Justin Case
Eversti
Varareservinä ovat.Onkohan nuo oikeasti mukana lähdönesityksissä, vai asemien "museo" autoja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varareservinä ovat.Onkohan nuo oikeasti mukana lähdönesityksissä, vai asemien "museo" autoja?
Epäilemättä ne saa kukkumaan kyläsepän työkaluilla, mutta ei niillä pysty siihen mihin tämän vuosituhannen vehkeillä. JA kuka niitä osaa edes käyttää.Ja esim Fargo ja Willys on vehkeitä jotka toimii vielä ydinsodan jälkeenkin, tekniikka yksinkertaista peruskauraa, ja patarautaa, Fargon kasin pitää kunnossa jakoavaimella, puoli tuumasella ja 3 varttisella, vanha jenkki on siitä hyvä että osia sopii monesta eri laitteesta, esim John Deere traktori on hyvä varaosa lähde jonsei muualta saa,itsellä oli 65 mallin lohko, kannen otin 73:sesta,työntötangot kasasin kaverin tallin romulaatikosta, imusarja ja pakosarja 77, tämä siis Mopar 225 kutoskoneessa joita on tehty 1960 - 198 jotain, osat sopii tältä väliltä, näitä koneita ängettiin jopa trukkeihin, luotettavin moottori mitä on tehty. Vanhaa kalustoa ei saa hukata koska nämä pystyy pitämään kotikonstein toiminnassa,on varalla hyvä.
Eilen todistin serkun 60-luvun englannin ylpeyden parkkeerausta Timo Mäkis tyyliin peltipystyssä..Ongelma tietysti nykyaikana on se että kaikki on kädettömiä moottorin suhteen, kaikesta tiedetään kaikki paitsi kulkuneuvon korjaamisesta, nuoruudessani jos auton omisti niin pääsääntöisesti tiedettiin miten sen sai itse korjattua, ikäpolveni useimmat kaverit ei autoaan korjaamolle vie kuin tietokone ongelmien tuomien vikojen vuoksi.usealla vielä vanhan tekniikan auto toisena kulkinena että on varmaa liikkuminen.
Ylpeys.. Ilmeisesti kuoppatutka?Eilen todistin serkun 60-luvun englannin ylpeyden parkkeerausta Timo Mäkis tyyliin peltipystyssä..
Lasisulake oli muuttunut erottimeksi ja eipä käynnistynyt..vianetsintä loogista
Joo, 10"Ylpeys.. Ilmeisesti kuoppatutka?
Eli silloin kun olit nuori ja kaunis!Aikanaan tein perärempan Valiantiin, tein sen pihalla, kuormalavan päällä, automaatti laatikon remppasin kaljakorin päällä karjakeittiössä, sähköt uusin kokonaan kaavion mukaan, 60 luvun laitteet on hyvin yksinkertaisia pitää liikenteessä.
Hitto, onkos sulla nimimerkkisi mukaiset traktorit tallissa?Vielä paska traktoreita, itsellä 2,toinen1964 ja toinen 1968,kumpaankaan ei ole moottori remonttia vieläkään tehty, vanhempaan kytkin vaihdettu 10v sitten, jarruremppa tulee eteen viimeistään ensi vuonna, sähköt revin pois ja tein uudet johtosarjat metritavarasta, ja nämä käy vaikka paistorasvalla
Moon komia, en kaunisEli silloin kun olit nuori ja kaunis!
Nyt enää kaunis.
Ei ole, massikoita ovat, sain halavalla niinku se yks huoltoaseman isäntäHitto, onkos sulla nimimerkkisi mukaiset traktorit tallissa?
Ai halvalla.. No siinä tapauksessa.Ei ole, massikoita ovat, sain halavalla niinku se yks huoltoaseman isäntä
Suorahampaiset vaihteistot, tai edes manuaali vaihteistot ovat tämän päivä pelastustoimen ihmisille tuntemattomia.Kaikki osaa jotka tietää miten polttomoottori toimii, kuten kirjoitin, yksinkertaista patarautaa, kärkijakaja, ei ohjainbokseja, kaasutin, Kiinteä polltoainepumppu, mekaaninen vesipumppu ja tuuletin hihnalla..