Olen ymmärtänyt että haavaan tungetaan niin paljon harsoa kuin vain menee. Tämäkö on tamponointi?Se haava vaatii tamponoinnin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Olen ymmärtänyt että haavaan tungetaan niin paljon harsoa kuin vain menee. Tämäkö on tamponointi?Se haava vaatii tamponoinnin.
Kyllä.Olen ymmärtänyt että haavaan tungetaan niin paljon harsoa kuin vain menee. Tämäkö on tamponointi?
Nyt voi olla myöhäinen aika lähteä hankinnoille, mutta itse olen hankkinut Savotan lipastaskut, dumpit ja yleistaskut liiveihin ja PC:hen käytettyinä, pitkän ajan kuluessa useasta eri lähteestä. Tavara on kestävää ja kympin kappale ei kaada taloutta.Viidellä kympillä voi saada riittävän hyvät taisteluliivin taskut käytettynä, mutta laadukkaana ylijäämänä. Tai kassillisen halpaa kiinanpaskaa. Tai yhden pränikän high speed operaattoritaskun.
Tuohan on mainio tapa saada laadukkaita taskuja edullisesti, mutta vaatii tosiaan sopivan aikaikkunan. Yksittäisiä taskuja toki liikkuu aina, mutta sopiva käyttäjän itsensä haluama setti yksittäisiltä myyjiltä yksittäisiä taskuja ei tosiaan välttämättä onnistu viikon tai kahden aikaikkunalla saati yhdellä nettikauppatilauksella.Nyt voi olla myöhäinen aika lähteä hankinnoille, mutta itse olen hankkinut Savotan lipastaskut, dumpit ja yleistaskut liiveihin ja PC:hen käytettyinä, pitkän ajan kuluessa useasta eri lähteestä. Tavara on kestävää ja kympin kappale ei kaada taloutta.