On jos omistat tweed puvun.onkohan tämä brassailiua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
On jos omistat tweed puvun.onkohan tämä brassailiua.
Hauska yksityiskohta: Perinteinen tweed oli virtsakäsiteltyä villaa. Kusi huuhdeltiin tietysti kankaasta pois mutta hajua irtosi aina jonkin verran kun kangas kastui.On jos omistat tweed puvun.
Onko mitään hajua mitä pilaantunutta tuli syötyä?Ruokamyrkytys...
Salaattia epäilen, ainoo mitä emäntä ei syönyt ja se on okOnko mitään hajua mitä pilaantunutta tuli syötyä?
Onko pakko olla vihreää?Onko kellään hajua mistä voisi ostaa vihreää tukevaa / kunnollista hyttysverkkoa metritavarana? , lasikuitu vahvisteista muovipintaista kenties.
Vihreä salaatti tai ruokaisampi kuten italian-, sieni- tai muu sellainen salaatti?Salaattia epäilen
On, koska meillä vihreät kuistin lasit ympäriinsä.Onko pakko olla vihreää?
Tein jotain seuloja tuosta itse, mut on harmaata https://www.lakkapaa.com/fi/piha-ja...zdw0loDejPFXiqZmoprvHSTYsLWemlRIaAur7EALw_wcB
Mutta lämmittää märkänäkin. Aivan ylivoimainen materiaali, pesee muovikerrastot mennen tullen.Minulla aika paljon merinovillavaatetta. Kun se kastuu niin tuoksu on kuin märän koiran turkki.
Vihreä salaatti tai ruokaisampi kuten italian-, sieni- tai muu sellainen salaatti?
(Eihän asia minulle kuulu mutta keittiöalalla olevana kiinnostaa).