Sekalaista mussuttelua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miheikki
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Minä en tykkää kuminaisista, minua ei sytytä pätkääkään tekotissit tai kumihuulet. Ärsyttää tv ohjelmat ja elokuvat, joissa on lähes aina muotoiluhuulia, teko sitä ja tätä. Normaalihampaitakaan ei näe juuri tv ssä.

Tv ei onneksi ole pakko.

Minä en tykkää kuminaisista, minua ei sytytä pätkääkään tekotissit tai kumihuulet. Ärsyttää tv ohjelmat ja elokuvat, joissa on lähes aina muotoiluhuulia, teko sitä ja tätä. Normaalihampaitakaan ei näe juuri tv ssä.

Tv ei onneksi ole pakko.
Olen itsekin pitkään ihmetellyt noita kumihuulia, että pitääkö joku oikeasti naista kauniina, kun tällä on huulet kuin nakkimakkarat, niin kuin entisajan pilakuvien neekereillä.

Olen itsekin pitkään ihmetellyt noita kumihuulia, että pitääkö joku oikeasti naista kauniina, kun tällä on huulet kuin nakkimakkarat, niin kuin entisajan pilakuvien neekereillä.

Olen ihmetellyt noita leikkauksia ylipäätään, kun lähes järjestään nainen tulee niistä rumempana ulos.

Tässä taas yksi surullinen tapaus.

Pitäisi lehtienkin kutsua noita rumennusleikkauksiksi, niin ehkä vähenisi.

Niin mä olen ymmärtänyt että juurikin niggaa noilla koitetaan viehättää. Normi valkoinen mies kun ei noista kumihuulista kiinnostu.

Back