Sekalaista mussuttelua

Noista leopardeista tuli mieleen sisäinen vitsi vuosikymmenten takaa.
Alkoi Juha Björnisen nimestä. Seuraavaksi keksitiin Antti Looppinen ja Leo Paardinen.
 
Ei ole mussuttelua, pikemminkin ihmettelyä. Noin pääsääntöisesti kuukkeli mainostaa minulle retkeily/urheiluvermeitä, työkaluja, rakennustarpeita, matkoja, autoja ym. käypäisiä, geneerisiä hyödykkeitä.

Jostain kumman syystä mp-sivullakin mainostetaan urheiluvaatteita(kin) mutta painotus on hieman omanlaisensa kuten alla olevasta kuvakaappauksesta ilmenee. En valita, hieman kummastelen.

Screenshot_20230124-205509~2.png
 
Viimeksi muokattu:
Muistuipa mieleen vatun koominen näky toissa päivänä. Vartija meni paikalliseen R-kioskiin.

Sellainen varmaan 150kiloinen kaveri (painonnostajan fysiikalla eli iso keskivartalo) ja pituuttakin jonkin verran. Perässän kollega (nainen) kuin vastakohta eli lyhyt (hyvä jos 160cm) ja hento ruumiinrakenne. Heti tuli mieleen "vartija ja mini-me". :LOL:
 
Vt**, että on välillä raskasta lukea viestejä, joiden sisältö on puhdasta pask** ja spekulaatiota tai sitten vain muistan vielä liikaa.
Mitä, eikö jokaisesta mpnettiläisestä olekaan pikavauhtia kuoriutunut panssarikaluston ja -taktiikan erikoisosaajia?

Itsehän tiedän ihan 100% varmuudella, että Leopardeilla ei ole mitään jakoa rysyjen tankkeja vastaan. Näkeehän sen jo otsallakin: T-72/90:n pääase on nimeltään 2A46M, eli sehän on nimenomaan suunniteltu tuhoamaan sekä 2A4 että 2A6 kaukaa, kertaosumalla. M aseen tyyppinimessä tulee tietenkin sanasta мудак osoittaen halveksuntaa läntisiä tinapurkkeja ohjastaville reppanoille. Miksi tästä ei puhuta!?!
 
Mitä, eikö jokaisesta mpnettiläisestä olekaan pikavauhtia kuoriutunut panssarikaluston ja -taktiikan erikoisosaajia?

Itsehän tiedän ihan 100% varmuudella, että Leopardeilla ei ole mitään jakoa rysyjen tankkeja vastaan. Näkeehän sen jo otsallakin: T-72/90:n pääase on nimeltään 2A46M, eli sehän on nimenomaan suunniteltu tuhoamaan sekä 2A4 että 2A6 kaukaa, kertaosumalla. M aseen tyyppinimessä tulee tietenkin sanasta мудак osoittaen halveksuntaa läntisiä tinapurkkeja ohjastaville reppanoille. Miksi tästä ei puhuta!?!
Taitaa vain olla niin, ettei suurin osa kommentoijista ole ikinä ollut edes lähelläkään mitään näistä vaunuista.
Kyllä venäläinen tuhoaa, kun osuu.
 
Avain koko sairauteen on islam. Pillua et saa ennenkuin naimisissa ellet sitten raiskaa. Siitä taas voi seurata hengenmeno jos naisen miesukulaiset pääsee sun jäljille. Ja vaikka tyttö antaisi vapaehtoisesti niin sama kohtalo seuraa + että tyttökin tapetaan. Silti miehiä sielläkin panettaa joten pienimmän riesan tie on aasit ja vuohet.
No jaa. Olen ittekin joskus ollut niin puutteessa (jos ny välillä vieläkin) että silmissä sumenee, mutta eipä silti ole muljahtanut mieleeni eläimiin sekaantuminen tai naisten raiskaaminen. Tosin en tottavie ole muslimi.
 
No jaa. Olen ittekin joskus ollut niin puutteessa (jos ny välillä vieläkin) että silmissä sumenee, mutta eipä silti ole muljahtanut mieleeni eläimiin sekaantuminen tai naisten raiskaaminen. Tosin en tottavie ole muslimi.
Karvakätinen poikamies elää kuitenkin toivossa - jospa tänä perjantaina....

Muslimilla ei tätä toivoa ole. Ainoa tapa saada on (vanhempien junailema) naimakauppa.
 
Nyt mahdollisuuksia maanomistajiksi:
Vähän nihkeä tarjous: USA:n vapautetuille neekeriorjillekin sentään "luvattiin" 40 eekkeriä (n. 16,19 ha) ja muuli.
Keitä lie nuo "7 miljoonaa eurooppalaista ja amerikkalaista, jotka lähestyvät helvetin kauhuja"?
Ehkä työikäiset venäläisperäiset alueella ja lähestyvät helvetin kauhuja päättäessään muuttaa Rysyrantaan vähän kuin edellisessä suuressa väestövärväyksessä 1930-luvulla.
Mainio ehdotus mihin Suomen kannattaa tarttua Karjalan, Sallan ja Petsamon osalta. Korjataan ne rajapyykit vain samalla.
 
Itteni on steriloitu ja se on ehkä vähän ollut sellanen juttu että on sitten tullut niissä kiihkon hetkissä lipsuttua gummin käytössä. Mutta eihän sitä kyllä paranis ajella lyhytaikaisia tuttavuuksia pelkällä sisäkumilla. Lähinnä toi HIV nyt ehkä enempi pelotti vaikka on epätodennäköinen Suomesssa. Sen mörkön kun saat niin voi olla taas astetta vaikeampaa parinmuodostus koska pakkohan tuosta olis kertoa vaikka lääkitys oliskin.
 
Muistaako joku, kun oli ns. teknisen työn tunteja koulussa, tai puutyötunteja. Opetettiin miten voi ihan itse rakentaa linnunpönttöjä tms tai höyryturbiinin pienoiskoossa tai löylykauhan tai kauko-ohjattavan auton. Ihan hirmuisen vaarallisia koneita ja muita työkaluja tietysti joutui käyttämään ihan itse. Kamalasti pelkään, että ne on korvattu ihan muunlaisilla oppitunneilla nykyään
 
Muistaako joku, kun oli ns. teknisen työn tunteja koulussa, tai puutyötunteja. Opetettiin miten voi ihan itse rakentaa linnunpönttöjä tms tai höyryturbiinin pienoiskoossa tai löylykauhan tai kauko-ohjattavan auton. Ihan hirmuisen vaarallisia koneita ja muita työkaluja tietysti joutui käyttämään ihan itse. Kamalasti pelkään, että ne on korvattu ihan muunlaisilla oppitunneilla nykyään
Riippuu todella paljon opettajasta ja rehtorista.

Vähän sama kuin meillä Kainuun Prikaatissa, kun yksi kouluttaja puhui taisteluharjoituksissa karskisti verestä ja suolenpätkistä taistelukentällä ennen kuin juostiin ja syöksyttiin, nakeltiin keltaisia käkrejä ja huudettiin "SARRRJA-SARRRJA!" ja toisen taisteluharjoituksessa käveltiin maantiellä muodossa ja laulettiin "Jänis istui maassa".
 
Back
Top