Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Veikataan mihin tulee tällä kertaa pipiä. Mä arvaan, että nenästä tulee verta "natsitsiat" -huutelun tuoksinassa ja sen lisäksi kompastuu mahaansa ja murtaa ranteensa.
Tällä kertaa kerättiin kokoon isompi ryhmä jotta uhri (siis ei sosiaalivirkailija tässä tapauksessa) saatiin pahoinpidltyä hengiltä. Täysin järjettömällä tavalla.Mies oli aiemmin uhannut tappaa sosiaalityöntekijän. Hän sai käräjäoikeudessa lähes kuuden vuoden vankeustuomion murhan yrityksestä nuorena henkilönä.
Hovioikeus kuitenkin alensi tuomion kahdeksaan kuukauteen vankeutta miehen pahoinpitelystä ja virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta nuorena henkilönä. Hovioikeuden mukaan konkreettista vaaraa sosiaalityöntekijän kuolemasta ei ehtinyt syntyä tilanteessa.
Yhdistyksen perustamiseen johtaneet ajatukset syntyivät Ihmisoikeuksien säätiön piirissä. Säätiön perusti Ihmisoikeuksien liitto vuonna 1949 tukemaan ”ihmisoikeuksien puolustamista sekä demokraattisen valtiojärjestyksen ja kulttuurin säilyttämistä ja kehittämistä” sekä kunnioittamaan ”professori Väinö Lassila -vainajan edustamia aatteita ja ihmisoikeuksia puolustaessaan henkensä menettäneiden muistoa”.[5]
Säätiön piirissä toimi varatuomari Risto Höltän johtama lakiasiaintoimisto, jonka lakimiehet toimivat erityisesti asioissa, joiden yhteys kansandemokraattiseen poliittiseen toimintaan oli ilmeinen. Tällainen tehtävä oli esimerkiksi Kemin veritorstain tapahtumissa, jotka olivat johtaneet kapinasyytteisiin lakkolaisia kohtaan. Vuonna 1954 toimiston lakimiehet sekä eräät muut lakimiehet perustivat yhdyssiteekseen Suomen Demokraattiset Lakimiehet (DemLa).[6]
Nimensä Demla sai Kansainvälisen Demokraattisten lakimiesten liiton mukaan. IADL:n perustivat vuonna 1946 Nürnbergin tuomioistuimen ranskalaiset, englantilaiset ja neuvostoliittolaiset lakimiehet. Ensimmäinen presidentti oli ranskalainen Rene Cassin, jonka käsialaa on vuoden 1948 Yhdistyneiden Kansakuntien ihmisoikeuksien julistus ja joka sai vuonna 1968 tämän ansiosta Nobelin rauhanpalkinnon.[7] Demla liittyi myös Suomi–Neuvostoliitto-Seuraan ja Rauhanpuolustajiin.[8] Demla sopi yhteistyösopimuksen vuonna 1975 Unkarin kansantasavallan, Puolan kansantavallan, Itä-Saksan ja Länsi-Saksan lakimiesliittojen kanssa.[9]
Kyseisessä tapauksessa se voi hyvinkin pitää paikkaansa. Äkkiä käännettävä kyljelleen, ettei käy kuin valaille, että tukehtuvat oman painonsa takia...Lopuksi se huutaa "en voi hengittää"
Maalla menee usein kivijalkaan kun palokunnalla kestää 30-45 min päästä paikalle. Tästä on mökkinaapurista kokemusta viime syksyltä. Ei jäänyt perheelle muuta kuin vaatteet jotka olivat aamulla kotoa lähtiessä päällään. Iltapäivällä ei ollut enää taloa eikä tavaroita. Ei siinä paljoa verisuret auta.
Olen itse asiassa huomattavasti parempi väkivallassa kuin noi kynäniskaset vitun sählääjät. Varsinkin nyt koronan jälkeen kun on ollut aikaa treenata, eikä ole sparri-vastustajia, joten voin sanoa että olen Oslon Nordstrandin mestari, miksei....Tuliko reisille kaiken tuon väkivaltafantasian tuoksinassa....
Tuomitset vasemmistoa väkivallasta muttet ole yhtään sen parempi itsekään.
Tätä toki uumoilin, on vain aina yhtä hauskaa toimittajantekeleiden juttujen kanssa.Eiköhän tällä viitata kaliberiin, eli 9 mm Luger, a.k.a. 9 mm Parabellum, a.k.a. 9 mm Nato, a.k.a. 9 x 19 mm.
Steen Christensenin tapauksen yhteydessä ("Tehtaankadun poliisisurmat") tutkinnankohtaja kertoi, että tekijällä oli ollut käytössään 9 mm Parabellum, mikä sai lehdet kaivamaan tietoja kyseisestä aseesta, vaikka tutkinnanjohtaja oli tarkoittanut aseen kaliberia.
Ulkomaalaisten ja ulkomaalaistaustaisten tekemiä henkirikoksia Suomessa 1973 – 2020
Posted by Doctor Lecter on April 5th, 2016
Tässä artikkelissa käsitellään ulkomaalaisten, sekä ulkomaalaistaustaisten, tekemiä henkirikoksia Suomessa vuosina 1973 – 2016. Tilastoon on päässyt a) tekemällä yhden tai useampia henkirikoksia b) olemalla ulkomaalainen c) olemalla taustaltaan ulkomaalainen. Kohta c herättää tietysti kysymyksiä, että miten taustaisuus määritellään? Visainen ajatelma, joka varmasti herättää monia mielipiteitä, mutta olen käyttänyt rajana ”toisen polven maahanmuuttajuutta” ja/tai etnisyyttä. Olisi toki helppoa toimia kuten media tänä päivänä, että jokainen Suomessa asuva, on sitten kyse viikosta tai koko eliniästä on ”suomalainen” ja karsia sillä periaatteella suurin osa tekijöistä pois. Ulkomaalaistaustaustaiseksi olen myös määritellyt henkilön, jonka vanhemmista toinen on suomalainen, henkilö on Suomen kansalainen, mutta syntynyt ulkomailla tai muuttanut ulkomaille ja oli sieltä Suomeen tuleva kuolemalla rankaisemaan. Luettelo on vajavainen ja olisikin ensiarvoisen tärkeää, että siihen saataisiin niitä tapauksia joita ei ole mainittu, sekä täsmennyksiä jo listalla oleviin. Tiedän itse yhden, joka puuttuu, mutta en vaan löytänyt siitä aineistoa, joten jätin sen toistaiseksi kokonaan pois.
Artikkeli on siinä mielessä antirasistinen ja reilu, että listalle pääsemiseksi ei ole tarvinnut surmata suomalaista, vaan riittää kun on saattanut hengestään kenet tahansa, mutta Suomessa. Keskusteluosiossa on taulukko, josta ilmenee ikä- ja sukupuolijakaumat, niin tekijöiden kuin uhrienkin suhteen. Kuten myös tuomiot ja tekopaikkakunnat.
Hankalaksi tilastoinnin tekee media – kuten jo mainitsin – joka jostain syystä yhä useammin määrittelee suomalaiseksi henkilön, joka on tullut laittomasti maahan vaikkapa noin pari viikkoa sitten. Mehän kaikki muistamme median tavan uutisoida ”espoolaismiehestä, joka oli ehta suomalainen”, vaikka kyseessä oli paria vuotta aiemmin Suomeen muuttanut afrikkalainen. Kuitenkin, samainen media puhuu yhä ja edelleen Hans Assmanista saksalaismiehenä, vaikka hän oli asunut Suomessa jo kymmeniä vuosia, puhui selvää suomea ja oli tavoiltaan ja kulttuuriperimältään lähempänä suomalaista kuin moni muu mediassa väkisin ja tulenpalavalla kiireellä suomalaiseksi leivottu maahanmuuttaja.
Tätä toki uumoilin, on vain aina yhtä hauskaa toimittajantekeleiden juttujen kanssa.
BLM on jo yhdistetty Venäjään Saksan turvallisuuspalvelun tutkimuksissa.
Siinä teille ohjeita senkin valkoset rasistit...
Etsimäsi sisältö on arkistoitu – Me Naisten verkkosivusto uudistui
Me Naisten uusi verkkosivusto sijaitsee nyt samassa osoitteessa Ilta-Sanomien kanssa. Suomen suosituimman naistenlehden ja maan kattavimman uutismedian sisällöt löytyvät nyt yhdestä paikasta.www.menaiset.fi
Oisko tälle luotettavaa linkkiä?
Jos osaavan maan turvallisuuspalvelu on tota mieltä, niin asia on mielestäni eteenpäin kertomisen arvoinen. Ja aihe huomioon ottaen ei tulisi mieleenkään kertoa asiaa eteenpäin ilman todella uskottavaa lähdettä.
Mä yritin tuota tässä joku päivä googletella enkä löytänyt. Tosin google nyt filtteröi uutiset niin, että tuommoista ei sieltä löydykään. En tiedä pitäisikö bingiä kokeilla.Oli uutisissa aikanaan, antifa, blm ja natsit ovat Venäjän käyttämiä porukoita yhteiskuntien kriisiyttämiseen.
Ei ole nyt aikaa googlailla, olen linkittänyt samoja uutisia ja tutkimuksia Yhdysvalloista jo tänne.
Mä yritin tuota tässä joku päivä googletella enkä löytänyt. Tosin google nyt filtteröi uutiset niin, että tuommoista ei sieltä löydykään. En tiedä pitäisikö bingiä kokeilla.
Oisko tälle luotettavaa linkkiä?
Jos osaavan maan turvallisuuspalvelu on tota mieltä, niin asia on mielestäni eteenpäin kertomisen arvoinen. Ja aihe huomioon ottaen ei tulisi mieleenkään kertoa asiaa eteenpäin ilman todella uskottavaa lähdettä.