tulikomento
Supreme Leader
Mielenkiintoisista aiheista tehdään nykyään sotapelejä. Tämän aiheena 2014-2015 käyty taistelu Donetskin lentokentästä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tämmönen ilmestyi maaliskuun alussa.
![]()
Steel Division 2 Fate of Finland – Suomen Jatkosodan kesän 1944 torjuntataistelut pääsivät kansainväliseen peliuutuuteen - Sotaveteraanit.fi
Eugen Systemsin Steel Division – strategiapeli on saanut jatkoa - tällä kertaa sen pääosassa on.. Suomi ja Jatkosodan kesän 1944 torjuntataistelut!sotaveteraanit.fi
Olen tuota steel division 2:sta pelannut aiemmin niin ihan hyvä peli joskin "vaikea". Mittakaava aikamoinen. Tämä jatkosota voi olla ihan mielenkiintoinen lisäosa.Tämmönen ilmestyi maaliskuun alussa.
![]()
Steel Division 2 Fate of Finland – Suomen Jatkosodan kesän 1944 torjuntataistelut pääsivät kansainväliseen peliuutuuteen - Sotaveteraanit.fi
Eugen Systemsin Steel Division – strategiapeli on saanut jatkoa - tällä kertaa sen pääosassa on.. Suomi ja Jatkosodan kesän 1944 torjuntataistelut!sotaveteraanit.fi
Ok, pari kertaa kokeillut, ja ei viitsinyt enempää harjoitella. Haastavinta minusta cv-homma koko pelissä.Kiitos tiedosta.
Minä olen siirtynyt lentotukialus -hommiin. Takalinjassa sotiminen on alkanut maistua paremmalta.![]()
Minä olen siirtynyt maakravuksi. Ostin Rising Storm 2 -pelin ja samalla tuli kerrattua aikoinaan hankittua Red orkesteri- peliä. Taistelulaivan ohjaamisen sijasta, hion nykyään konekiväärin optimaalista tuliasemaa.
Ei muuta kun tervetuloa joukkoon, yritähän osua kotimaiselle serverille niin saat selkääsi!![]()
Koukkaus selustaan onkin ainoa mahdollisuus. Kookooni etusektorista ei tule läpi pirukaan.![]()