Sukellusveneet

Tämän indonesialaisen uutisen mukaan KRI Nannggalassa oli se 53 henkeä kyydissä kun katoaminen tapahtui, juttu sisältää myös nimilistan.
Veneen komentajan (ltn Col, Heri Oktavian) lisäksi siellä ollut jotain muitaki ylempiä herroja kattomassa miten torpeedot toimii.
kuten Colonel Harry Setyawan, the commander of the submarine unit of the 2nd Fleet Command.
ja 3 merivoimien asespesialistia


lauantaille ne on aatellu et riittäis happivarastot. toivottavasti löytyy kaverit vielä kunnossa
Toiveet on hyvin pienet, ellei peräti olemattomat. Noin 700 m syvää vettä ja testaussyvyys kai jotain 250 - 300, siitä varmuusvaroilla voisi veikkailla, että 500 m saattaisi kestää. Mutta 700... lähes mahdotonta. Ihmeitä tietenkin tapahtuu, mutta näissä jutuissa harvemmin.
 
Mediatie
Tämän indonesialaisen uutisen mukaan KRI Nannggalassa oli se 53 henkeä kyydissä kun katoaminen tapahtui, juttu sisältää myös nimilistan.
Veneen komentajan (ltn Col, Heri Oktavian) lisäksi siellä ollut jotain muitaki ylempiä herroja kattomassa miten torpeedot toimii.
kuten Colonel Harry Setyawan, the commander of the submarine unit of the 2nd Fleet Command.
ja 3 merivoimien asespesialistia


lauantaille ne on aatellu et riittäis happivarastot. toivottavasti löytyy kaverit vielä kunnossa
Mediatietojen mukaan ovat nyt kiirehtimässä etsintöjä kun happi on loppumassa. Aikaisemmin vastaavien uppoamistapausten yhteydessä olen kiinnittänyt huomioni kuinka ainakin uutisoidaan, että kaikki pannaan peliin vasta kun toivo eloonjäämisestä alkaa olla kiikun kaakun. Itse ajattelen niin että täysi rähinä olisi pitänyt laittaa päälle heti kun paatti katoaa. Etsintäkaluston roudaaminen tapahtumapaikalle kestää aina enemmän tai vähemmän, josta syystä heti alussa menenetään vuorokausia peliaikaa.

Saksalaisten pitäisi liimata käytettyinä myytäviin 209 paatteihin varoitustekstejä tyyliin max 36 pers.
 
Mediatie

Mediatietojen mukaan ovat nyt kiirehtimässä etsintöjä kun happi on loppumassa. Aikaisemmin vastaavien uppoamistapausten yhteydessä olen kiinnittänyt huomioni kuinka ainakin uutisoidaan, että kaikki pannaan peliin vasta kun toivo eloonjäämisestä alkaa olla kiikun kaakun. Itse ajattelen niin että täysi rähinä olisi pitänyt laittaa päälle heti kun paatti katoaa. Etsintäkaluston roudaaminen tapahtumapaikalle kestää aina enemmän tai vähemmän, josta syystä heti alussa menenetään vuorokausia peliaikaa.

Saksalaisten pitäisi liimata käytettyinä myytäviin 209 paatteihin varoitustekstejä tyyliin max 36 pers.
Ei Saksalla ole koskaan ollut tuota tyyppiä käytössä. Indonesiaankin aikanaan myydyt käytetyt olivat huomattavasti pienempää tyyppiä 206. Siinä taitaa miehistökin olla puolet pienempi.
 
Ei Saksalla ole koskaan ollut tuota tyyppiä käytössä. Indonesiaankin aikanaan myydyt käytetyt olivat huomattavasti pienempää tyyppiä 206. Siinä taitaa miehistökin olla puolet pienempi.
Wikipedian mukaan KRI Nanggalaa on 209 ja Saksassa tehty. Näköjään luovutettu Indonesialle jo 1981, eli heti uutena.
https://en.wikipedia.org/wiki/KRI_Nanggala_(402)

Nyt kun mekaaniset aivot alkavat raksuttaa, niin 209't on tosiaan olleet kaikki vientimalleja. Vähän niin kuin Solifer Export.
 
Wikipedian mukaan KRI Nanggalaa on 209 ja Saksassa tehty. Näköjään luovutettu Indonesialle jo 1981, eli heti uutena.
https://en.wikipedia.org/wiki/KRI_Nanggala_(402)

Nyt kun mekaaniset aivot alkavat raksuttaa, niin 209't on tosiaan olleet kaikki vientimalleja. Vähän niin kuin Solifer Export.
Uutena noita on tosiaan tehty kymmenittäin. Ja jokseenkin kaikkiin maanosiin. Vientimenestyksenä ihan omassa luokassaan.
 
Toiveet on hyvin pienet, ellei peräti olemattomat. Noin 700 m syvää vettä ja testaussyvyys kai jotain 250 - 300, siitä varmuusvaroilla voisi veikkailla, että 500 m saattaisi kestää. Mutta 700... lähes mahdotonta. Ihmeitä tietenkin tapahtuu, mutta näissä jutuissa harvemmin.
Jos vene on 700 metrin syvyydessä niin yksi ja lysti vaikka saksalaiset uber-telakkaihmiset olisivatkin ylittäneet itsensä ja tuottaneet tuollaisen syvyyden kestävän rungon...siitä syvyydestä ketään ei pelasteta missään järkevässä ajassa.
Nyt on raportoitu 'magneettisesta anomaliasta' 50 metrin syvyydessä. Sieltä voisi vielä pelastuakin jos vene on ehjä. Mutta miksei ole löytynyt hätäpoijua?
 
Jos vene on 700 metrin syvyydessä niin yksi ja lysti vaikka saksalaiset uber-telakkaihmiset olisivatkin ylittäneet itsensä ja tuottaneet tuollaisen syvyyden kestävän rungon...siitä syvyydestä ketään ei pelasteta missään järkevässä ajassa.
Nyt on raportoitu 'magneettisesta anomaliasta' 50 metrin syvyydessä. Sieltä voisi vielä pelastuakin jos vene on ehjä. Mutta miksei ole löytynyt hätäpoijua?
Puhutaan myös voimakkaasti magneettisesta esineestä joka kelluu 50-100m syvyydessä.

https://news.yahoo.com/desperate-hunt-missing-indonesian-submarine-032931152.html
 
Eiköhän tässä käy kuten Argentiinan veneellä. Menee viikkoja ennen kuin löydetään. Kenties Venäjä lähettää oman ruosteisen tutkimusaluksensa etsimään hylkyä ja onnistuukin siinä. Nämä anomaliat voivat olla taas mitä tahansa. Air Francen koneen hylyn osiksi epäiltiin kalatroolarista heitettyjä puulaatikoita. Magneettiset esineet saattavat olla sodan aikaisia. Eikös tuolla suunnalla käyty suuria taisteluita?
 
Onko mahdollista että niillä myös räjähti torpedo huoneessa ja Kurks ei ole ainoa laatuaan?
 
7890.jpg


7163.jpg


A missing Indonesian submarine has been found, broken into at least three parts, deep in the Bali Sea, army and navy officials have said, as the president sent condolences to relatives of the 53 crew.

On Sunday, the Indonesian military head, Hadi Tjahjanto, said there was no chance of finding any of the crew alive.

He said: “With deep sadness, I can say that all 53 personnel onboard have passed. We received underwater pictures that are confirmed as the parts of the submarine, including its rear vertical rudder, anchors, outer pressure body, embossed dive rudder and other ship parts.

“With this authentic evidence, we can declare that KRI Nanggala-402 has sunk and all the crew members are dead.”
 
Back
Top