Suomen sisäinen turvallisuus

Katsokaas ihan loppuun asti...kelkoisia kuumakalleja..ja lopussa keksivät huudon, joka kerää väkeä..
(tiedän lähteen taustan)


Ajassa 3:10 pamahti joku.
Mutta ihmettelen mikä into noilla kuvaajilla on mennä iholle. Sitten itketään.
En allekirjoita tuota Kurdit sitä ja Kurdit tätä. Vittuuntukaa itse porukalla, menkää osoittamaan mieltä, jotta perkele ja sitten otatte parit Putinin faniboyt iholle kameran kanssa ilkkumaan. Ette eroa Kurdeista paitsi ehkä tehokkuudella millä kaveri tippuu.
 
Aika turaamista noiden nippusiteiden kanssa:) raudat on nopeat kilauttaa kiinni, ja raudat kotelossa etupuolella!!
 
Eikö voisi jättää väkivaltaa ja poliisien niputtamaksi joutumista jättää vassari anarkistien yksinoikeudeksi?

Nähtävästi ei. VMP!

Ihan tarpeeksi toimittajat paahtavat eetteriin äärioikeistosta ja sen väkivallan uhasta. Samalla äärivasemmistolaisesta väkivallasta ei sanota yhtään mitään.
 
Mistä kerrasta? Jos prätkäkerhoja ei pistetä nurin niin ei myös tuotakaan.

Prätkäkerhot eivät ole hyökänneet poliitikkojen kimppuun.
Poliitikot pistävät mutkat suoraksi kun oma henk.koht. turvallisuus on uhattuna, lakiin saadaan sellaiset muutokset, että poijaat päähesät helpost ipahnoille lepäilemään.

Toki kuten on todettu, on epävarmaa onko tekijä oikeasti jäsen, vai joku muu. Mielenkiintoista olisi ollut jos kohde olisi ollut joku vihervasemmiston edustaja, silloin vasta kohu olisi syntynyt.
 
Eikö voisi jättää väkivaltaa ja poliisien niputtamaksi joutumista jättää vassari anarkistien yksinoikeudeksi?

Nähtävästi ei. VMP!

Ihan tarpeeksi toimittajat paahtavat eetteriin äärioikeistosta ja sen väkivallan uhasta. Samalla äärivasemmistolaisesta väkivallasta ei sanota yhtään mitään.
Yksittäistapaus..(s)



 
Ei kannata liioitella yksittäisen välikohtauksen merkitystä. Todennäköisesti kyseessä oli vain humalaisen päähänpisto, ainakin valittu ase vaikuttaisi tukevan sitä teoriaa. Järjestyksenvalvojan hakkaamisesta sairaalakuntoon ei kukaan ole koskaan joutunut Suomessa vankilaan.

Matti Vanhanen joutui aikoinaan vihaisen kansalaisen kohteeksi terveyskeskuksessa.

Yleensä nämä poliitikkoihin kohdistetut jutut käsitellään kaikessa hiljaisuudessa ilman julkisuutta. Kuka edes muistaa kuulleensa Kekkosen murhayrityksistä tai hyökkäyksestä ministeri Aleniuksen kimppuun?

Paljon suurempi ongelma on se, että Vastarintaliikkeen ja Odinien riveistä todennäköisesti muodostuu ajan kuluessa erilaisia rikollisia organisaatiota. 90-luvun äärioikeistolaisesta liikkeestä jäi jäljelle "lepakkojengi". Keskittyvätkö organisaatiot sitten pelkästään rahan tekemiseen rikollisin keinoin vai jääkö jäljelle vielä poliiittisia tavoitteita on toinen kysymys. Yhteiskunnalliset muutokset ovat aina vaikuttaneet myös rikollisjärjestöihin. Esimerkkinä vaikka siirtokarjalaisten hallitseva asema Suomen alamaailmassa 40- ja 50-luvuilla, vietnamilaisten organisaatiot 80-luvulla sekä MC porukoiden nousu 90-luvun laman aikana. Unohtamatta toki kosovon nyyhkypakolaisten osuutta suomalaisessa rikollisuudessa.

Suuri pakolaisryntäys tulee jättämään toksisen perinnön Suomen turvallisuuteen. Tulemme vielä näkemään arabien klaanipohjaisia organisaatioita sekä äärioikeiston organisaatiosta jäljelle jääviä ryhmiä, jotka yrittävät ponnistella yhteiskunnan ulkopuolella.
 
Samaa ihmetellyt, selvähän se on että menevät iholle kuvaamaan vain provosoivatakseen. Kuvata voi kyllä kauempaakin.
Lopussa oli erikoinen havainto se, että kurdit oli jo provosoitunut useaan otteeseen väkivaltaiseen käyttäytymiseen ja sitten tuli jotain kantis väkeä ja alkoi natsit huutelu...
 
Samaa ihmetellyt, selvähän se on että menevät iholle kuvaamaan vain provosoivatakseen. Kuvata voi kyllä kauempaakin.
Joo, tätä samaa olen sanonut kun on ollut näitä videoita joissa maahanmuuttokriittiset menevät haastamaan riitaa juurikin pakolaisten, maahanmuuttajien tms mielenosoituksiin ja muihin tapahtumiin. Lapsille on tapana sanoa, että jos menee itse härnäämään toista, niin ei pidä ihmetellä sitä jos toinen suuttuu. Jokin aikaa sitten täällä oli keskustelua taas jostain Narinkkatorilla tapahtuneesta jutusta, missä kritisoitiin sitä että poliisi otti kiinni sen provosoijan.

Mutta kun minulla on oikeus kuvata tässä.
 
Joo, tätä samaa olen sanonut kun on ollut näitä videoita joissa maahanmuuttokriittiset menevät haastamaan riitaa juurikin pakolaisten, maahanmuuttajien tms mielenosoituksiin ja muihin tapahtumiin. Lapsille on tapana sanoa, että jos menee itse härnäämään toista, niin ei pidä ihmetellä sitä jos toinen suuttuu. Jokin aikaa sitten täällä oli keskustelua taas jostain Narinkkatorilla tapahtuneesta jutusta, missä kritisoitiin sitä että poliisi otti kiinni sen provosoijan.

Mutta kun minulla on oikeus kuvata tässä.
Suuttuminen on ihan ok ja ymmärrettävääkin. Väkivalta ei ole.
 
Joo, en sanonutkaan että väkivalta on OK. On kuitenkin inhimillisesti ymmärrettävää, että jossain vaiheessa palaa käpy kun joku provosoi. Mielestäni on hyvin akkamaista (millä en viittaa sukupuoleen vaan käyttäytymiseen) että ensin mennään härkkimään, ja sitten kun toinen suuttuu, uhriudutaan niin maan perusteellisesti.
 
Back
Top