arix
Respected Leader
Erityisesti jos paikalla on naispuolisia atk-suunnittelijoita...Albertinkadulla suurin vaara on ollut radalla, ei kauppakeskuksessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Erityisesti jos paikalla on naispuolisia atk-suunnittelijoita...Albertinkadulla suurin vaara on ollut radalla, ei kauppakeskuksessa.
Minua ei ole siellä pelottanut muut ampujat siellä. Tosin se henkiin jäänytkin oli varautunut, koska pystyi ampumalla pakottamaan Sannan ulos sieltäAlbertinkadulla suurin vaara on ollut radalla, ei kauppakeskuksessa.
Minua ei ole siellä pelottanut muut ampujat siellä. Tosin se henkiin jäänytkin oli varautunut, koska pystyi ampumalla pakottamaan Sannan ulos sieltä
En ole yli 20 vuoteen käynyt sisäradoilla, kuin "yksityistilaisuuksissa".
Espoon Lahnuksen tynkärata lienee ainoa jollei Mäntsälää, Sipoota tai Kirkkonummea lasketa...Onko PKS:llä muuten yhtään siviilien ulkorataa jäljellä?
Espoon Lahnuksen tynkärata lienee ainoa jollei Mäntsälää, Sipoota tai Kirkkonummea lasketa...
En minäkään, joten kurkkasin googlellaKas. Enpä ollut tuosta kuullutkaan.
Toisaalta taas huomattiin että esim siinä Espoon kokkeli-iskussa poliisi ihan itse ryssi tiedottamisen.Tiedottaminen on kieltämättä ollut oikeastaan aina hankala pala poliisille, ja nykyaika vain asettaa lisää haasteita.
Toisaalta laki asettaa aika tiukkojakin rajoja sille, mitä saa tiedottaa, ja kuten esim siinä Espoon kokkeli-iskussa taas huomattiin, jos menee tiedottamaan asiaa josta ei ole täyttä varmuutta, niin saattaa mennä pieleen. Nykyään vielä ihmiset odottavat lähes reaaliaikaista tiedottamista jos ei muuten niin oman uteliaisuutensa tyydyttämiseksi, ja toisaalta tietoa vuotaa julkisuuteen median, somen ym väylien kautta.
Muutama piripää joskus tilittäny meikäläiselle että jos sulla on velkoja, ja haluut jonkun hengiltä Suomessa, niin käytä autoa. Jotain pulputusta siitä että ei mene suoraan henkirikoksena tai tutkintana tai jotain.Sama kuin poliisin tapon yritys eli syyte murhasta...noin oma mielipide.
Muutama piripää joskus tilittäny meikäläiselle että jos sulla on velkoja, ja haluut jonkun hengiltä Suomessa, niin käytä autoa. Jotain pulputusta siitä että ei mene suoraan henkirikoksena tai tutkintana tai jotain.
Asia ei koske minua, kiinnostaa tosin ihan yleisellä tasolla.
Muutama piripää joskus tilittäny meikäläiselle että jos sulla on velkoja, ja haluut jonkun hengiltä Suomessa, niin käytä autoa. Jotain pulputusta siitä että ei mene suoraan henkirikoksena tai tutkintana tai jotain.
Suomessa katoaa vuosittain kymmeniä ihmisiä jäljettömiin...Jotkut ovat onnettumuusherkempiä kuin toiset.
Suomessa katoaa vuosittain kymmeniä ihmisiä jäljettömiin...