Estonian pelastustöitä johtanut komentaja Pasi Staff on kuollut – menehtyi moottoripyöräturmassa
Staff toimi Estonian uppoamisen aikaan Utön linnakesaaren päällikkönä.www.is.fi
Hän oli vielä nuori. Pahoitteluni omaisille ja puolustusvoimille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Estonian pelastustöitä johtanut komentaja Pasi Staff on kuollut – menehtyi moottoripyöräturmassa
Staff toimi Estonian uppoamisen aikaan Utön linnakesaaren päällikkönä.www.is.fi
Liikennevalistus ei kuulu Supon hommiin. Saatanan hörhö.Pienen ajan sisällä kolarissa menehtynyt tunnettu militääri asiantuntija ja nyt Estonia case komentaja. Supo herätys.
Hyvin epätodennäköistä mutta tänä päivänä seikka mikä kannattaa myös ottaa huomioon.Liikennevalistus ei kuulu Supon hommiin. Saatanan hörhö.
Jaaha, sitä ollaan vaihteeksi sinkkumies. Maailman ihanimman naisen kanssa yhteiselo tuli päätökseen. Täytyy sanoa että harmi. Hän olisi ollut vaimomateriaalia. Ehdittiin talvella ostaa yhteinen lomamatka minun kesälomalle. 24.6 ollaan lähdössä Prahaan viikoksi. Kun kerran matka on maksettu niin ei kehdattu enää perua. Saa nähdä miten menee. Minulla yhä tunteita naista kohtaan.
Poika on ihan palasina. Faija oli soittanut sille ja itkenyt puhelimessa, kun sekin on ihan palasina. Kerroin hänelle että viina ei ole hyväksi. Kannabis on paljon parempi hoitamaan PTSDt. Se kertoi mulle että se oli yrittänyt tappaa itsensä Walessia kaksi kertaa, kun se uskoi että kukaan ei rakastanut häntä. Hän oli jättänyt jumalan taakseen. Jouduin sanomaan hänelle useita kertoja: "I love you. Mum loves you. God loves you. Your girlfriend loves you. Drink is doing no good for you. You cannot get pissed. Smoke is better. If you'll drink you'll summon demons in your mind and that's no good."
Kaipaan vaimoa ja sitä pitämään mun pääni kurissa. En voi muuta kuin olla kova, mutta tunnustaa että kärsin syvästä surusta. Poika myös kertoi kuinka vaimon edellinen mies oli pahoinpidelly heitä kumpaakin, ja muutamaan kertaan sitonut pojan kädet, laittanut sukan suuhun ja hyväksikäyttänyt häntä. Mua sieppaa se asia enkä tiedä miten sitä käsitellä. On ehkä parempi että en tiedä koskaan sen henkilön nimeä.
Vaimo ei ikinä auennut näistä asioista kunnolla. Tiesin että sitäkin oli hyväksikäytetty, pahoinpidelty ja heittetty ulos nuorempana. Ehkä se tiedosti että mulle ei ole tarve kertoa, koska mä olisin ehkä tehnyt radikaaleja asioita.
Miten vaimo olisi pärjännyt, jos sinä olisit mennyt ensin?
https://awarenessact.com/me-are-6-t...es-when-serious-illness-strikes-studies-show/When you get married you expect the person you marry to stick by your side through all the things life throws at you, right? Well, what if you were to get sick? I am not talking a small cold sick, but terminally ill.
I recently came across a study from 2015 that revealed something quite unsettling and honestly shocking. In this study, it was concluded that divorce rates were elevated in situations where the wife became sick but not in situations where the husband became sick. This suggesting men were more likely to seemingly abandon their ill wives in their times of need. This apparently being one of several studies that have found similar results in regards.
A different study actually found that a woman is six times more likely to be separated or divorced soon after being diagnosed with cancer or multiple sclerosis than her male counterpart. For this study researchers looked at the lives of over five hundred patients who were identified as having brain tumors that also happened to be married at the time of diagnosis. From there the couples were followed and about fifty-three percent of the patient population ended up divorced.