juuja
Kersantti
Ei taida Nokian vesi kriisi olla vaarallinen tehtäväNiin mutta ketkä tuolla ovat sitten töissä?
Nykyään kriisiin/sotaan taitaa keretä mukaan vain.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ei taida Nokian vesi kriisi olla vaarallinen tehtäväNiin mutta ketkä tuolla ovat sitten töissä?
Nykyään kriisiin/sotaan taitaa keretä mukaan vain.
Oikein muistat kaksi nyrkkiä sinne väliin piti mahtua. Itsellä ottaa polvet yhteen tuossa asennossa. (Taitaa olla suunnitteluvirhe vartalossa)Totta! Muistan että piti molemmat nyrkit mahtua väliin seistessä, ei mullakaan ole luontainen asento sellanen.
Itsehän olen työskennellyt noissa salaisilla massiivisissa luolastoissa, jotka risteilee ali koko kaupungin. Mutta en voi niistä enempää kertoa, tai minun täytyy hiljentää teidäthttp://www.suomenufotutkijat.fi/ufodb/ufodata.php?u=1403&p=1&sid=
Lukekaa raportista teksti Rovaniemen suurista luolista.
Hahahahahahah
Itsehän olen työskennellyt noissa salaisilla massiivisissa luolastoissa, jotka risteilee ali koko kaupungin. Mutta en voi niistä enempää kertoa, tai minun täytyy hiljentää teidät
Ei taida Nokian vesi kriisi olla vaarallinen tehtävä
Niin vanhoina hyvinä aikoina kasarmi oli oikea sotilastukikota, joka oli valmis taisteluun.
1/3 osa porukasta oli palvellut vähintään neljä kuukautta ja 11 kuukauden miehet pitempään.
Täytyy todeta että -05 talvi on hienoimpia asukokonaisuuksia, joita olen eläissäni pitänyt.Tämä kun nyt ei ole virallinen univormu niin ei sovi talviunivormu-ketjuun joten laitanpa tänne eli minun metsäkuteet.
Saattaapi olla ettei noilla oikein passaisi patseerata metsässä jos tulee kansainväliset kovapanosammunnat (voidaan luulla desantiksi) mutta rauhanaikaan kyllä ihan toimivat.
Mullapa on yks intin aikainen kapiainen kertonut että siellä Rovaniemen onkaloissa säilytetään muun muassa aseita ja varusteita, osa onkaloista on rakennettu alkujaan ydinlaskeuman varalta. Oli kuulemma itse ollut siellä järjestelemässä paikkoja vuosia sitten.Minä olen myös käynyt siellä, uskallan antaa pienen näytteen:
CV9030FIN RautaRisti
Kannattaa siis huomioida nämä herrat kertovat vain omia mielipiteitään.
Sillä on kyllä esitetty erilaisiakin näkemyksiä SRA:n suhteen PV:n taholta.
Siitä miten sitä voitaisiin hyödyntää.
Virkamiesten puheista on minulle viime vuosina syntynyt käsitys, että mitä suurempi palkkaluokka, niin sitä suurempi osuus puheista on sitä ihteään. Voihan toki PV:n henkilöstö muodostaa tästä poikkeuksen.
Näin niin kuin palstan keskitasoa enemmän sen kaikkein syvimmän reservin (reservin reserviläinen) edustajana voin allekirjoittaa tämän. Rynnärillä nyt osuu sekä maastossa että radalla ihan kohtalaisesti vaikka lähtisi suoraan vaipanvaihtohommista käsienpesun jälkeen kokeilemaan, vaikka puristavat laukaukset ja hengitystekniikat on korkeintaan jossain kaukana takaraivon perukoilla. Pistoolilla taas ei oikein tahdo osua ladon seinäänkään vaikka sen sisällä seisoisi, ammattilaiset ja aktiivikäyttäjät erittäin hyvillä välineillä varustettuna tietysti asia erikseen. Ainakaan itse en saisi pistoolilla aikaan mitään ihmeellistä paitsi niissä tilanteissa kun muuten olisi puukko käytössä...mutta epäilen että minua ei laiteta vyöryttämään kovassa tilanteessa sitä kaupungin ainoaa puhelinkoppia, jossa Vihreä Mies jostain syystä olisi pitkän kiväärin kanssa...Väitän että keskimääräinen suomalainen reservinupseeri on lähempänä meikäläistä kuin tuota ammattilaista, vaikka on joskus saanut tähän ihan jotain koulutustakin.
Virkamiesten puheista on minulle viime vuosina syntynyt käsitys, että mitä suurempi palkkaluokka, niin sitä suurempi osuus puheista on sitä ihteään. Voihan toki PV:n henkilöstö muodostaa tästä poikkeuksen.
Duunipaikkaa pukkaa
Europarlamentaarikon kotimaan avustaja, Europarlamentaarikko Paavo Väyrynen, Pääkaupunkiseutu tai Itä-Suomi
Europarlamentaarikko Paavo Väyrynen etsii kotimaan avustajaa, jonka tehtäviin kuuluvat ensisijassa tiedotustoiminta sekä tiedotusvälineiden ja sosiaalisen median seuraaminen.
Avustajaksi valittavalla tulee olla työhön soveltuva korkeakoulututkinto.
http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikkatiedotus/haku/8934139_fi.htm
Ja ehdotan, että jäsen Honco nimetään paikan epäviralliseksi talonmieheksi. Palkkana voisi olla ne mp.net:in "hylsyt" ja varsinkin ne laukeamattomat... Luulempa että niitä löytyy molempia alkoholismiin asti kun siellä käytäisiin väittelyä aiheista pakolaisuus, armata, tykistö, miehistön kuljetus, päivän minkki jne...
Tämä kun nyt ei ole virallinen univormu niin ei sovi talviunivormu-ketjuun joten laitanpa tänne eli minun metsäkuteet.
Saattaapi olla ettei noilla oikein passaisi patseerata metsässä jos tulee kansainväliset kovapanosammunnat (voidaan luulla desantiksi) mutta rauhanaikaan kyllä ihan toimivat.