Ainahan on myös mahdollisuus kantaa esimerkiksi Stingereitä sisällä.
Öh...sehän sitten vaatisi pintautumista....juu..ei jatkoon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ainahan on myös mahdollisuus kantaa esimerkiksi Stingereitä sisällä.
Öh...sehän sitten vaatisi pintautumista....juu..ei jatkoon.
Esimerkiksi tilanne, jossa vene saa täydennystä toiselta alukselta siellä jossain. Kannella olisi ilmatorjuntavahti.Öh...sehän sitten vaatisi pintautumista....juu..ei jatkoon.
Esimerkiksi tilanne, jossa vene saa täydennystä toiselta alukselta siellä jossain. Kannella olisi ilmatorjuntavahti.
Eikö ohjusmiehen voi laukaista torpedoputkesta?
Tarvitsen vapaaehtoisen!
Taistelusukeltajan? Miksei. Vai menevätkö ne jostakin ilmalukosta, en tiedä.
Ajatus Stingereistä tuli mieleen Under Siege 1 elokuvasta. Onhan ajatus hieman erikoinen mutta ei välttämättä mahdoton. Veikkaan että Svenskien veneet on suunniteltu myös hyödyntämään omaa saaristoaan. Jos tukikohdat on ammuttu hajalle, niin täydennys voitaisiin suorittaa mistä laiturista tahansa kunhan syvyyttä ainostaan on tarpeeksi.Eivät pahemmin taida harrastaa täydennystä merellä. Ja jos tekevät, niin pinta-aluksella on myös yleensä ilmatorjunta.
Nuo sukellusveneen it-ohjukset ovat käsittääkseni kaikki joko masto- tai torpedoputki-laukaistavia. Ei tarvitse olla äijä Stingerin kanssa kannella.
Airiston Helmi on nyt meidän hallussa, tervetuloatäydennys voitaisiin suorittaa mistä laiturista tahansa kunhan syvyyttä ainostaan on tarpeeksi.
Olisi hyvä jos laiturille pääsisi kuorma-autolla. Esimerkiksi torpedojen kuljettaminen varikoilta lastauspaikalle helpottuisi.Airiston Helmi on nyt meidän hallussa, tervetuloa
Ajatus Stingereistä tuli mieleen Under Siege 1 elokuvasta. Onhan ajatus hieman erikoinen mutta ei välttämättä mahdoton. Veikkaan että Svenskien veneet on suunniteltu myös hyödyntämään omaa saaristoaan. Jos tukikohdat on ammuttu hajalle, niin täydennys voitaisiin suorittaa mistä laiturista tahansa kunhan syvyyttä ainostaan on tarpeeksi.
Tästä on mainintaa laivasto 1972-2003 kirjassa. Oli enempi koeluontoista.Mikä tahansa alus voi tietysti haluttaessa/tarvittaessa kuljettaa olkapääohjuksia matkassaan. Onhan tuota harrastettukin niin meillä kuin muuallakin.
Siellähän on se Merivoimien vanhan Kala-lautta. Kyllä sillä muutaman torpedon kuskaaOlisi hyvä jos laiturille pääsisi kuorma-autolla. Esimerkiksi torpedojen kuljettaminen varikoilta lastauspaikalle helpottuisi.
Tilanne on vähän hassu jos sukellusvene jopa huoltaa itseään vihollisen takapihalla.Siellähän on se Merivoimien vanhan Kala-lautta. Kyllä sillä muutaman torpedon kuskaa
Tuo nyt oli vähän hassuttelua sen kustannuksella, että Airiston Helmi olisi tarkoitettu pienoissukellusveneiden huoltopaikaksi. En kyllä ota kantaa siihenkään, etteikö tuo olisi rakentajan mielessä voinut piipahtaaTilanne on vähän hassu jos sukellusvene jopa huoltaa itseään vihollisen takapihalla.
Tuo nyt oli vähän hassuttelua sen kustannuksella, että Airiston Helmi olisi tarkoitettu pienoissukellusveneiden huoltopaikaksi. En kyllä ota kantaa siihenkään, etteikö tuo olisi rakentajan mielessä voinut piipahtaa
Tästä on mainintaa laivasto 1972-2003 kirjassa. Oli enempi koeluontoista.
Niistä kokeiluista onkin ollut varsin värikkäitä tarinoita lehdissä ja kirjoissa. Lukituksia yritettiin saada mm. isolohko-Ladan ikkunasta ojennettuun tähtisadetokkuun ja hätäsoihtuun. Ei ole paljoa rahaa kokeissa palanut.
Mainitsemisen arvoisia ovat myös Mistral-laveteilla varustettujen alusten mukana siirtyneet ampumajalustat. Ja tukeutumista suojanneita olkapääohjuksia on muutenkin voinut kulkea alusten mukana.
Ilmalukko on varmasti se ensijainen poistumisreitti. Sitä ei kai ihan joka paatista kuitenkaan löydy.
Aika rajallisesti. Kopterin ääntä ei kuule kovinkaan kaukaa. Kopterilla on tässä etulyöntiasema.Kopterin kuulee vesikuuntelussa. Samoin lentokoneet, varsinkin potkurikäyttöiset.