Suojavarusteiden hankinta

Viidellä kympillä voi saada riittävän hyvät taisteluliivin taskut käytettynä, mutta laadukkaana ylijäämänä. Tai kassillisen halpaa kiinanpaskaa. Tai yhden pränikän high speed operaattoritaskun.
Nyt voi olla myöhäinen aika lähteä hankinnoille, mutta itse olen hankkinut Savotan lipastaskut, dumpit ja yleistaskut liiveihin ja PC:hen käytettyinä, pitkän ajan kuluessa useasta eri lähteestä. Tavara on kestävää ja kympin kappale ei kaada taloutta.
 
Nyt voi olla myöhäinen aika lähteä hankinnoille, mutta itse olen hankkinut Savotan lipastaskut, dumpit ja yleistaskut liiveihin ja PC:hen käytettyinä, pitkän ajan kuluessa useasta eri lähteestä. Tavara on kestävää ja kympin kappale ei kaada taloutta.
Tuohan on mainio tapa saada laadukkaita taskuja edullisesti, mutta vaatii tosiaan sopivan aikaikkunan. Yksittäisiä taskuja toki liikkuu aina, mutta sopiva käyttäjän itsensä haluama setti yksittäisiltä myyjiltä yksittäisiä taskuja ei tosiaan välttämättä onnistu viikon tai kahden aikaikkunalla saati yhdellä nettikauppatilauksella.
 
Offtopicina tuosta ketjussa mainitusta Warshopista? Onko se vielä pystyssä, kun nettisivuilla oleva y-tunnus ei ole ollut toiminnassa sitten viime heinäkuun, mutta verkkokauppa edelleen toiminnassa ja maksu meni Klarnan kautta.

Nimimerkillä tein tänään tilauksen ja olisi kiva tietää saako rahoja takaisin, jos se ei ole enää toiminnassa.
 
Back
Top