Sekalaista mussuttelua

4000294186295.jpg

Geco 9mm Luger 8g FMJ 50 kpl pistoolinpatruuna
10,00
Kaupassa oli syntymäpäivä tarjous 20 v ( kaikista tuotteista -20% loppusummasta).

Piti ottaa ”pari laatikkoa” ja kilauttaa kaverillekin pieni vihje.
 
Kakkostyypin diabetekseen auttaa varmasti myös vhh. Mun miehellä on ykkönen, eikä oo mitään ylipaino tai ruokavalio-ongelmia.
Nyt sillä on huuhteluletku kiinni polvessa ja tosiaan noi kolme antibioottia on sellaset että pitäis kaikki oravaa pienemmät kuolla, toivotaan et toimii.
Mä olen kyllä kysynyt ja tivannut kaikkea mahdollista ja ihan miehen luvalla. Ne eivät vaan vastaa mihinkään. Luulen että huomenna oon jo niin väsynyt, ikävä ja vittumainen että lykkään ässät pöytään. Meidän lapsi oli samassa sairaalassa 2kk kateltavana.. aina vaan päivä kerrallaan ja katellaan nyt. Kuoleman jälkeen selvis että oli tosiaan vaan katseltu, kaikki perustutkimuksetkin tekemättä. Tuli sen verran hudakkaa osaston ylilääkärille että muistavat tapauksen vieläkin. Ehkä se taas auttaa saamaan noihin vipinää.

kun nyt vaan sais sen ehjänä kotiin. Vanha posttraumaattinen oireyhtymä nostaa päätään, mä oon ihan dementikko. Ihan kohta henkarilta näyttävä dementikko.

ja tosiaan, pöpöä ei ole saatu kiinni
Onko sulla mahdollisuus saada jotain apua sinne, naapurista tai kunnalta? En haluaisi maalata piruja seinille, mutta ei toi ruljanssi pyöri pidemmän päälle ilman jelppiä. Jopa sinä saatat väsyä:).
Sinulle toivotan jaksamista ja sairaalaan pikaista paranemista. On ne kuitenkin Suomessa aika velhoja, siellä sairaalassa.
 
Kannattaa kysyä
Kunnalta löytyi täälläpäin kyllä apua kun tarve oli ilmeinen.

Kuntouttaja, kotihoitajan käynnit, turvaranneke, lukot josta pääsevät sisälle (hoitaja, ambulanssi), pyörätuoliramppi, apuvälineet, kuljetusapu/matkat ja tukiasunto jne.
( no noita vain ei tarvittu kovin pitkään tai paljon, sairauden nopean etenemisen johdosta)
Meinasin nyt sairaala-aikana jo. Heillä on karjan ja maatilan kanssa puuhaa kerrakseen, lapsista puhumattakaan.
 
Olen pahoillani Ottoville, koskaan ei voi arvata koska joku voi loukkaantua. Kyseisistä asioista joista kirjoitit, en vaan tiedä mitään, joten en voinut niistä puhua. Sääli, että poistit vietisi.
 
Onko sulla mahdollisuus saada jotain apua sinne, naapurista tai kunnalta? En haluaisi maalata piruja seinille, mutta ei toi ruljanssi pyöri pidemmän päälle ilman jelppiä. Jopa sinä saatat väsyä:).
Sinulle toivotan jaksamista ja sairaalaan pikaista paranemista. On ne kuitenkin Suomessa aika velhoja, siellä sairaalassa.

ei tänne mitään apua saa. Eläimille ei saa hoito-apua koska ei ole lomitusoikeutta. Mitään lastenhoito- tai kotiapua ei ole tarjolla koska mä olen kotona ja terve. En saanut silloinkaan kun olin ite pyörätuolissa, pienin alle vuoden ikäinen ja mies pitkää päivää töissä. Olisin halunnut että joku olisi tullut sillon tällön, vaikka joka toinen viikko viemään hetkeks noi tenavat ulos, eipä sellasia ole.

kyllä se nyt tästä lähtee suttaantumaan kun löytyi vihdoin antibioottiyhdistelmä mikä toimii.
 
En saanut silloinkaan kun olin ite pyörätuolissa, pienin alle vuoden ikäinen ja mies pitkää päivää töissä. Olisin halunnut että joku olisi tullut sillon tällön, vaikka joka toinen viikko viemään hetkeks noi tenavat ulos, eipä sellasia ole.

Tuossa on ollut selkeä virhe. Kuule, vähemmälläkin tässä maassa kunnat antavat kotiapua, se on saletti.
 
No siis mulla on poikki kyllä jalka mutta ei se oikeuta mihinkään sellaseen lomitusjuttuun. Nää on harraste-eläimiä niin ei tarjota lomitusta veronmaksajien piikkiin. Jos näitä en saa hoidettua niin ne tarttee lopettaa.

sukulaisilta on apua turha pyydellä. Sen toki muistan tulevaisuudessa. Kyllä se kuulkaa useimmissa tapauksissa niin on että yksin on pärjättävä, toki sitä pärjäämistään voi helpottaa jonninverran laskemalla rimaa. Kalapuikot ja ranskalaiset on täysin hyvää ravintoa lapsille, maailma ei romahda vaikka tallin lattia jää lakaisematta eikä pyykkejä ole ihan pakko silittää. Kunhan kaikki on syötetty, juotettu ja eläinten paikat siivottu ja kuivitettu niin se saa nyt riittää.
Hilkkakin joutu jäämään sisälle, nyt just en jaksa naapuriin tyrkylle tunkevaa teinilehmää
 
Kalle tuli toiseksi maastojuoksukilpailussa. Kilpailun järjestäjä onnitteli häntä ja sanoi:
- Toiseen palkintoon kuuluu, että saa kätellä pääministeriä.
- Mieluummin potkaisisin häntä persuuksille!
- Pahoittelen, se on ensimmäinen palkinto.
 
No siis mulla on poikki kyllä jalka mutta ei se oikeuta mihinkään sellaseen lomitusjuttuun. Nää on harraste-eläimiä niin ei tarjota lomitusta veronmaksajien piikkiin. Jos näitä en saa hoidettua niin ne tarttee lopettaa.

sukulaisilta on apua turha pyydellä. Sen toki muistan tulevaisuudessa. Kyllä se kuulkaa useimmissa tapauksissa niin on että yksin on pärjättävä, toki sitä pärjäämistään voi helpottaa jonninverran laskemalla rimaa. Kalapuikot ja ranskalaiset on täysin hyvää ravintoa lapsille, maailma ei romahda vaikka tallin lattia jää lakaisematta eikä pyykkejä ole ihan pakko silittää. Kunhan kaikki on syötetty, juotettu ja eläinten paikat siivottu ja kuivitettu niin se saa nyt riittää.
Hilkkakin joutu jäämään sisälle, nyt just en jaksa naapuriin tyrkylle tunkevaa teinilehmää
No nyt puskee läpi jo entinen Baltriber, pääasia on että muksut on sisäpuolella, kun laitat oven lukkoon illalla. Eikä saa unohtaa sidukasta saatavaa päättäväisyyden silausta.:salut:(y)
 
Osta iso pokaali ;)

ja pidän mahtipontisen palkintoseremonian paraateineen. Siihen ehkä sopisi Lisämausteeksi joku näyttävä pohjois-koreahenkinen vuoristolaukka valkealla ratsulla. Mun valkea ratsu vaan ei ole kovin näyttävä koska se on vaan paksu poni, mutta josko se tasapainottais vaikutelmaa etten mä ole yhtä paksu ja tyyrynen kun kimi..

Ai kamalaa, mies täyttää just koht 40 ja on tulossa kivat bileet sairaalassa ja akkansa täällä suunnittelee ittelleen palkintoja. Odotan henkeäni pidätellen vuoden vaimo-pystiä.
 
Kokeillaan täällä, onko huumoria. Naurattaako kyltti?
Feisbookissa vähän fifty-sixty ketä nauratti, ketä ei.

tankkibaari.jpg


Koskinen muistuttaa myös Neuvostoliittoa vuosina 1922–1953 johtaneen Josif Stalinin aikana tapetuista kymmenistä miljoonista ihmisistä. Hän ei sulje pois sitäkään mahdollisuutta, että baarin oven yläpuolelle voisi ilmestyä myös tähän teemaan liittyviä symboleja.

– Varmaan kohta laitetaankin, niin saatte uuden jutun, Koskinen sanoo

 
Back
Top