Se oli sitten tuon sakin loppu kerrasta.
Mistä kerrasta? Jos prätkäkerhoja ei pistetä nurin niin ei myös tuotakaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Se oli sitten tuon sakin loppu kerrasta.
Ministerin kimppuun hyökkääminen on eri asia. Toisaalta nämä oodinin bensalenkkarit ovat aika löyhä poppoo. Huppareita varmaan saa netistä.Mistä kerrasta? Jos prätkäkerhoja ei pistetä nurin niin ei myös tuotakaan.
Katsokaas ihan loppuun asti...kelkoisia kuumakalleja..ja lopussa keksivät huudon, joka kerää väkeä..
(tiedän lähteen taustan)
Ministerin kimppuun hyökkääminen on eri asia. Toisaalta nämä oodinin bensalenkkarit ovat aika löyhä poppoo. Huppareita varmaan saa netistä.
No se on sivuseikka tässä. Kyllä tuosta seuraamuksia on odotettavissa.Muistaakseni hallitus kaatui...
No se on sivuseikka tässä. Kyllä tuosta seuraamuksia on odotettavissa.
Väkivaltaa en hyväksy mutta kaikenlainen vittuilu Soinille on kyllä enemmän kuin tervetullutta.Tuleehan siitä, mutta jos tästä halutaan leipoa jotain Sarajevon laukauksia niin aika huteralla pohjalla on.
Mistä kerrasta? Jos prätkäkerhoja ei pistetä nurin niin ei myös tuotakaan.
Yksittäistapaus..(s)Eikö voisi jättää väkivaltaa ja poliisien niputtamaksi joutumista jättää vassari anarkistien yksinoikeudeksi?
Nähtävästi ei. VMP!
Ihan tarpeeksi toimittajat paahtavat eetteriin äärioikeistosta ja sen väkivallan uhasta. Samalla äärivasemmistolaisesta väkivallasta ei sanota yhtään mitään.
Samaa ihmetellyt, selvähän se on että menevät iholle kuvaamaan vain provosoivatakseen. Kuvata voi kyllä kauempaakin.Mutta ihmettelen mikä into noilla kuvaajilla on mennä iholle. Sitten itketään.
Lopussa oli erikoinen havainto se, että kurdit oli jo provosoitunut useaan otteeseen väkivaltaiseen käyttäytymiseen ja sitten tuli jotain kantis väkeä ja alkoi natsit huutelu...Samaa ihmetellyt, selvähän se on että menevät iholle kuvaamaan vain provosoivatakseen. Kuvata voi kyllä kauempaakin.
Tulihan se...Eikö voisi jättää väkivaltaa ja poliisien niputtamaksi joutumista jättää vassari anarkistien yksinoikeudeksi?
Nähtävästi ei. VMP!
Ihan tarpeeksi toimittajat paahtavat eetteriin äärioikeistosta ja sen väkivallan uhasta. Samalla äärivasemmistolaisesta väkivallasta ei sanota yhtään mitään.
Joo, tätä samaa olen sanonut kun on ollut näitä videoita joissa maahanmuuttokriittiset menevät haastamaan riitaa juurikin pakolaisten, maahanmuuttajien tms mielenosoituksiin ja muihin tapahtumiin. Lapsille on tapana sanoa, että jos menee itse härnäämään toista, niin ei pidä ihmetellä sitä jos toinen suuttuu. Jokin aikaa sitten täällä oli keskustelua taas jostain Narinkkatorilla tapahtuneesta jutusta, missä kritisoitiin sitä että poliisi otti kiinni sen provosoijan.Samaa ihmetellyt, selvähän se on että menevät iholle kuvaamaan vain provosoivatakseen. Kuvata voi kyllä kauempaakin.
Suuttuminen on ihan ok ja ymmärrettävääkin. Väkivalta ei ole.Joo, tätä samaa olen sanonut kun on ollut näitä videoita joissa maahanmuuttokriittiset menevät haastamaan riitaa juurikin pakolaisten, maahanmuuttajien tms mielenosoituksiin ja muihin tapahtumiin. Lapsille on tapana sanoa, että jos menee itse härnäämään toista, niin ei pidä ihmetellä sitä jos toinen suuttuu. Jokin aikaa sitten täällä oli keskustelua taas jostain Narinkkatorilla tapahtuneesta jutusta, missä kritisoitiin sitä että poliisi otti kiinni sen provosoijan.
Mutta kun minulla on oikeus kuvata tässä.