Sekalaista mussuttelua

Siitä vaan treenaamaan, tässä suomalaista osaamista lajista.

Samasta likasta lisää kohdasta 14 minuuttia eteenpäin.
 
Eikös siellä ole kaikki? @TomTom järkkäämällä picknickillä..
@TomTom on ilmeisen liikuttunut tilaisuudesta, kun on syvä hiljaisuus... onko huomenna lööpeissä..

"Maanpuolustus.netin pride picknick villiinnytti osallistujat"
-Johtaja johtaa aina takaa..
822e1223cd104544ae7c682d1a04825b.jpg
 
  • GN 72 (Gibraltarilta Nordkappiin 72 tunnissa tai päinvastoin)
Tuota voisin yrittää.

Mutta mikä hitto tämä on?

  • 20/20 ths (20 000 mailia 480 tunnissa)
72 h mopolla euroopa halki, Ruotsiha on 2500km ja pelkkää suoraa, vuorokauteen menis kyl bemarilla ja ois iha mukava. Nuo loput kuulostaa urheilulta..
 
Punamultaa varmaan löytyy naamasta jossain vaiheessa koska tiluksilla on eräskin tötterö ku kaipais uutta maalia pintaan.

Jonkinsortin viidakkoveistä kyllä kaipailisin, en kylläkään ratsastussuorituksiin (tolla ponilla luultavasti kaali sakkaisi jos edes yrittäisin) mutta kasvihuone vaatii kohta jonkun sapelin että pääsee edes ovesta sisään.

Mies joskus suunnitteli yhdistävänsä metsästyksen ja ratsastuksen. Luultavasti tuo soppatykin kiskonnassa kunnostautuneiden työhevosten jälkeläinen oli tähän hankkeeseen kaavailtu yksilö.. luullakseni suunnitelma kariutui siihen kun olis tarttenu opetella ratsastamaan.
Olen hirvimiehenä joskus suunnitellut samaa. Pari pientä juttua: koskaan en ole hevosen selässä käynyt ja toinen pikkuhomma, ei ole hevosta.

Mutta @Erkki , sinulla eikös ole hevonen ja käsittääkseni myös ratsastat sekä metsästät. Oletko kokeillut ratsumetsästystä tai joskus kaavaillut kokeilevasi?
 
Ne onkin semmoinen pelote, että petojakin hirvittää, on siinä pari niin häjyn näköistä karpaasia.:ROFLMAO:

Vai mitä arvelee kollega @baikal .

Edit: lähinäkö on minullakin iän myötä heikentynyt, mutta sitä kompensoi ulkonäön kohentuminen. Miehet kun ei rupsahda vaan komistuu.

Meillä on hoidettu tää ongelma himmentämällä valaistusta. Ei siis siksi että mies olisi jotenkin päässyt rupsahtamaan vaan saattaa olla että minä olen alkanut elahtamaan tässä reilussa 20vuodessa. Olis kohta hääpäiväkin, vissiin nro.18.

Hevoset ja jousiammunta ei varmaan oo mun laji.. vähän niinku ampumahiihto. Mä sitäpaitsi olen melko varma ettei jalkajousi toimi ja muuta ei oo. Tässä on kyllä lähellä joku lajin aktiiviharrastaja, sillä on kuulema ratakin sitävarten.
 
Mutta @Erkki , sinulla eikös ole hevonen ja käsittääkseni myös ratsastat sekä metsästät. Oletko kokeillut ratsumetsästystä tai joskus kaavaillut kokeilevasi?
Joo, onhan tuota tullut kaavailtua ja olen kokeillut riistaeläinten lähestymistä ratsain, mutta ampumista en ole yrittänyt, hevoseni kun vaatisi melkoista totuttamista korvanjuuressa lojahtaviin laukauksiin. Muutenhan tuo olisi houkutteleva ajatus; maastossa liikkuminen on nopeaa ja vaivattomampaa kuin jalan, hevosen selästä on hyvä näkyvyys, vähän kuin liikkuva jahtitorni ikään. Ja eläimethän eivät aina osaa tunnistaa ratsastajaa ihmiseksi, olen esimerkiksi joskus ratsastanut keskellä peltoa ollutta kyyhkyparvea kohti ja päässyt aivan haulikkohollille.
 
Katso liite: 31068Eipä ole vastaavaa heinäkuuta hetkeen koettu. Ruisrock +14 ja sateita. :facepalm:
Ihan normi suomalainen kesä. Tälläsillä keleillä voi sentään tehdä jotain ulkona, jos lämpötila nousee tuonne hellelukemiin, niin itse ainakin vetäydyn varjoon, mileuiten ilmalämpöpumpun luokse viilenemään. Tälle kesälle sain tarpeeksi hellettä Pariisissa, onneksi ei ollut vain kuin sen 34 astetta varjossa.
 
Ihan normi suomalainen kesä. Tälläsillä keleillä voi sentään tehdä jotain ulkona, jos lämpötila nousee tuonne hellelukemiin, niin itse ainakin vetäydyn varjoon, mileuiten ilmalämpöpumpun luokse viilenemään. Tälle kesälle sain tarpeeksi hellettä Pariisissa, onneksi ei ollut vain kuin sen 34 astetta varjossa.
Kyllä heinäkuu on mielestäni ollut pääosin aina päälle 20 ja vähäsateinen.
 
Kyllä heinäkuu on mielestäni ollut pääosin aina päälle 20 ja vähäsateinen.

Juu, ja yleensä vähäluminen vielä. :) Vuosikymmenen tarkastelujaksolle sopii Suomessa monenlaista kesää. Jäsen @Woodsman tavoin minäkin tykkään, kun saa lähteä pihalle pusero päällä. Helle-elämä on mielestäni ylimainostettua ja pirullako jaksaa mitään tähdellistä toimittaa pihalla, jos lämpötila on liian korkea? Minusta on mukava seurata kesätapahtumia, kun vettä tulee taivaan täydeltä. Ruisrockiin tulee sellainen alkuvoimainen ja alkuperäinen fiilis, kun se muistuttaa esikuvansa amerikkalaista liejutapahtumaa silloin ammoin, siitä pitää vain ammentaa ne positiiviset fiilikset ja antaa musiikin viedä.....miksei myös Joensuun rock-festareillekin nimittäin Ilosaari-musikaaliin. Suomi, Luvattujen ulkoilmatapahtumien Mekka.
 
Joo, onhan tuota tullut kaavailtua ja olen kokeillut riistaeläinten lähestymistä ratsain, mutta ampumista en ole yrittänyt, hevoseni kun vaatisi melkoista totuttamista korvanjuuressa lojahtaviin laukauksiin.

31069


Kaikissa meissä asuu pieni Ltn Dunbar. Tuo elokuvakohtaus on jättänyt minuun pysyvän muistijäljen.
 
Pridestä kotiuduttu... Ei maar. Vähän saunaa lämmitetty ja erilaisia juoksevia asioita hoideltu. Kerkisin jo kyllä Vanajallekin ja nyt on muutama kuhafilekin pakastimessa.

Lähinnä on aika kyllä mennyt autotalli.komia selatessa, se alkaa olemaan aika uusia kuljetinta nyt kun pitäisi ihan päntiönään ajella näillä seuduilla. Lisäksi hyvin palvellut 2004 Grand Picasso antoi heti perjantaina vihjeen autokaupan pihassa että joo. Onneksi on niin tyhmä peli että ajonesto toteaa akun napojen irroituksesta jotta "jaa, ei tässä mitään hätiä ollutkaan". Tämä toki pienen eli tunnin pähkäilyn jälkeen... Merkissä varmaan tulee pysyttyä kun tarvitsee sitten joululta välilllä ajeluttaa mukana myös kahta keskikokoista Kampalan Waragin Noutajaakin eli nokivasara Berlingo on mielessä. Kun kerran sähkövikojen makuun on nyt kerran päässyt. Tuo tänään ja huomenna/ke kohti lakeutta ja anopin mökkiä. Saa nähdä näkeekö tänä kesänä PS-puheenjohtajaa ongella, melkein naapurissa kun tuokin mökkeilee.
 
Harmittaa, että osa ihmisistä on luokkaantuneita, kun kysyin heidän apuja vaimon hautajaisten kustannuksiin. Tinkin hinnan 3490 puntaan kaikkineen, keskiarvon ollessa 4300 puntaa. Kirkko ei halunnut mitään, ja hautauspalvelu antoi ilmaisiksi arkun, limusiinin ja pullon vettä. Teinkö mä jotakin väärin?
Tiedän tunteen. Laitoin äitini multiin viime kesänä. Hautauskustannukset n. 3500 euroa. Kuoleminen ei ole halpaa Suomessakaan. Ja hautaamisen jälkeen ne kustannukset vasta alkavatkin..!
 
Ja hautaamisen jälkeen ne kustannukset vasta alkavatkin..!

En odota mitään isoja. Hoisin tänään viralliset ilmoitukset brittien tell-us-once systeemillä. Mulla ei ole velkaa ja vaimo oli maksanut omansa pois melkein kokonaan. Kuoleman jälkeen on hieman ihmeellistä miten paljon sulla on päivittäin juttuja mitä sun pitää selvittää. Itse olen pitänyt kiinni periaatteesta tee-kolme-tärkeintä-asiaa, itke-jos-itkettää-eläkä-haudo-surua-puseroon ja elämä-jatkuu-vaikka-tuntuu-pahalta.

 
Back
Top