Bodyguard
Kenraali
Ei sinua, @Ottoville, kukaan yritä täällä mustamaalata. Joskus viestisi ovat vaan vaikeaselkoisia eivätkä ihan heti aukea. Yritetään huomioida herkkähipiäisyytesi...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ihan itse olet itseäsi mustamaalannut, ei siinä muita ihmisiä ole tarvittu. Katso peiliin, iso mies.Tällä saa edes vähän esittää omia mielipiteitä,näkemyksiä,havaintoja,ideoita,kuvia jne ilman että aletaan kysellä outoja niiden sisällöstä.
Ps. Kun kysytään niin vastaan mutta, muuten meillä ei ole mitään kommentoitavaa keskenään.
Koska sinä ja Rauhantekijä olette halunnet tahallaan musta maalata minua.
Onhan se nyt selvää että olkatuellinen pistoolinpatruuna ampuva ase on "parempi" kuin itse pistooli muttakun sen pistoolin tarkoitus ei ole olla ase millä ammutaan +70 metriin vihollista. Lisäksi kun otsake on pistooli sra ammuntaan, niin tuollaiset perälliset on pistoolirasteilla kielletty.
Onnistunut lentoonlähtö samanlaisella vehkeellä. Saattaa olla, että tuossa ylemmässä moottori ei ota täysiä kierroksia. Ihan korvakuulolta arvioituna ja verrattuna tähän. Lisäksi tuossa @tulikomento postaamassasi epäonnistuneessa lentoonlähdössä näytti olevan hieman myötätuulta, joka on aina huono juttu lentoonlähdössä sekä laskeutuessa, etenkin jos tilan kanssa on tiukkaa. Tuohon vielä lisäksi painava kone, niin remonttia tulee.
Pilotin arviontivirhe oli lopullinen kaputin syy, yhdistettynä noihin muihin tekijöihin. Lähtökiito olisi pitänyt keskeyttää ajoissa, eikä yrittää väkisin.
Lentäjä teki huonon päätöksen. Useimmiten suurin onnettomuuksiin vaikuttava tekijä, niin tässäkin.
Jos taskulampuissa liikutaan olisi Olightin s15-malli kokeilun arvoinen. Hinnat tulleet alas, en tiedä tarkkaan, netistä löytää... Lampulla 5v:den takuu ja mainittakoon, että sain tänä keväänä uuden hajonneen tilalle kytkimen vuoksi. Lamppu oli sitä ennen todella kovassa käytössä! Perusmallissahan on pieni runko, toimii AA-paristolla, tai -akulla (jälkimmäisellä kauemmin), saa magneetin ansiosta esim jääkaapin oveen kiinni, jos jotain projektia keittiössä mm. Ruokahalun kasvaessa saa siihen jatkopalankin, joskin sitten se ei pysy magneetin avulla. Plussana akkuja käytettäessä saa aina ladatuksi taatusti kaksi saman tehoista akkua. Jokin vartioliikkeen vyökotelo-malli maksoi n7e, joka kestää (corduraa vissiin?) kelejä paremmin, kuin mahdollinen nahkakotelo. Eikä vartiomiehetkään kaupoissa pitkästy tuon ja muun varustuksen kanssa kirmaillessa. Ei nuo feniksit, ledlenserit tai vastaavatkaan varmaan jää halpislamppujen kanssa toiseksi. Sekin tietysti, että missä se säästö näkyy, kun pimeässä korvessa halpisversio sanoo työsopimuksen irti sinulta lupaa kysymättä? t:leatheroil
Tuolla kun oli ”joutoaikaa” niin.
Niin paras tulos oli ”Jasteri nurin” 6 kertaa 32 patruunalla (ei oma suoritus).
Matkaa oli vaatimattomat 156m.
Muut olikin sitten ”helppoja” kaataa, mutta ne olivatkin lähellä (30-120m).
Zoomi 1x -> 4-8x riippuen mikä kiikari käytössä.Mielenkiinnosta, mitä säätöä ampuja tekee kiikariin loppu hetkillä (0:42)? Suurennos?
on täällä toi @Maidan mutta se ei mussuttele, yleensä vaan asiaa.......Onkos täällä muuten yhtään nais kommentoijaa?
Eli voidaanko sanoa, että Suomen hävittäjävalinta siinä tilanteessa ja niillä resursseilla oli kuitenkin oikea. Vaikka Fokker sitten Jatkosodassa ei enää ollutkaan hävittäjänä käyttökelpoinen.
Valmistelut uuden hävittäjän hankkimiseksi aloitettiin vuonna 1935, jolloin lähetettiin tarjouspyyntö 26:lle lentokoneen valmistajalle. Vaatimuksia määritettäessä pidettiin oleellisena sitä, että hävittäjä kykenee torjumaan hitaan mutta raskaasti aseistetun NL:n raskaan pommikoneen, TB-3:n. Näin ollen nopeutta tärkeämpi tekijä oli hävittäjän aseistus. Tässä tarkoituksessa pyrittiin hankkimaan hävittäjä, joihin voitaisiin asentaa 20 mm tykki. Lisäksi vaadittiin vähintään 400 km/h huippunopeus 3 000 metrissä, korkeintaan 7,5 minuutin nousuaika 6 000 metriin ja tykkiaseistuksen lisäksi kaksi kiväärikaliiperista konekivääriä.
Tarjouksia saatiin seitsemän koskien seuraavia koneita: Gloster Gladiator, North American NA-50 A, Vought V-143, Dewoitine 510, Morane-Saulnier 405, PZL P-24 ja Fokker D.XXI.
Ilmeisesti suorituskykyisemmät koneet NA-50 A, Vought V-143, Dewoitine 510 ja M-S 405 tipahtivat hinnan takia pois pelistä.
Aika paljon Zeron oloinen oli Vought V-143. Kumpi oli toisen kopio?
Mitsubishi A5M oli lentäjien suosiossa erittäin ketteränä koneena, A5M kääntyi paremmin kuin A6M Zero.
Muilta ominaisuuksiltaan Zero olikin sitten ylivoimainen.
Kehoitatko siis pahoinpitelemään palvelustoverin? Olkoonkin kyseessä tuiki arvokas ja toimiva "sisäinen kuri" niin se on silti väärin. Noh, aika lienee ollut tuolloin toinen. Toisekseen, tuskin se sakinhivutus hirveästi lämmittää sitä jonka viikonloppuna piti lähteä vaikka raveihin, juomaan tai raveihin juomaan. Tai jotkut tekevät jopa töitä viikonloppulomilla.
Pakko ihmetellä, miten tasapuolisesti ylläpito hoitaa moderointia?
Edit. Eli siis ei kovin. Tämä kannattaa sitten jokaisen mieltää, kun miettii, mihin keskusteluihin osallistuu ja millä tavoin.
Tuosta voi yleisohjeena tiivistää et, älä osallistu ja älä kirjoita.
Ellei mielipiteesi ole linjassa muiden kanssa.