Suomen konflikti

Näin. Lisäksi Ylipäälliköltä on hyvä linja levittää jo muutenkin liiallisena vellovaa defaitismia oikein kirjallisesti:

"Presidentti Tarja Halonen arvioi elämäkertakirjassaan Suomen puolustuksen kestokykyä sanomalla, että "kyllä me pari kolme päivää kestetään, kunnes CNN ehtii kameroineen paikalle".

Mitä ajattelet Halosen arviosta?
Hägglund: Se on näitä Halosen heittoja (naurahtaa).

Juuri näin. En ole tuohon madamen hengentuotteeseen tutustunut (enkä aio tutustua), mutta kertoo todella hyvin Halosen maailmankuvasta. Näkyi myös virassaoloaikana erinomaisesti. Uskallan väittää, että hän koki PV:n ylipäällikkönä toimimisen välttämättömänä pahana. Ei sopinut vasemmistolaispasifistin mielenlaatuun. Oli mielenkiintoisempaa ja tärkeämpää keskittyä kaiken maailman vähemmistöjen asioiden edistämiseen kotimaassa ja ulkomailla. Ja muutenkin Halosen aikana työnnettiin kyllä pää pensaaseen aivan totaalisesti ja kieltäydyttiin näkemästä mihin suuntaan Venäjä oli koko ajan menossa.
 
Veikkaan että itä-euroopassa ei pahemmin panosteta palomuuri/virusohjelmiin kotikoneella, joten niitä on helppo kaapata bottiarmeijaksi.
Kyllä se Windows Defenderkin on aika hyvä ja muutkin ilmaisohjelmat on aivan riittävän hyviä. Jos taas joku osaava todella haluaa kaapata koneen tai on massiivinen suunnitelma vaikkapa jonkin verkkosivuston avulla, se melko varmasti siinä onnistuu vaikka siellä joku Norton pyörisikin.
 
Juuri näin. En ole tuohon madamen hengentuotteeseen tutustunut (enkä aio tutustua), mutta kertoo todella hyvin Halosen maailmankuvasta. Näkyi myös virassaoloaikana erinomaisesti. Uskallan väittää, että hän koki PV:n ylipäällikkönä toimimisen välttämättömänä pahana. Ei sopinut vasemmistolaispasifistin mielenlaatuun. Oli mielenkiintoisempaa ja tärkeämpää keskittyä kaiken maailman vähemmistöjen asioiden edistämiseen kotimaassa ja ulkomailla. Ja muutenkin Halosen aikana työnnettiin kyllä pää pensaaseen aivan totaalisesti ja kieltäydyttiin näkemästä mihin suuntaan Venäjä oli koko ajan menossa.
Se nainen ei juuri muuta tehnyt kuin matkusteli tulos- ja edesvastuuttomasti. Ei toivottavasti enää koskaan akkaa valtakunnan johtoon, kyllä nämä ämmät on johtajina nähty. Minä olen niitä yrityspuolella tavannut koko työelämäni ja jonkinlainen kuva on syntynyt, eikä se mairittele naisia. Jos joku helmi simpukasta löytyy niin parempi panna kuitenkin takaisin.
 
Jos joku seuraa minua twitterissä, hän havaitsee että haastan usein ruotsalaiset ratkaisut ruotsalaisille, mutta se ei ole syy kansakunnan dissaukseen . Ruotsissa on nyt vallassa demarit, jotka kaipaavat yksinkertaisemmalle NL-ajalle
Ei tulee mitään sellaista NL aika, ei koskaan. Uusi bandiittimainen perjaatetön sukupolvi on kasvanut Venäjällä ja johtajina siellä kommareitakin kyynisemmät ja kieroimmat psykopaatit. Nuoremmassa sukupolvessa yötä ei kukaan halua tehdä, ei ainakaan tehtailla. Hankitaanko sitten työntekijoitä Ruotsista? Takzhikit kun ei enää halua mennä sinne..ja se näkyy siellä, Moskovabad kun alkoi tulla likaiseksi, kun ei kukaan takzikistanilainen enää siivoamassa. :D Koulutus on huono, historiaa taas opetetaan juuri yhtenä sankarillisena voittokulkuna, yhtäkään taistelua ei hävitetty, ja tietenkin heitä pelkkävät kaikki. Ja se on pääasia. Luin Kasparovin sivulta tänään että Tseljabinskin alueella ei makseta palkoja. Ei ole rahaa. Leipomon työntekijät vaatineen nyt kahden kk palkkoja, kun ei maksettu vuoden alusta, ja heille sitten vastattiin että tästä hyvästä palkka laskeekin 1/3 osalla sitten..Venäjä löysi myös uusvanhan ystävän - Pohjois-Korean, lämpimiä visiitteja on tehty.
 
Viimeksi muokattu:
Se nainen ei juuri muuta tehnyt kuin matkusteli tulos- ja edesvastuuttomasti. Ei toivottavasti enää koskaan akkaa valtakunnan johtoon, kyllä nämä ämmät on johtajina nähty. Minä olen niitä yrityspuolella tavannut koko työelämäni ja jonkinlainen kuva on syntynyt, eikä se mairittele naisia. Jos joku helmi simpukasta löytyy niin parempi panna kuitenkin takaisin.

Valitettavasti itsellänikin on huono kuva naisjohtajista työelämässä. Tietysti harmi kun ihan suuri osa on päteviä ja asiallisia ihmisiä, mutta kyllä niitä mätiä omenia on aivan hitokseen enemmän kun miesten puolella. Valitettavasti! Ehkä naisjohtajiksi enemmän etenee niitä, joilla on kova halu nimenomaan johtajiksi ja toisaalta miesten puolelta helpommin ylennetään substanssiosaajia?
 
Valitettavasti itsellänikin on huono kuva naisjohtajista työelämässä. Tietysti harmi kun ihan suuri osa on päteviä ja asiallisia ihmisiä, mutta kyllä niitä mätiä omenia on aivan hitokseen enemmän kun miesten puolella. Valitettavasti! Ehkä naisjohtajiksi enemmän etenee niitä, joilla on kova halu nimenomaan johtajiksi ja toisaalta miesten puolelta helpommin ylennetään substanssiosaajia?

sama huomio. Naisissa on enemmän pyrkyteitä. jakkupuku vetää puoleensa. Pyrkyreissä taas on enemmän puhtaasti narsisteja. Yhden sellaisen kanssa tapeltu joskus. Tuho oli aikasmoinen. Vasta kun koko yritys irtisanoi itsensä kerralla johto heräsi.
 
Valitettavasti itsellänikin on huono kuva naisjohtajista työelämässä. Tietysti harmi kun ihan suuri osa on päteviä ja asiallisia ihmisiä, mutta kyllä niitä mätiä omenia on aivan hitokseen enemmän kun miesten puolella. Valitettavasti! Ehkä naisjohtajiksi enemmän etenee niitä, joilla on kova halu nimenomaan johtajiksi ja toisaalta miesten puolelta helpommin ylennetään substanssiosaajia?
Minulla on teoria. He kun eivät tee mitään luovaa vaan pyrkivät ainoastaan välttämään virheitä ja se vieläpä taistelee heidän tunne-elämän ailahtelujen tahtiin, niin moni hyvä asia ja moni hullu asia pääsevät esiin silloin kun juuri ei pitäisi. Joissain suojaviroissa heillä on mahdollisuus olla luovia, mutta olen huomannut sielläkin kammottavaa tulosvastuuttomuutta, esim. Helsingin kaupunki. Tässä on myöskin huomioitava edelleenkin naisen historia epäuskottavampana johtajana, mutta se ei todellakaan selitä oireita. Nainen on sosiaalisesti usein röyhkeämpi ja taitavampikin. Itse en tule koskaan elämäni aikana palkkaamaan ainuttakaan akkaa vastuulliseen tehtävään, sillä yritykseni tulos kiinnostaa minua suuresti.
 
Minulla on teoria. He kun eivät tee mitään luovaa vaan pyrkivät ainoastaan välttämään virheitä ja se vieläpä taistelee heidän tunne-elämän ailahtelujen tahtiin, niin moni hyvä asia ja moni hullu asia pääsevät esiin silloin kun juuri ei pitäisi. Joissain suojaviroissa heillä on mahdollisuus olla luovia, mutta olen huomannut sielläkin kammottavaa tulosvastuuttomuutta, esim. Helsingin kaupunki. Tässä on myöskin huomioitava edelleenkin naisen historia epäuskottavampana johtajana, mutta se ei todellakaan selitä oireita. Nainen on sosiaalisesti usein röyhkeämpi ja taitavampikin. Itse en tule koskaan elämäni aikana palkkaamaan ainuttakaan akkaa vastuulliseen tehtävään, sillä yritykseni tulos kiinnostaa minua suuresti.

En koe olevani minkäänlainen misogynisti, päinvastoin, esim. nykyisen työnantajafirman omistajina on naisia joiden kanssa on äärimmäisen hyvä yhteistyö, ja olen myös ollut tekemisissä erinomaisten naisjohtajien kanssa. Ja erinomaisten naispuolisten asiantuntijoiden.

Mutta valitettava fakta on se, että helpommin saat virherekrytoinnin jos palkkaat naisjohtajan, eikä millään synnytyksellä ja lastenhoidolla ole mitään tekemistä sen asian kanssa. Mainitsemasi virheiden välttäminen, piiloutuminen byrokratian ja "koneiston" taakse, muoto ennen asiaa -pelleily ja oman aseman korostaminen, kiusattavan alaisen tai työtoverin valinta ja nokkiminen yhdessä hännystelijöiden kanssa...valitettavan suurella prosentilla oli juuri tällaista silloin kun olin pörssiyhtiön palveluksessa pääkonttorilla. Monet hyvät naiset työskentelevät ylläolevista syistä mielellään miesvaltaisilla osastoilla.

Huono, sosiopaattinen naisjohtaja ja tämän alaisten vetelyys ja hännystely on oikeasti hyvän naisjohtajan vihollinen numero 1. Miehet on tässä lasikattohommassa vain sivustakatsojia.
 
sama huomio. Naisissa on enemmän pyrkyteitä. jakkupuku vetää puoleensa. Pyrkyreissä taas on enemmän puhtaasti narsisteja. Yhden sellaisen kanssa tapeltu joskus. Tuho oli aikasmoinen. Vasta kun koko yritys irtisanoi itsensä kerralla johto heräsi.
Jätetäänkö narsisti-natsikortti tältä foorumilta? Tavallisella tallaajalla ei ole edellytyksiä arvioida asiaa ja psykologeiltakin se onnistuu vasta ajan kanssa. Breivik todettiin 36 tunnin ja kahden psykologin toimesta psykopaatiksi. Vankilan psykologit mitätöivät tämän tuomion. Mitä se kertoo tästä natsikortista? Narsismia on meissä kaikissa, mutta rajanveto narsistiksi ei ole ollenkaan selkeää.
 
En koe olevani minkäänlainen misogynisti, päinvastoin, esim. nykyisen työnantajafirman omistajina on naisia joiden kanssa on äärimmäisen hyvä yhteistyö, ja olen myös ollut tekemisissä erinomaisten naisjohtajien kanssa. Ja erinomaisten naispuolisten asiantuntijoiden.

Mutta valitettava fakta on se, että helpommin saat virherekrytoinnin jos palkkaat naisjohtajan, eikä millään synnytyksellä ja lastenhoidolla ole mitään tekemistä sen asian kanssa. Mainitsemasi virheiden välttäminen, piiloutuminen byrokratian ja "koneiston" taakse, muoto ennen asiaa -pelleily ja oman aseman korostaminen, kiusattavan alaisen tai työtoverin valinta ja nokkiminen yhdessä hännystelijöiden kanssa...valitettavan suurella prosentilla oli juuri tällaista silloin kun olin pörssiyhtiön palveluksessa pääkonttorilla. Monet hyvät naiset työskentelevät ylläolevista syistä mielellään miesvaltaisilla osastoilla.

Huono, sosiopaattinen naisjohtaja ja tämän alaisten vetelyys ja hännystely on oikeasti hyvän naisjohtajan vihollinen numero 1. Miehet on tässä lasikattohommassa vain sivustakatsojia.
Yhdyn kaikkeen tässä kirjoituksessasi Honcho. Ei lisättävää.
 
Tästäkö se nyt sitten alkaa? Maastokuvioisia vaatteita, kamera, ranskalaisella nimellä vuokrattu auto...

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016052721634783_uu.shtml

Rajavartiosto etsii: Kolme ehkä ylittänyt laittomasti rajan Venäjälle
Perjantai 27.5.2016 klo 16.07

Kainuun rajavartiosto etsii kolmea ihmistä, jotka ovat liikkuneet luvatta rajavyöhykkeellä Vartiuksen raja-aseman lähellä Kuhmossa.

Rajavartiolaitoksen mukaan laitonta rajanylitystä Venäjälle ei voida sulkea pois.

Kainuun rajavartioston yleisjohtaja majuri Esa Piiponniemi pitää todennäköisempänä, että Venäjän puolella on käyty kuin että henkilöt olisivat liikkuneet vain rajavyöhykkeellä.

Mahdollisuudesta on ilmoitettu Venäjän rajaviranomaisille. Etsittävät henkilöt olivat pukeutuneet maastokuvioituihin vaatteisiin ja heillä oli mukanaan kamera.

Piiponniemen mukaan tapaukset, joissa Suomen puolelta rikotaan Venäjän rajaa, ovat vuosittain yksittäistapauksia koko itärajan mitalla.

Venäjän puolella tiukka vartiointi

Yleisjohtaja uskoo, että jos henkilöt ovat menneet Venäjän puolelle, he jäävät taatusti kiinni. Tällöin sekä Suomen että Venäjän viranomaiset tutkisivat tapausta tahoillaan.

Kainuun rajavartiosto pyytää yleisöä ilmoittamaan mahdollisista henkilöihin tai heidän käyttämäänsä ajoneuvoon liittyvistä havainnoista.

Esa Piiponniemen mukaan rajavartiosto löysi rajavyöhykkeen lähelle pysäköidyn lukitun auton, jolla etsittyjen epäillään liikkuneen.

Rajavartioston mukaan henkilöiden käyttämä auto on valkoinen Volkswagen Golf.

Piiponniemi kertoo, että auto on vuokrattu pääkaupunkiseudulta nimeltään ranskalaiselta vaikuttavalle henkilölle.

STT
 
Rajaloukkaus ja tahallinen provokaatio johon pitää vastata voimatoimin? Mainilan laukaus vol 2.0

Vuodenaikakin on hyökkäyksen kannalta otollinen, koska kesä on tuloillaan... Pari viikkoa tai kuukausi ärhentelyä, ja sitten sotimaan, kun on heinäkuun lämmöt ja lomat päällä. Mukavampi sotia kun ei ole pimeää, kylmää ja loskaista. :eek:

Onneksi Puolustusvoimat on valmiudessa ja onneksi @Tetra on nostattanut reservin mielialaa! :camo:
 
Back
Top