Sekalaista mussuttelua

Yle-verolle saadaan taas vastinetta koko rahalla. Ensin oli Noin viikon uutiset, ja nyt Kovan viikon ilta. Itse en tuota huumorintapaista ymmärrä yhtään, ainakaan hauskaksi, vaikka miten suuri taustanaurajien kuoro olisi mukaan värvätty.
 
Yle-verolle saadaan taas vastinetta koko rahalla. Ensin oli Noin viikon uutiset, ja nyt Kovan viikon ilta. Itse en tuota huumorintapaista ymmärrä yhtään, ainakaan hauskaksi, vaikka miten suuri taustanaurajien kuoro olisi mukaan värvätty.
Mielestäni ihan hauskoja juttuja ja hyvää kuittailua joka suuntaan

 
Vielä on vissiin charmi kohdillaan. Emäntä odotteli jälkikasvua kauppakeskuksen penkillä ja tulin siihen viereen istumaan. Parin minuutin kuluttua rakas aviopuolisoni tuhahti: "Pitihän se arvata! Kun minä istuin tässä yksin, kaikki yritti kävellä tai pukata ostoskärryt päälle. Nyt kun sinä istut siinä vieressä, ne pitää vähintään puolen metrin hajuraon."
 
Vielä on vissiin...
Ootko sie kansankynttilä taas umpitunnelissa? Koska ehdotit luettavaa oppilaillesi, kerettiläinen? Tai koska luit sen puolalaisen trilogian ja tajusit mitä Waltari oli lukenut ennen tarttumistaan kynään?
 
Historia ei opeta meille mitään (voisiko?).

Mitä tapahtui idän kristikunnalle, joka kilpistyi rehellisesti ainoastaan armenialaisiin ja perversillä tavalla moskovalaiseen ortodoksisuuteen, josta tuli valtion käskykoneiston laajakantoisen hydran yksi pää.

Mitä tapahtui Konstaninopolille? Ketkä valtasivat nykyisen Espanjan, ja mitä vaadittiin sen palauttamiseksi oikeaan asiayhteyteen?

Keiden hyökkäys kilpistyi Varsovan edustalle?

Kuinka paljon verta on vaadittu, että länsimainen juutalais-kristillinen sivistys on voitu säilyttää ja sitä puolustaa?

Minä t i e d ä n, ja te t i e d ä t t e. Tunnemme alkusyyn. Mutta kuka uskaltaa, ja rehellisesti sekä johdonmukaisesti sen selittää ja tuoda sen esiin?

Muhamettilaiset ovat perikatomme! Mutta vain jos alistumme siihen...
 
Ootko sie kansankynttilä taas umpitunnelissa? Koska ehdotit luettavaa oppilaillesi, kerettiläinen? Tai koska luit sen puolalaisen trilogian ja tajusit mitä Waltari oli lukenut ennen tarttumistaan kynään?
Selvänä symppis.
 
Oon tässä miettiny, että pitää ens talvena vaihtaa harrastusta johonkin kehittävämpään....
Tuossa siis pantittomat, karvan alle 150e tuli pantillisista...
Eihä tuo ole olenkaan huono juttu.

Aikanaan juuri ennen ko Sonera ilmatilaa Saksasta osti oli tilanne sellainen että jos ostit miljoonalla Soneran osakkeita tai miljoonalla kaljaa tölkeissä, hetken päästä sait enemmän rahaa palauttamalla tyhjät tölkit kauppaan kuin myymällä Soneran osakkeet.
 
Oon tässä miettiny, että pitää ens talvena vaihtaa harrastusta johonkin kehittävämpään....Katso liite: 76830
Tuossa siis pantittomat, karvan alle 150e tuli pantillisista...
Heh, sinä se taidat tykätä saunomisesta vielä minuakin enemmän, olutta kun mulla menee "vain" saunan jälkeen. Vähän samoin kun kanttori Piiparisella vain ruuan kanssa! :LOL:
 
Vakavaa asiaa, tosin tämä on ollut suomenheimoisille selvää jo vuosisatojen ajan... mutta nyt löytyvätkin varsinaiset syylliset...

wait for it... (rummunpärinää)... ILMASTONMUUTOS JA RASISMI!

Kaikki jotka tohtivat epäillä, että tuotakin koniparkaa piiskaavasta moralisti-ranteesta alkaa rukihinen loppua, check your privilege! M.O.T.

Noh, piristi ainakin meikäläisen aamua, tämäkin ropleema on siis nyt virallisesti selvitetty. M.O.T.

 
Viimeksi muokattu:
Heh, sinä se taidat tykätä saunomisesta vielä minuakin enemmän, olutta kun mulla menee "vain" saunan jälkeen. Vähän samoin kun kanttori Piiparisella vain ruuan kanssa! :LOL:
Tuli heti mieleen:

DZJuqD0X4AQ8IQI.jpg
 
Eihä tuo ole olenkaan huono juttu.

Aikanaan juuri ennen ko Sonera ilmatilaa Saksasta osti oli tilanne sellainen että jos ostit miljoonalla Soneran osakkeita tai miljoonalla kaljaa tölkeissä, hetken päästä sait enemmän rahaa palauttamalla tyhjät tölkit kauppaan kuin myymällä Soneran osakkeet.
Tästähän on (yllätysyllätys saksa mainittu) uudempikin vertaus.

Laskelmat leviävät: Mitä, jos Fortum olisi käyttänyt Uniper-rahat kaljaan?
 
Olè, ole, olè!!! Intia on nyt maailman väkirikkain maa. Ja mikä parasta, koko porukka on läheistä sukua toisilleen!
 
Telkassa joku stand up koomikko hörisee, miten tuo stand up touhu on jotakin ihan uutta kulttuurissamme. Iloisesti unohtuu esim. muinaiset Lapatossu, Severi Suhonen, Eemeli, Kokemäen Uuno ja vaikkapa Jaakko Teppo, tuoreemmasta päästä
 
Telkassa joku stand up koomikko hörisee, miten tuo stand up touhu on jotakin ihan uutta kulttuurissamme. Iloisesti unohtuu esim. muinaiset Lapatossu, Severi Suhonen, Eemeli, Kokemäen Uuno ja vaikkapa Jaakko Teppo, tuoreemmasta päästä
Jonne liian nuori, tuskinpa on katsonut yhtäkään mustavalkoista Fenno Film tai Fennada filmiä.
 
Jonne liian nuori, tuskinpa on katsonut yhtäkään mustavalkoista Fenno Film tai Fennada filmiä.
No joo ja sillä oli silloin oikea suomenkielinen nimi, eli eri asia.

Ihan eri sektoriin mutta sama tämä ns. Ismete nyt niin uutta ja mahtavaa kalastusta. 1970 ja -80 lukujen kalaoppaat ja täkyonginta...
 
Back
Top