Sekalaista mussuttelua

Mutsi soitti. Hän oli shokissa, koska olin laittanut kuvan vaimosta ja puhunut vammautuneiden ja heidän asemasta briteissä. Olin päästänyt sen naamakirjaan ensinmäistä kertaa koskaan, ja tänään hän rupesi manipuloimaan mua. Hän haluaa että olen hiljaa yli vuoden verran ja annan muiden surra. Potkaisin sen ulos my FBsta ja laitoin postauksen lukkoon.

Ihmiset ovat olleet otettuja koska mä olen vihdoinkin avautunut ja nyt mun pitäisi olla hiljaa, koska mutsi ei pysty prosessoimaan mua, taikka mun ajatuksia. Yli kolmekymmentä vuotta, hän hallitsi mun elämää, ja oli hyvin jyrkästi meidän avioliittoa vastaan. Viime vuosina hän on parantanut tapojansa, mutta musta tuntuu, että on parempi että mä prosessoin näitä ajatuksia julkisesti kuin yritän pähkäillä niitä itsekseni.

Teinkö mä väärin?

Pastori kävi puolen päivän maissa ja hän oli niin ylpeä, koska mä olin avautunut ja pyytänyt julkisesti apua. Hän kertoi mulle miten ne hoitaa asioita täällä ja lupasi ottaa kontaktia Funeral Directoriin. Sossu tuli puoli tuntia hänen lähdön jälkeen. Hän on järkyttynyt, mutta oli niin ylpeä musta. Hän soitti ja hoiti asiat pyörätuoli palvelun kanssa, ja oli niin ylpeä siitä miten mä olen hanskannut asioita. Sitten mutsi soitti ja aiheutti mulle ison vitutuksen.

Päätin, että meidän normi etäsuhde on riittävä ja en halua olla tekemisissä hänen kanssaan. Faija on eri asia, mutta en tiedä miten jutella hänen kanssaan, koska hän on niin järkyttynyt.
 
Viimeksi muokattu:
Sitten mutsi soitti ja aiheutti mulle ison vitutuksen.

Päätin, että meidän normi etäsuhde on riittävä ja en halua olla tekemisissä hänen kanssaan

Näin se vaan näyttää elämä välillä menevän. Omien vanhempiensa -tosiolemusta- tulee aikuisiällä katsottua eri näkökulmasta kuin ihan pentuna. Niin ne katsovat meidänkin jälkeläiset aikanaan. Se on tätä elämän metatekniikkaa kaiketi.
 
Mutsi soitti. Hän oli shokissa, koska olin laittanut kuvan vaimosta ja puhunut vammautuneiden ja heidän asemasta briteissä. Olin päästänyt sen naamakirjaan ensinmäistä kertaa koskaan, ja tänään hän rupesi manipuloimaan mua. Hän haluaa että olen hiljaa yli vuoden verran ja annan muiden surra. Potkaisin sen ulos my FBsta ja laitoin postauksen lukkoon.

Ihmiset ovat olleet otettuja koska mä olen vihdoinkin avautunut ja nyt mun pitäisi olla hiljaa, koska mutsi ei pysty prosessoimaan mua, taikka mun ajatuksia. Yli kolmekymmentä vuotta, hän hallitsi mun elämää, ja oli hyvin jyrkästi meidän avioliittoa vastaan. Viime vuosina hän on parantanut tapojansa, mutta musta tuntuu, että on parempi että mä prosessoin näitä ajatuksia julkisesti kuin yritän pähkäillä niitä itsekseni.

Teinkö mä väärin?

Pastori kävi puolen päivän maissa ja hän oli niin ylpeä, koska mä olin avautunut ja pyytänyt julkisesti apua. Hän kertoi mulle miten ne hoitaa asioita täällä ja lupasi ottaa kontaktia Funeral Directoriin. Sossu tuli puoli tuntia hänen lähdön jälkeen. Hän on järkyttynyt, mutta oli niin ylpeä musta. Hän soitti ja hoiti asiat pyörätuoli palvelun kanssa, ja oli niin ylpeä siitä miten mä olen hanskannut asioita. Sitten mutsi soitti ja aiheutti mulle ison vitutuksen.

Päätin, että meidän normi etäsuhde on riittävä ja en halua olla tekemisissä hänen kanssaan. Faija on eri asia, mutta en tiedä miten jutella hänen kanssaan, koska hän on niin järkyttynyt.

Omasta mielestäni et tehnyt mitään väärin, päin vastoin.
Maailma on täynnä ihmisiä jotka haluavat toisten elävän elämäänsä kuten he haluavat. Ehkä äiti kuuluu näihin ihmisiin.
Surusta puhuminen ja kirjoittaminen erittäin hyvä asia, sisällä pitäminen nei tuo mitään hyvää.

Älä välitä hänestä, elä elämääsi niin kuin itse olet halunnut ja haluat. Lippu korkealle, elämä voittaa, vaikka nyt tuntuisi kuinka pahalta.
Sinä selviät tästä.
 
Ymmärrän ctg;n koska itsellä myös mielellään päsmäröivä mutsi.
Mulla myös :ROFLMAO:
Mutta keskustelu kenen elämää kukin elää on käyty jo aikaa sitten ja sovussa ollaan, vaikka joskus erimielisiä.
Tietty määrä päsmäröintiä lienee sallittava, tai ainakin anteeksi annettavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: ctg
Ihmiskunta on tullut pitkälle monissa asioissa, ja vaikka monet asiat mitä me SF kirjailijat olemme ennustaneet on tullut toteen, niin silti on niin monia asioita jotka patkottavat meidät olemaan vain pelkkiä ihmisiä. Me teemme parhaamme elämässä ja se on ainoa mitä me pystymme ikinä tekemään. Kukaan meistä ei ole ihmeiden tekijä vaikka olemme tehneet ihmeellisiä asioita. Kukaan meistä ei ole jumala, vaikka monilla ihmisillä on tarve olla sellainen. Kun loppu lähestyy emme voi ihmisyydelle taikka luonnolle yhtään mitään.

Sitä ennen ainoa asia mitä voimme tehdä on elää hyvä elämä.

That's it. No second chances. No replays. One life, one body, one soul. No redo's .... unless you're stuck in a timeloop.
Hyvin sanottu. Kiitos veli ctg. Ja voimia sinulle.
Älä itseäsi syyttää. Jos olet herkkä ihminen niin se voi romuttaa oma terveyttäsi.

Itse olen just päässyt siihen pisteseen että kaiken syyllisyyden tunteet seis. Tältä olin olen todella vapaa. Seuraavaksi helpottakseen oloani opin rakentelemaan uutta neurooni verkkoa aivoihinin, se kulemma kasvaa vuodessa.
Se on vasta haastellista mutta uskon että sitä on apua minulle.
Törmäsin ihan sattumalta yhden hienon ihmiseen, ammattilaisen kallokutistajan, ja alkoi tapahtua ihmeitä...
Yksinkertaisia neuvoja, joita kukaan aikaisemmin ei voinut niin yksinkertaisesti ja tehokkaasti saattaa minulle jakeluun.
 
  • Tykkää
Reactions: ctg
Mutsi soitti. Hän oli shokissa, koska olin laittanut kuvan vaimosta ja puhunut vammautuneiden ja heidän asemasta briteissä. Olin päästänyt sen naamakirjaan ensinmäistä kertaa koskaan, ja tänään hän rupesi manipuloimaan mua. Hän haluaa että olen hiljaa yli vuoden verran ja annan muiden surra. Potkaisin sen ulos my FBsta ja laitoin postauksen lukkoon.

Ihmiset ovat olleet otettuja koska mä olen vihdoinkin avautunut ja nyt mun pitäisi olla hiljaa, koska mutsi ei pysty prosessoimaan mua, taikka mun ajatuksia. Yli kolmekymmentä vuotta, hän hallitsi mun elämää, ja oli hyvin jyrkästi meidän avioliittoa vastaan. Viime vuosina hän on parantanut tapojansa, mutta musta tuntuu, että on parempi että mä prosessoin näitä ajatuksia julkisesti kuin yritän pähkäillä niitä itsekseni.

Teinkö mä väärin?

Pastori kävi puolen päivän maissa ja hän oli niin ylpeä, koska mä olin avautunut ja pyytänyt julkisesti apua. Hän kertoi mulle miten ne hoitaa asioita täällä ja lupasi ottaa kontaktia Funeral Directoriin. Sossu tuli puoli tuntia hänen lähdön jälkeen. Hän on järkyttynyt, mutta oli niin ylpeä musta. Hän soitti ja hoiti asiat pyörätuoli palvelun kanssa, ja oli niin ylpeä siitä miten mä olen hanskannut asioita. Sitten mutsi soitti ja aiheutti mulle ison vitutuksen.

Päätin, että meidän normi etäsuhde on riittävä ja en halua olla tekemisissä hänen kanssaan. Faija on eri asia, mutta en tiedä miten jutella hänen kanssaan, koska hän on niin järkyttynyt.
Otan osaa vaimosi kuolemasta. Sorry luen postauksiasi viivellä, kun itselläni oli aika hapeton olo stressin takia.

Sen ymmärsin nyt luettuani tarinasi että olet ollut tosi hyvä mies vaimollesi, ja mikä onni oli hänellä elää sinun kanssa!
Muista ne onnelliset hetkenne ja rakkautenne.
Surun pitää käydä läpi rauhassa, anna sille aikaa, mutta itsestään täytyy pitää huolta. Kuolema on kuolleilla, elävät jatkakoot, me kaikki ollaan siellä toisella puolella, eikä me edes tiedetä mitä siellä odottamassa. Saa nähdä.
 
Viimeksi muokattu:
Tuntuu ontolta, ja kaipaan vaimoa. On viikko tapahtuneesta. On tehnyt hyvää avautua, ja hyväksyä ihmisten apua. Minulle on kerottu että pitkin, poikin Notting Hilliä ihmiset ovat kysymyssä mitä vaimolle tapahtui, ja he eivät voi käsittää hänen poissa menoa.

Kertomus vaimon magneettisuudessa. Olimme toista kertaa Berliinissä, faijan luona viettämässä Joulua ja Uutta vuotta. Päädyimme vaimon kanssa menämään lumimyrskyä Brandenburgin lähellä olevaan kahvioon. Nauttimme yhdessä olosta ja siitä että saimme viettää rauhassa kaikilta, mutta mun olisi pitänyt tietää paremmin. Joten sanoin hänelle: "I need to go to pee, darling. I'll be right back. Don't go anywhere."

Hän lupasi olla menemättä mihinkään. Joten menin suorittamaan tarpeeni rauhassa, mutta kun tulin ulos, vaimo oli jo muodostanut suhteen viereisessä pöydässä oleviin. Kun pääsin istumaan, hän oli kutsumassa heitä meille kylään. Kysyin häneltä: "What happened dear?"

"Oh, nothing darling," hän vastasi. "They heard us talking and they wanted to know, where we are from... So, I told them. :)"

LOL. Vaimo kaipaan sua, mutta olen hyvilläni että sun ei tarvitse kärsiä enään. Taistelusi on nyt ohi. :cry:
 
Tuntuu ontolta, ja kaipaan vaimoa. On viikko tapahtuneesta. On tehnyt hyvää avautua, ja hyväksyä ihmisten apua. Minulle on kerottu että pitkin, poikin Notting Hilliä ihmiset ovat kysymyssä mitä vaimolle tapahtui, ja he eivät voi käsittää hänen poissa menoa.

Kertomus vaimon magneettisuudessa. Olimme toista kertaa Berliinissä, faijan luona viettämässä Joulua ja Uutta vuotta. Päädyimme vaimon kanssa menämään lumimyrskyä Brandenburgin lähellä olevaan kahvioon. Nauttimme yhdessä olosta ja siitä että saimme viettää rauhassa kaikilta, mutta mun olisi pitänyt tietää paremmin. Joten sanoin hänelle: "I need to go to pee, darling. I'll be right back. Don't go anywhere."

Hän lupasi olla menemättä mihinkään. Joten menin suorittamaan tarpeeni rauhassa, mutta kun tulin ulos, vaimo oli jo muodostanut suhteen viereisessä pöydässä oleviin. Kun pääsin istumaan, hän oli kutsumassa heitä meille kylään. Kysyin häneltä: "What happened dear?"

"Oh, nothing darling," hän vastasi. "They heard us talking and they wanted to know, where we are from... So, I told them. :)"

LOL. Vaimo kaipaan sua, mutta olen hyvilläni että sun ei tarvitse kärsiä enään. Taistelusi on nyt ohi. :cry:
Ei käy kateeksi. En edes uskalla ajatella, mitä käyt läpi.
Muista silti, että kaikki mitä laitat nettiin, jää sinne. Eli liikaa ei kannata avautua, vaikka se väliaikaisesti helpottaa.
 
  • Tykkää
Reactions: ctg
Tuntuu ontolta, ja kaipaan vaimoa. On viikko tapahtuneesta. On tehnyt hyvää avautua, ja hyväksyä ihmisten apua. Minulle on kerottu että pitkin, poikin Notting Hilliä ihmiset ovat kysymyssä mitä vaimolle tapahtui, ja he eivät voi käsittää hänen poissa menoa.

Kertomus vaimon magneettisuudessa. Olimme toista kertaa Berliinissä, faijan luona viettämässä Joulua ja Uutta vuotta. Päädyimme vaimon kanssa menämään lumimyrskyä Brandenburgin lähellä olevaan kahvioon. Nauttimme yhdessä olosta ja siitä että saimme viettää rauhassa kaikilta, mutta mun olisi pitänyt tietää paremmin. Joten sanoin hänelle: "I need to go to pee, darling. I'll be right back. Don't go anywhere."

Hän lupasi olla menemättä mihinkään. Joten menin suorittamaan tarpeeni rauhassa, mutta kun tulin ulos, vaimo oli jo muodostanut suhteen viereisessä pöydässä oleviin. Kun pääsin istumaan, hän oli kutsumassa heitä meille kylään. Kysyin häneltä: "What happened dear?"

"Oh, nothing darling," hän vastasi. "They heard us talking and they wanted to know, where we are from... So, I told them. :)"

LOL. Vaimo kaipaan sua, mutta olen hyvilläni että sun ei tarvitse kärsiä enään. Taistelusi on nyt ohi. :cry:

Jos ymmärsin olet UK:ssa. Noin rankassa paikassa, puhumattakaan tuosta poikasi tilanteesta (oletan että ei ole sinun fysiologinen lapsesi kertomasi perusteella), miettisin siirtymistä härmään.

Minkä alan tutkija olet?
 
Uskon että vaimon kuolema liittyy tähän koska niin moni RCGP's ja konsulttitason tohtorit taistelivat hänen puolestansa. Kukaan ei voinut mitään lopussa, mutta Britit ovat oppimassa läksynsä ja asioita tulee muuttumaan. Pahoittelen jos joku vetää tästä herneet nenään.

GPs will be consulted on whether the Royal College of General Practitioners (RCGP) should change its position on assisted dying, which it currently opposes.

When RCGP’s members were last consulted in 2013, a majority said the college should not change its stance. However, only a small fraction of doctors responded to oppose advocating any change in the law. On Saturday, the college’s governing council decided that another consultation should take place.

Assisted dying is illegal in the UK. It is legally available under various conditions in five European countries including Belgium and Switzerland, as well as in Canada and six US states.

The RCGP, which has 53,000 members, said details of how the consultation will take place would be made public in due course and its chairwoman recognised it was a divisive issue.

“Assisted dying is an incredibly emotive issue that polarises opinions,” said the RCGP’s Prof Helen Stokes-Lampard. “It has been nearly six years since we asked our members whether we should support a change in the law on assisted dying – since then, it is possible that views within our membership have shifted

“As such, the RCGP Council has decided that the time is right to conduct this consultation, and we will be issuing further details of how we will do this in due course.”

In a supreme court ruling in July last year, a court order no longer has to be requested to withdraw life support from patients in a vegetative or minimally conscious state if doctors and relatives agree that it is in their best interests.

In March, the Royal College of Physicians dropped its opposition to changing the law on assisted dying and took a neutral stance on the issue after a poll of almost 7,000 doctors did not return a majority view.

More than 90% of the UK’s population believe assisted dying should be legal for people with terminal illnesses, a poll of 2,500 respondents suggested this year. Doctors found guilty of helping someone to die in the UK can be jailed for up to 14 years.
https://www.theguardian.com/society/2019/jun/22/gps-to-be-consulted-for-views-on-assisted-dying

Kaipaan vaimoa :cry:
 
Kylä näitä kokeiluja tehdään tulevaisuudessa myös teollisessa mielessä monella yllättävällä alalla. ainakin purjeveneisiin ja ruohonleikkuriin ja muutamaan sotavehkeeseenkin:facepalm: a
Tesla Pick up aihio Heja svenska försvaret
 
Se on Afrikka TJ-0. Mixed feelings niin kuin täällä sanotaan. Tätä persläpeä ei tule ikävä, Malawia vähän ja Ugandaa enemmän. Kun onhan se touhu anarkiassaan sitten myös mahdollistavaakin. Nyt lomaillaan, syksyllä työskennellään ja remontoidaan issekseen. Joulupöytään kööri kasaan. Ei ideaalia mutta koskas elämä olisi?

 
Vituttaa heti heräämisestä asti. Poika haluaa vain juopotella eikä kuunnellä mitään mun ohjeita taikka toiveita. Ei halua osallistua vaimon hautajaisten järjestelyyn millään tavalla. Odottaa, että se tapahtuu, ja sen jälkeen että annan hänellä viisisataa puntaa käteen että pääsee jaloilleen. Aion hoitaa sen ja sen jälkeen en aio auttaa enään koskaan.

Toissa iltana halusin katsoa vaimon sormuksia, ja kävi alakerrasta hakemassa ne kun poika oli nukumassa. Pimeässä tönäsin pöytää ja jotakin tippui lattialle. Ensimmäinen asia mitä sanoi: "I wasn't trying to steal them, what you are doing?"

Hän ei kysynyt olenko kunnossa taikka onko mulla mitään hätää. Tajusin mitä se oli sanonut, joten totesin: "Go back to sleep. I just want to look your mum rings." Kuitenkin taustalla ajattelin ja heti seuraavana päivänä se tuli aamusta mulle itkemään ja pummaamaan tupakkia. Jos sillä ei ole rahaa, niin millä tavalla se rahoittaa juopottelua?
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top