Sekalaista mussuttelua

Mikä juntti tämä tyyppi. :mad: Joulukuussa sikaili risteilyllä ja nyt sikailu jatkui Kanarialla.

Laivasikailun jälkeen kun työsopimukset peruttiin jätkän firmasta niin aikaa riittä bailailuun. Jossain vaiheessa varmaan tulee konkurssi. Ellei jo tullut.
 
Jep, ja Tenojoki on kurjassa kunnossa, mikä huolestuttaa jopa norjalaisia. Jaettu joki, kuitenkin. Olisko mitenkään mahdollista että norjalaiset maksaisivat sen kunnostamisen, kun niillä on rahaa.I

Ja Suomella ei todellakaan ole.
ryssät on ryssinyt sen Tenojenkin ihan vituilleen, niiden kyttyrälohiensa kanssa, aika surullista seurata ennen niin hienoa lohijokea kuinka se kärsii. En itse ole enään muutamaan vuoteen käynyt heittämässä siellä.
 
Näen mielessäni sen kaaren, jonka Scholz lentää kun Klitschko vetäisee napakasti avokämmenellä. Alkaisi meinaan olla jo aihetta, sen verran monen ukrainalaisen verta on valtakunnankanslerin rinnuksilla.

Tuo toinen voisi tukistaa hiukan, sen koura riittää ottamaan tukevan otteen päälaesta pikku ravistelua varten.
Poliittisesti epäkorrektia väkivaltafantasiaa!
Olen itsestäni huomannut, että kun oma kyky ratkaista asioita väkivallalla vääjäämättä heikkenee, ei oikein innostu muidenkaan puolesta.
Schotzin kohdalla olisin kuitenkin valmis ummistamaan poliittisesti korrektin (lasi-) silmäni, jos sen kanssa turpaanvetokilpailuun vaikka Klitschko ryhtyisi: Riittäisi varmaan huonompi käsi.
On se kyllä outo epeli; No, demari.
Mussuttaisin hänen kohdallaan myös menneisyydestä. Jos Wikin tiedot pitää paikkansa hänestä, pitäisi kyllä järjestää joku kansantribunaali touhuistaan. Odottaisin edes tehokasta katumista?
Vasureille se törkeäkin nuoruusaikainen maanpetturuus on ihan ok.
 
Juu ei auta vaikka on vähän päälle viidenkympin, oli pakko lopettaa katsominen! Rouvan kanssa todettiin, että jos ois aikakone niin nyt ois se paikka missä voisi mennä 20 vuotta takaspäin.
Tämä on varmaan sukupolvikysymys, itselle ei ehkä 20 vuotta riittäisi. Maailma oli sekaisin jo vuonna 2003.
Mä olenkin jo kuuskymppinen, joten pitäisi päästä kauemmas ;)
Olisiko se tämä internetin (erityisesti some) perkele, mikä on pannut maailman tämmöiseksi?
 
Tämä on varmaan sukupolvikysymys, itselle ei ehkä 20 vuotta riittäisi. Maailma oli sekaisin jo vuonna 2003.
Mä olenkin jo kuuskymppinen, joten pitäisi päästä kauemmas ;)
Olisiko se tämä internetin (erityisesti some) perkele, mikä on pannut maailman tämmöiseksi?
No sehän se, ja kaikista huvittavinta on että siitä maksetaan hyvin😳
 
"Kristerssonin mukaan poliisi hallitsee tilanteen nyt siinä mielessä, että virkavalta tietää mitä tapahtuu, mutta se, mitä tapahtuu, on hallitsematonta."

Siis niin mitä... Mä en pystyisi kyllä antamaan tuollaista lausuntoa hakkaamatta päätäni pöytään :ROFLMAO:

Kyllähän tuo lausunto tyhjentää pajatson niin, ettei toimittajille jää yhtään sijaa tehdä kysymyksiään. Voi vaan katsoa tonnin katseella ja rientää tilaisuudesta toimitukseen tekemään juttua.
 
Labrakoetulokset tuli. Kulli on terve eikä se kolmikirjaiminenkaan sairaus ole tarttunut vaikka on tässä tullut viimeseen puoleen vuoteen tinderpimujen kanssa ajelulla oltu pelkällä vanteella. Huoh. Olipa helpottava tieto.

No onhan täällä nyt joku hoitanut miehen töitäkin. :) Tulevaisuus on niin epävarma, että on alettava hoitamaan sikiämistä, jotta ainakin vuoden -42 rekryytit riittävät. Neljännen luokan vapaudenmitali kuuluisi sinulle, joka painat suorastaan hengen ja ainakin terveyden riskillä, uhraten melkein kaiken, jotta Isänmaan aamunkoitossakin piisaa reippaita taistelijoita. Mutta niinhän se on, että vaikka mies uhraa kaiken, niin kiittämättömyys on palkkana. Mutta sen kestää hyvän asian takia.
 
Mikä juttu toi twitterin "sinulle" "seurataan" välilehtihomma on? En tajua sen ideaa🤔
Olen ymmärtänyt sen niin että "sinulle" -välilehden alla on myös Twitterin ehdotuksia ja seuraamiesi henkilöiden tykkäyksiä. "Seurataan" alla vain seuraamiesi tweetit ja retweetit.

Aikaisemminhan twitterin seinä taisi olla tuon sinulle kaltainen, ja porukka valitti että feed täyttyy ihan tuntemattomien jutuista.
 
Oli kyllä äärimmäisen antoisa ja mielenkiintoinen koulutusviikko. Puitteet erittäin hyvät ja koulutuksen laatu ihan täys kymppi. Tämmösiä sais olla enemmänki
 
  • Tykkää
Reactions: EK
Back
Top