Sekalaista mussuttelua

Minä tilasin pari päivää sitten kuivamuonaa Lekalta ja otin kuljettajaksi Matkahuolto, just lakon takia.
 
Tänään 38-38,8. Lisättiin kolmas antibiootti ja niveleen huuhteluletku. Hitto että kiristää

Ota rauhallisesti. Omaiselle toisen hoitaminen on raskasta ja se stressaa ylettömästi. Itse olen huolissani noista lämmöistä, sillä vaimolla oli samanlainen paha tulehdus ja hän vietti teholla sen takia kuusi ja puoli viikkoa. Toisin tuo tapaus liittyi sydänläpän tulehtumiseen. Miksi kolmas antibiootti eikä multispectrum?
 
Ota rauhallisesti. Omaiselle toisen hoitaminen on raskasta ja se stressaa ylettömästi. Itse olen huolissani noista lämmöistä, sillä vaimolla oli samanlainen paha tulehdus ja hän vietti teholla sen takia kuusi ja puoli viikkoa. Toisin tuo tapaus liittyi sydänläpän tulehtumiseen. Miksi kolmas antibiootti eikä multispectrum?

koska tää on suomi. Ei oikeita särkylääkkeitä koska tulee riippuvuus. Myös saattohoidossa.
Ei antibiootteja koska tulee resistenssi. Maassa missä hukutaan sairaalabakteereihin. Miehellä on diabetes mikä vielä lisää oman jännityksensä asioihin
 
Ei antibiootteja koska tulee resistenssi. Maassa missä hukutaan sairaalabakteereihin.

No voi helvetti. Minusta kolmas antibiootti kuulostaa siltä että he hakevat paras mahdollista kombinaatiota jolla tappaa pöpö. Onko niillä yhtään tietoa mikä se on vai onko kyseessä vastustuskyvystä? Omaisena, varsinkin vaimona voit kysyä noita asioita. Sulla on myös oikeus nähdä tulokset sen testauksista. Ne voi kysyä sen suostumusta asiaan, mutta mitä enemmän sulla on tietoa niin sen parempi eikä teidän tarvitse arvuutella missä mennään.
 
Miehellä on diabetes mikä vielä lisää oman jännityksensä asioihin

Kakkosluokan saa kuriin vatsan ohitusleikkauksella. Tulos tuon jälkeen on normaali, mutta vatsalaukku on pienempi ja ukon pitää opetella uusi dieetti. Samalla tulee riskit kaikesta mitä liittyy vatsan ronklaamiseen. Itselle tuo on viimeinen asia minkä haluaisin tapahtuvan koska menin läpi sen pahimman helvetin operaatioden jälkeen. Joten niin kauan kun ukko pysyy pois leikkaus salista niin parempi.
 
Kakkosluokan saa kuriin vatsan ohitusleikkauksella. Tulos tuon jälkeen on normaali, mutta vatsalaukku on pienempi ja ukon pitää opetella uusi dieetti. Samalla tulee riskit kaikesta mitä liittyy vatsan ronklaamiseen. Itselle tuo on viimeinen asia minkä haluaisin tapahtuvan koska menin läpi sen pahimman helvetin operaatioden jälkeen. Joten niin kauan kun ukko pysyy pois leikkaus salista niin parempi.

Kakkostyypin diabetekseen auttaa varmasti myös vhh. Mun miehellä on ykkönen, eikä oo mitään ylipaino tai ruokavalio-ongelmia.
Nyt sillä on huuhteluletku kiinni polvessa ja tosiaan noi kolme antibioottia on sellaset että pitäis kaikki oravaa pienemmät kuolla, toivotaan et toimii.
Mä olen kyllä kysynyt ja tivannut kaikkea mahdollista ja ihan miehen luvalla. Ne eivät vaan vastaa mihinkään. Luulen että huomenna oon jo niin väsynyt, ikävä ja vittumainen että lykkään ässät pöytään. Meidän lapsi oli samassa sairaalassa 2kk kateltavana.. aina vaan päivä kerrallaan ja katellaan nyt. Kuoleman jälkeen selvis että oli tosiaan vaan katseltu, kaikki perustutkimuksetkin tekemättä. Tuli sen verran hudakkaa osaston ylilääkärille että muistavat tapauksen vieläkin. Ehkä se taas auttaa saamaan noihin vipinää.

kun nyt vaan sais sen ehjänä kotiin. Vanha posttraumaattinen oireyhtymä nostaa päätään, mä oon ihan dementikko. Ihan kohta henkarilta näyttävä dementikko.

ja tosiaan, pöpöä ei ole saatu kiinni
 
Mitä mieltä olisitte alkoholilakiin Saksan mallista uudistusta?

16 vuotiaana saisi jo luvan ostaa olutta ja viiniä kaupasta.
 
Mun miehellä on ykkönen, eikä oo mitään ylipaino tai ruokavalio-ongelmia.

Pahoittelen. Nuo jalkavaivat voivat liittyä diabeettekseen, koska jostain ihmesyystä ne menettävät tuntoa sieltä ja jotain juuri tämän tyyppistä voi sattua.

ulen että huomenna oon jo niin väsynyt, ikävä ja vittumainen että lykkään ässät pöytään. Meidän lapsi oli samassa sairaalassa 2kk kateltavana.. aina vaan päivä kerrallaan ja katellaan nyt. Kuoleman jälkeen selvis että oli tosiaan vaan katseltu, kaikki perustutkimuksetkin tekemättä.

Siis hoitovirhe. Uhkaa niitä oikeustoimenpiteellä, jos asiat ei parane. Mutta ehdotan tekemään ensin kirjallisen valituksen, ja siirtymään asteittaan vakavampaan suuntaan.
 
Miehellä siis leikattiin polven eturistiside ja siihen lykkäs megainfektion, ei siis mitään diabeteksen liitännäisiä mut d pahentaa infektioita ja infektio saa verensokerin vituralleen ja kierre on siinä. Kuume laski yöllä, ei normaali mut sentään matalampi.
 
Perä??? Piipun pituus?? STANAG-lipas??? WTF... jotain ennen 1986 importattua NORAID-paskaa jenkeistä, mistä ne on ton rimpulatukin repineet, vai valehteleeko kuva tai vanhentuvat silmämunani?

Ei vittu, pienen zuumaamisen jälkeen koko vehjehän on ihan kandahar-kotitekoisen näköinen, eipä vaihdinkaan tarjoa sarjaa... ei jatkoon, sorry.

ps. Stacey Dooley, seriously? Tiedätkö mitä se idiootti-lohmu teki ennen kuin rupesi humanrights -*reportteriksi* marxilaisten sponsoroimana?
 
Ei oikeita särkylääkkeitä koska tulee riippuvuus. Myös saattohoidossa.
Kyllä parikuukautta siten kun ”emännällä” oli keuhko kuume.
Tulehdus arvot pilvissä ja kipuja.
Ilmoittivat että on annettu antibiootit ja koska on kipuja, niin siihen lääkitys.
Kun soiton jälkeen käytiin illalla katsomassa viimeisen kerran, perheen kanssa.

Niin kipulääkitys oli kyllä kunnossa. (y) (y) (y)

Antibiootit eivät kyllä tehonneet vaan keuhkokuume vei voiton.
 
Saanko arvata?:) Sellaisia rakkauselokuvia, joissa on semmonen jumputtava yksitotinen musiikki ja miljöönä on varsin rajattu muutaman neliön fyysinen tila?
Noh ei nyt mitään moista kainuulaista eksotiikkaa, sentään...! Tämä tähtitoimittaja jätti proosallisesti koulun kesken 15-vuotiaana ja ryhtyi kampaajaksi. Siitä sitten super-reportteriksi, ihan loogista jos minulta kysytään.

Stacey Dooley at War on Want event (cropped 2).jpg

2016 Helsingin Yliopiston Hum. tiedekunnan toimittajalinjalle valittiin 15 pääaineopiskelijaa, joista 15 oli naisia. Oliko tämä loogista? Minulta ei kysytty. Mutta jos siihen lauttaan olisi valittu 15 miestä, niin kysymättäkin näkemykseni on että olis aika perkeleellinen möly päässyt irralleen Helsingin Lipastossa!
 
Back
Top