Sekalaista mussuttelua

Kun kuulet, että on metallibändi nimeltä Kalevala ja bändi onkin itse asiassa venäläinen...
0x83g-angry-cat-swims-through-flood-1.jpg
Ja punkbändi Perkele Ruotsista...

 
Tietysti! Jos se tulisi mistään muualta kuin Amerikasta se voisi toimiakin:LOL:!

No niin. Palataan myöhemmin. "Hauku Jenkki Päivässä"- seuran kokous alkaa kohta ja täytyy kiitää. Mahog Mahog!
Jenkkiläiset lava-autot ovat itseasiassa oikein päteviä pelejä :) Ja nyt puhun maataloushommissa, kunnon rankaisua, tonneja päällä ja takana käyttöä, rynkytystä kynnöksellä, 22 jalkainen puimurin leikkuupöytä perässä, suursäkkiä lavalla, traktorin 1,2t keulapunttia lavalla, u name it, jenkki voittaa näissä :) Kaupungeissa noi japsilavurit tietty voittaa pienuutensa ansiosta :unsure: Amerikkalaiset henkilöautot voivat ollakin jotain sutta ja paskaa, en tiedä niistä. Mutta lavurit ovat kyllä luotettavia, eivät häviä siinäkään japanilaisille. Ja eurolavat voittavat siinä selvästi.
 
Aika avoimesti tuot itsesi esille..

Sama se nyt on olla ihan omana ittenään jos kirjottaa julkista blogia, samoin tuo mainos aikanaan pyöri telkkarissa ihan väsymiseen asti. En mä täälläkään kai mitään oo kirjottanu mitä en kehtais "omalla naamalla" kirjottaa.

Sitäpaitti ketä ihan hirveenä kiinnostaa jotta mikä mä olen nimeltäni saati että miltä mä näytän.
 
Jokaisella tietysti lupa tapiseerata oma kammarinsa,itse vaan koittanut olla varovainen tässä hinternetin ihmeellisessä maailmassa, olen toki itsekin jokusessa pätkässä ollut netissä,mutta eipä minua voi tunnistaa täällä.
 
Mä olen joskus miettinyt vallan syvällisestikin noita juttuja, sillon tietysti kun vielä duunienkin puolesta oli paljon potentiaalia imeä puoleensa kaikkia kummajaisia.

Netti on ihan hanurista.

Ne keitä ihan oikeasti kiinnostaa kuka joku on, saa sen tiedon vaikka kivenkolosta. En tarkoita tätä palstaa vaan yleensä. Vaikka olis mitkä turvat ja kiellot ja muut. Tartte ku kurvata pois pihasta niin rekkari kertoo paljon jos omalla ajelee. Menee kantturan kanssa kilvanajoon ja hippos kertoo lisää.

Trafi, kiinteistörekisterit ja muut.. Musta ihan perseestä. Posti hoitaa loput lykkäämällä verolaput ja lääkärikutsut sotuineen mihin sattuu.

Sitte ollaan huolissaan kun whatsapp on niin sellanen ettei sen kautta kyllä uskalla lähettää serkulle kuvaa kissasta.

Ihmetellään ku vähän surffailtiin nettikamera päällä ja kiristysviestiä tulee.

Siksi mä ajattelin ettei maailma järky vaikka jollekin selviää kuka mä olen. Se on kyllä kiinnostuneille selvinnyt aiemminkin ilman sen suurempaa salapoliisityötä ( ihan kysymällä). Mä myös kirjoitan mielummin niin ettei tartte olla ihan kielikeskelläsuuta ettei lipsaha joku mistä voi tunnistaa.

Mutta mä ymmärrän täysin miksi joku toinen haluaa pysyä anonyyminä.
 
Mä olen joskus miettinyt vallan syvällisestikin noita juttuja, sillon tietysti kun vielä duunienkin puolesta oli paljon potentiaalia imeä puoleensa kaikkia kummajaisia.

Netti on ihan hanurista.

Ne keitä ihan oikeasti kiinnostaa kuka joku on, saa sen tiedon vaikka kivenkolosta. En tarkoita tätä palstaa vaan yleensä. Vaikka olis mitkä turvat ja kiellot ja muut. Tartte ku kurvata pois pihasta niin rekkari kertoo paljon jos omalla ajelee. Menee kantturan kanssa kilvanajoon ja hippos kertoo lisää.

Trafi, kiinteistörekisterit ja muut.. Musta ihan perseestä. Posti hoitaa loput lykkäämällä verolaput ja lääkärikutsut sotuineen mihin sattuu.

Sitte ollaan huolissaan kun whatsapp on niin sellanen ettei sen kautta kyllä uskalla lähettää serkulle kuvaa kissasta.

Ihmetellään ku vähän surffailtiin nettikamera päällä ja kiristysviestiä tulee.

Siksi mä ajattelin ettei maailma järky vaikka jollekin selviää kuka mä olen. Se on kyllä kiinnostuneille selvinnyt aiemminkin ilman sen suurempaa salapoliisityötä ( ihan kysymällä). Mä myös kirjoitan mielummin niin ettei tartte olla ihan kielikeskelläsuuta ettei lipsaha joku mistä voi tunnistaa.

Mutta mä ymmärrän täysin miksi joku toinen haluaa pysyä anonyyminä.
Lastesi suvaitsevainen opettaja tuskin tykkää noista kaikista jutuistasi. Voi aiheuttaa antipatiaa lapsiisi.
 
K
Mä olen joskus miettinyt vallan syvällisestikin noita juttuja, sillon tietysti kun vielä duunienkin puolesta oli paljon potentiaalia imeä puoleensa kaikkia kummajaisia.

Netti on ihan hanurista.

Ne keitä ihan oikeasti kiinnostaa kuka joku on, saa sen tiedon vaikka kivenkolosta. En tarkoita tätä palstaa vaan yleensä. Vaikka olis mitkä turvat ja kiellot ja muut. Tartte ku kurvata pois pihasta niin rekkari kertoo paljon jos omalla ajelee. Menee kantturan kanssa kilvanajoon ja hippos kertoo lisää.

Trafi, kiinteistörekisterit ja muut.. Musta ihan perseestä. Posti hoitaa loput lykkäämällä verolaput ja lääkärikutsut sotuineen mihin sattuu.

Sitte ollaan huolissaan kun whatsapp on niin sellanen ettei sen kautta kyllä uskalla lähettää serkulle kuvaa kissasta.

Ihmetellään ku vähän surffailtiin nettikamera päällä ja kiristysviestiä tulee.

Siksi mä ajattelin ettei maailma järky vaikka jollekin selviää kuka mä olen. Se on kyllä kiinnostuneille selvinnyt aiemminkin ilman sen suurempaa salapoliisityötä ( ihan kysymällä). Mä myös kirjoitan mielummin niin ettei tartte olla ihan kielikeskelläsuuta ettei lipsaha joku mistä voi tunnistaa.

Mutta mä ymmärrän täysin miksi joku toinen haluaa pysyä anonyyminä.
Kyllä täällä saa itsensä
Mä olen joskus miettinyt vallan syvällisestikin noita juttuja, sillon tietysti kun vielä duunienkin puolesta oli paljon potentiaalia imeä puoleensa kaikkia kummajaisia.

Netti on ihan hanurista.

Ne keitä ihan oikeasti kiinnostaa kuka joku on, saa sen tiedon vaikka kivenkolosta. En tarkoita tätä palstaa vaan yleensä. Vaikka olis mitkä turvat ja kiellot ja muut. Tartte ku kurvata pois pihasta niin rekkari kertoo paljon jos omalla ajelee. Menee kantturan kanssa kilvanajoon ja hippos kertoo lisää.

Trafi, kiinteistörekisterit ja muut.. Musta ihan perseestä. Posti hoitaa loput lykkäämällä verolaput ja lääkärikutsut sotuineen mihin sattuu.

Sitte ollaan huolissaan kun whatsapp on niin sellanen ettei sen kautta kyllä uskalla lähettää serkulle kuvaa kissasta.

Ihmetellään ku vähän surffailtiin nettikamera päällä ja kiristysviestiä tulee.

Siksi mä ajattelin ettei maailma järky vaikka jollekin selviää kuka mä olen. Se on kyllä kiinnostuneille selvinnyt aiemminkin ilman sen suurempaa salapoliisityötä ( ihan kysymällä). Mä myös kirjoitan mielummin niin ettei tartte olla ihan kielikeskelläsuuta ettei lipsaha joku mistä voi tunnistaa.

Mutta mä ymmärrän täysin miksi joku toinen haluaa pysyä anonyyminä.
Kaikista noista joita luettelit,saa tiedot salaiseksi ja monesta muusta paikasta myös, jälkikasvu joutui kerran miekkataksiin, poliisi ihmetteli hänelle että kuka sinä oikein olet kun sinusta ei löydy mitään tietoa, asia selvisi sitten mutkien kautta ja päästivät hänet jatkamaan matkaa, myös kiinteistörekisteriin saa juttuja tehtyä, netistä oman nimen poistoon on myös keinonsa,vaatii vain itseltä hiukan viitsimistä.
 
Poste Restanten kanssa nyt sitten meni ..ttu kiukaalle kun ottavat maksua siitä.
 
Mutta siis jos on sellanen fiilis että pidetään jutut täysin anonyymeinä tai tuntuu että lapsetkin jo kärsii näiden juttujen kirjottelusta. Voin toki poistaa tän tunnuksen (oikeasti en kyllä osaa poistaa, mut jos kirjaudun ulos, en pääse sisään koska en muista salasanaa) ja jatkan vaan lueskelua ilman mitään asianvierestä kommentointia. Sillähän päästään.

Tiedän kyllä että likipitäen kaikki tiedot saa jotenkin jemmaan, paitsi verottajalta. Mua vaan jotenkin tympii koko systeemi.
 
@Baltriber Älä, hyvä ihminen lopeta kirjoittamista tänne!
En minäkään osaa tai viitsi olla erittäin vainoharhainen ja salainen. Varmaan minunkin oikea nimi selviäsiäisi melko helposti jos joku viitsii googlailla ja verrata kirjoituksia.
Olenhan jo paljastanut että asun Kokkolassa ja vietän jonkun verran aikaa Haminassa.
 
@Baltriber Älä, hyvä ihminen lopeta kirjoittamista tänne!
En minäkään osaa tai viitsi olla erittäin vainoharhainen ja salainen. Varmaan minunkin oikea nimi selviäsiäisi melko helposti jos joku viitsii googlailla ja verrata kirjoituksia.
Olenhan jo paljastanut että asun Kokkolassa ja vietän jonkun verran aikaa Haminassa.

Ja virossa
 
Niin, tosin tämä nykyinen työrupeama ei salli siellä käyntiä. Ei riitä aika kun on pelkät viikonloppuvapaat. Viimeks olin Virossa huhtikuussa -18 eli kohta vuosi sitten.
 
Avaatko vähän että mistä jutuista?
En minä sinua pois täältä halua. Sanoin vain esimerkin että jotkin maahanmuutoa kritisoivat jutut eivät välttämättä miellytä kaikkia tuntemiasi ihmisiä. Tosiasia nyt kuitenkin on että mielipide erot menevät nopeasti henkilökohtaisiksi. Jatka toki kirjoittamista omilla kasvoilla jos et usko tästä aiheutuvan ylimääräistä huomiota.
 
Viimeksi muokattu:
En minä sinua pois täältä halua. Sanoin vain esimerkin että jotkin maahanmuutoa kritisoivat jutut eivät välttämättä miellytä kaikkia tuntemiasi ihmisiä. Tosiasia nyt kuitenkin on että mielipide erot menevät nopeasti henkilökohtaisiksi. Jatka toki kirjoittamista omilla kasvoilla jos et usko tästä aiheutuvan ylimääräistä huomiota.

Mä luulin että tää oli taas niitä joiden mielestä lapset kärsii kun ne asuu maalla ja vanhemmat brutaalisti metsästävät, sen sijaan että pysyttäis niissä virikkeellisissä neukkukuutioissa nugettien äärellä.

En tajunnut että mistä on kyse koska ajattelin että tää olis sellanen unelmavapaavyöhyke. Olin näemmä väärässä.

Totta, olen kritisoinut maahanmuuttoa. Olen myös puolustanut maahanmuuttoa. Mikähän siinä on kun edelleen löytyy näitä ihmisiä jotka eivät tajua vaikka vääntäisi mistä.

Olen puolustanut maahanmuuttoa ja pyrkinyt teksteissäni selittämään hitaammallekin mistä puhun. Edelleen on hiton iso ero vironvenäläisellä raksamiehellä ja hänen lähihoitaja vaimollaan verrattuna näihin unelmagroomeihin.

Mun mielestä näiden lastenraiskaajien puolustaminen saisi jo vähitellen loppua. Vahinko ei ole niin suuri jos jollain keskustelupalstalla on nimimerkintakana joku jak, joka maalaa piruja seinille.. Mitäs jos sun lapsilla onkon opettaja joka saa tietää että vastustat haittamaahanmuuttoa?
Mä todella toivon että jos lasteni koulussa on opettaja joka hyväksyy terrorismin ja lasten hyväksikäytön, hän ilmoittautuisi hetimiten. Sellasten ei ole hyvä työskennellä teinityttöjen kanssa.

Kun edelleen on monensorttista maahanmuuttoa ja jopa täällä syrjäkylillä on alettua ihan koulunkin puolesta varoittamaan lapsia ulkomaalaistaustaisista, nuoria tyttöjä hyväksikäyttävistä mamumiehistä. Ei venäläisestä siivoojasta, ei intialaisesta hammaslääkäristä, ei vietnamilaisesta kokista..

Mä en onneksi tunne ketään joka unelmia enää puolustaisi muuta kuin nimimerkin takaa muita syyttelemällä ja hyvä niin.

Mutta, jatkakaa.
 
Mä luulin että tää oli taas niitä joiden mielestä lapset kärsii kun ne asuu maalla ja vanhemmat brutaalisti metsästävät, sen sijaan että pysyttäis niissä virikkeellisissä neukkukuutioissa nugettien äärellä.

En tajunnut että mistä on kyse koska ajattelin että tää olis sellanen unelmavapaavyöhyke. Olin näemmä väärässä.

Totta, olen kritisoinut maahanmuuttoa. Olen myös puolustanut maahanmuuttoa. Mikähän siinä on kun edelleen löytyy näitä ihmisiä jotka eivät tajua vaikka vääntäisi mistä.

Olen puolustanut maahanmuuttoa ja pyrkinyt teksteissäni selittämään hitaammallekin mistä puhun. Edelleen on hiton iso ero vironvenäläisellä raksamiehellä ja hänen lähihoitaja vaimollaan verrattuna näihin unelmagroomeihin.

Mun mielestä näiden lastenraiskaajien puolustaminen saisi jo vähitellen loppua. Vahinko ei ole niin suuri jos jollain keskustelupalstalla on nimimerkintakana joku jak, joka maalaa piruja seinille.. Mitäs jos sun lapsilla onkon opettaja joka saa tietää että vastustat haittamaahanmuuttoa?
Mä todella toivon että jos lasteni koulussa on opettaja joka hyväksyy terrorismin ja lasten hyväksikäytön, hän ilmoittautuisi hetimiten. Sellasten ei ole hyvä työskennellä teinityttöjen kanssa.

Kun edelleen on monensorttista maahanmuuttoa ja jopa täällä syrjäkylillä on alettua ihan koulunkin puolesta varoittamaan lapsia ulkomaalaistaustaisista, nuoria tyttöjä hyväksikäyttävistä mamumiehistä. Ei venäläisestä siivoojasta, ei intialaisesta hammaslääkäristä, ei vietnamilaisesta kokista..

Mä en onneksi tunne ketään joka unelmia enää puolustaisi muuta kuin nimimerkin takaa muita syyttelemällä ja hyvä niin.

Mutta, jatkakaa.

Ei pidä pahastua vaikka varoitinkin että näitä juttuja saattaa joku muukin selailla ja heittää sitten silmille josain yhteydessä tai ärsyyntyä nationalismistasi niin että aloittaa nettihäirkiöinnin.
En arvostele mielipiteitäsi enkä asuin paikkaasi. Asun itsekkin maalla ja kokemuksesta voin sanoa ettei täällä kaikki ihmiset ole kivoja.
Aatteitani en ilmaissut lasteni opettajille, kokemus on opettanut.
 
Back
Top