tulikomento
Supreme Leader
Mielenkiintoisista aiheista tehdään nykyään sotapelejä. Tämän aiheena 2014-2015 käyty taistelu Donetskin lentokentästä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tämmönen ilmestyi maaliskuun alussa.
Steel Division 2 Fate of Finland – Suomen Jatkosodan kesän 1944 torjuntataistelut pääsivät kansainväliseen peliuutuuteen - Sotaveteraanit.fi
Eugen Systemsin Steel Division – strategiapeli on saanut jatkoa - tällä kertaa sen pääosassa on.. Suomi ja Jatkosodan kesän 1944 torjuntataistelut!sotaveteraanit.fi
Olen tuota steel division 2:sta pelannut aiemmin niin ihan hyvä peli joskin "vaikea". Mittakaava aikamoinen. Tämä jatkosota voi olla ihan mielenkiintoinen lisäosa.Tämmönen ilmestyi maaliskuun alussa.
Steel Division 2 Fate of Finland – Suomen Jatkosodan kesän 1944 torjuntataistelut pääsivät kansainväliseen peliuutuuteen - Sotaveteraanit.fi
Eugen Systemsin Steel Division – strategiapeli on saanut jatkoa - tällä kertaa sen pääosassa on.. Suomi ja Jatkosodan kesän 1944 torjuntataistelut!sotaveteraanit.fi
Ok, pari kertaa kokeillut, ja ei viitsinyt enempää harjoitella. Haastavinta minusta cv-homma koko pelissä.Kiitos tiedosta.
Minä olen siirtynyt lentotukialus -hommiin. Takalinjassa sotiminen on alkanut maistua paremmalta.
Minä olen siirtynyt maakravuksi. Ostin Rising Storm 2 -pelin ja samalla tuli kerrattua aikoinaan hankittua Red orkesteri- peliä. Taistelulaivan ohjaamisen sijasta, hion nykyään konekiväärin optimaalista tuliasemaa.
Ei muuta kun tervetuloa joukkoon, yritähän osua kotimaiselle serverille niin saat selkääsi!
Koukkaus selustaan onkin ainoa mahdollisuus. Kookooni etusektorista ei tule läpi pirukaan.