultajoukkueessa on pelaajia, jotka ovat kuulleet valmentajiltaan kaikenlaista ihan nuorellakin iällä. Kuten sanottu. Olen kuullut ja nähnyt paljon paljon läskiksi haukkumista pahempaa monissakin lajeissa.Olen kuullut nuorrten nimittelevät toisiaan, mutta kun nimitteluý tulee valmeltajalta on pakko kysyä mitä se palvelee.
Epäilen, että Jukka Jalonen ei moista menetelmää käytä.
Muistanko väärin jos tuota kutsuttiin Paasikiventien Kesoiliksi?Kivinummen Kesoil
Oli joo, pitäjänä Kivinummi.Muistanko väärin jos tuota kutsuttiin Paasikiventien Kesoiliksi?
Olet ilmeisesti tehnyt/jakanut jotain kumouksellista materiaalia tai ainakin levittänyt tuomittavia ajatuksia, ja olet joutunut niin ollen jonkun tahon tarkkailuun..HUOMIO: Joku perkele häkkeröi meikäläisen outlook-tilin, loin uuden tilin back-upiksi ja sain salasanan vaihdettua ja alkup. tilin taas toimimaan (viestien lähetys onnistuu), kunnes se on taas juntturassa 10min myöhemmin! MV - VMP!
Onko täällä MS-ihmisiä, itse olen yli 10 vuotta mennyt Mac:llä, nyt kustannussyistä PC ja MS.
Help me pls, this is terrible!
EDIT: Ilmainen virustorjunta ei löytänyt mitään, mutta mitä peeveliä tässä pitää nyt tehdä. Kyseessä siis 3600 NOK maksanut CEPTER-genuläppäri, mutta juuri nyt hyvin tarpeellinen. Onko koko masiina kompromettoitu?
EDIT: kierrätin uuden salasanan puhelimen kautta (koodinumero), lukeeko joku mun näppistäkin jo?
Ja tänään, kaikista maailman päivistä perkele...Olet ilmeisesti tehnyt/jakanut jotain kumouksellista materiaalia tai ainakin levittänyt tuomittavia ajatuksia, ja olet joutunut niin ollen jonkun tahon tarkkailuun..
Onko sulla sama Outlook-tili myös puhelimessa? Mikä puhelin käytössä?HUOMIO: Joku perkele häkkeröi meikäläisen outlook-tilin, loin uuden tilin back-upiksi ja sain salasanan vaihdettua ja alkup. tilin taas toimimaan (viestien lähetys onnistuu), kunnes se on taas juntturassa 10min myöhemmin! MV - VMP!
Onko täällä MS-ihmisiä, itse olen yli 10 vuotta mennyt Mac:llä, nyt kustannussyistä PC ja MS.
Help me pls, this is terrible!
EDIT: Ilmainen virustorjunta ei löytänyt mitään, mutta mitä peeveliä tässä pitää nyt tehdä. Kyseessä siis 3600 NOK maksanut CEPTER-genuläppäri, mutta juuri nyt hyvin tarpeellinen. Onko koko masiina kompromettoitu?
EDIT: kierrätin uuden salasanan puhelimen kautta (koodinumero), lukeeko joku mun näppistäkin jo?
250 kruunun Alcatel palikkapuhelin... yrittivät siitäkin tänään, mutta kun ei ole edes matopeliä, onneksi. Tilapäinen vaihe menossa juuri nyt, mutta mikä neuvoksi. Miten pääsen tästä, ja onko turvallista suorittaa maksuja koneelta? Norjassa on se briketti joka tuottaa jotain n-potensin jakojäännöksiä kovana salausavaimena, mutta jotenkin tämä tilanne pitää silti normalisoida.Onko sulla sama Outlook-tili myös puhelimessa? Mikä puhelin käytössä?