En tiä perkele onko oma huumorintaju jotenkin loppunut, vai onko nää televiisoriohjelmat vaan niin huonoja, esimerkkinä putous
Se on kyllä ihan legendaarisen huono ohjelma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En tiä perkele onko oma huumorintaju jotenkin loppunut, vai onko nää televiisoriohjelmat vaan niin huonoja, esimerkkinä putous
Vähän kuin lankomiehellä, joka Kustaviin ammoisina aikoina kalalle lähti vene trailerilla. Oli myteriä ollut ja siimat jäivät kastamatta. Tuli takaisin ja vastasi kysymykseen "Tuliko mitään" jotta "Joo, Vorssan kohdalla ylinopeussakot."Pilkillä tänään(8-16) jää oli vähän hanurista, sentti jäätä ja 10cm vettä varsinaisen jään päällä, tuli huomattua että kunto on vähän päässy rapistuun... Aattelin sit päivän päätteeks vetää pikku suoritukset loppuun, vajaa kilsa autolle ja maksimilla tossua toisen eteen, en heti muista koska olis jalat niin hapoilla ollu, kun pääsin perille.
Kaupan päälle vesipullo jäässä ja hetki meni kun sain sulateltua sen autossa, nyt on jalat aivan makaroonia, ei varmaan tarvi ihmeitä tänään enää touhuilla.
E.
Nii eikä oikeen ees kalaa tullu, no raitista ilmaa kumminkin
Jonnet ei edes tunnista
Tutut kalavedet, jaa kyl jotai' pitäs tul'!! Siel puhtaa ki sit lyhkäst...Vähän kuin lankomiehellä, joka Kustaviin ammoisina aikoina kalalle lähti vene trailerilla. Oli myteriä ollut ja siimat jäivät kastamatta. Tuli takaisin ja vastasi kysymykseen "Tuliko mitään" jotta "Joo, Vorssan kohdalla ylinopeussakot."
Itse en kanssa tajua tuota reservistä eroamista; tunnettu faktahan on että kun kapina alkaa ja aseet jaetaan niin jokaiselle löytyy tehtävää. Jos ei aseellista niin sitten kaikkea muuta yhteiskunnan pyörittämiseen kriisioloissa liittyvää. Mutta kukin tyylillään. Mutta itse en tuota vain ymmärräMinä en tajuu kuin tää on ongelma, että reservistä erotaan... Mulle tuli se 60v täyteen ja nehän EROTTAA sillon minut... kenujenkin eroamisikä on 60v.... Saako Häkkäseltä kysyy jatkoaikaa?... Ei siin mitään, Häkkänen on oikeesti minusta mies paikallaan
Itse en kanssa tajua tuota reservistä eroamista; tunnettu faktahan on että kun kapina alkaa ja aseet jaetaan niin jokaiselle löytyy tehtävää. Jos ei aseellista niin sitten kaikkea muuta yhteiskunnan pyörittämiseen kriisioloissa liittyvää. Mutta kukin tyylillään. Mutta itse en tuota vain ymmärrä
Nykyihminen on sellainen tuuliviiri. Kun joku Räsänen puhuu telkkarissa, erotaan kirkosta (vaikka kirkko ei ole edes vastuussa viidesläisen herännäisen pälinöistä) tai liitytään siihen. Jos puheenjohtaja sanoo yhden väärän sanan, erotaan yhdistyksestä tai ammattiliitosta. Reservistä erotaan, jos komentaja ei miellytä tai jos mennään Natoon tai jos ei mennä Natoon. Tai kun nyt vain tuntuu siltä.Nyt ilmeisesti Häkkäsen heitto sai eroamisryöpyn aikaiseksi, hyvä vai huono asia?
Luulen että PV ei jää noita kaipaamaan, tältä pohjalta miettien soisin heille vapauden lähteä. Henkilöille, joista ei aseissa ole muuta kuin taakkaa tai vaaraa muille..
Tai miljoonaNykyään tuo asenne on vieläpä potenssiin sata entisestä.
?Kävin tänään keskustelua Mannerheim ristin hinnasta, keskustelu palasi tähän päivään.
Minulle olisi vaikeaa ottaa vastaan Haaviston mitalli. Ehkä jälkeläiset voisivat tienata tuolla, mutta en koskisi itse siihen.
Isävainaakin suostui aikoinaan ottamaan veteraaneille myönnetyn mitalin, kun myöntäjänä oli Niinistö. Haloselta ei olisi kuulemma kelvannut.? Ehkä jäi epäselväksi. En ottasi henk.koht. pexiltä vastaan mitskuja, hän ei edusta niitä arvoja mitä ajattelen. Myykööt jälkikasvut ne vaikka huutokaupat.com:ssa ne tulevaisuudessa, jos hinta olis kohdallaan kuten Mannerheimin mitallessa nyt on.. kuka tietää.
Toi on niin helppo ymmärtää jos on seurannut mitä kukin on tehnyt .Isävainaakin suostui aikoinaan ottamaan veteraaneille myönnetyn mitalin, kun myöntäjänä oli Niinistö. Haloselta ei olisi kuulemma kelvannut.
Ei tainnut ylittää edes uutiskynnystä Itse en ainakaan huomannutTänään oli se "Convoy" Helsingissä. Muutama kymmenen hörhöä palvelemassa. Leveli-studion Milad "Slim Mill" Dehghan ilmeisesti poltti jonkun itse tekemänsä Nato-lipun tms.