Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Olen itsekin pitkään ihmetellyt noita kumihuulia, että pitääkö joku oikeasti naista kauniina, kun tällä on huulet kuin nakkimakkarat, niin kuin entisajan pilakuvien neekereillä.Minä en tykkää kuminaisista, minua ei sytytä pätkääkään tekotissit tai kumihuulet. Ärsyttää tv ohjelmat ja elokuvat, joissa on lähes aina muotoiluhuulia, teko sitä ja tätä. Normaalihampaitakaan ei näe juuri tv ssä.
Tv ei onneksi ole pakko.
Olen itsekin pitkään ihmetellyt noita kumihuulia, että pitääkö joku oikeasti naista kauniina, kun tällä on huulet kuin nakkimakkarat, niin kuin entisajan pilakuvien neekereillä.
Olen itsekin pitkään ihmetellyt noita kumihuulia, että pitääkö joku oikeasti naista kauniina, kun tällä on huulet kuin nakkimakkarat, niin kuin entisajan pilakuvien neekereillä.
Niin mä olen ymmärtänyt että juurikin niggaa noilla koitetaan viehättää. Normi valkoinen mies kun ei noista kumihuulista kiinnostu.
Mä ootan tummeli purkki kädessä, koska päivän hitti on kaljamahaTästäkö johtuu myös ylisuurten takamusten ihannointi?