Suomen sisäinen turvallisuus

Pimittäminen on käynnissä täysillä. Ajatelkaa että KAIKKI valtamedian rikostoimitukset saavat suoriltaan keissit, pidätykset, vangitsemiset nimineen päivineen viranomaisilta. Lasten raiskaamista ja kiduttamista päivittäin, puukotuksia päivittäin, ja käytännössä aina asianomistaja on kantasuomalainen. Eipä tästä epidemiasta saa juurikaan lukea. Ainoastaan painosuksen alla tulee pieni huippu suitsittuna lehteen. Se katsokaas lisää sitä populismia ja voi olla putinin juoni, jotta kansa katsokaas polarisoituu ja sitä putin haluaa :) Niin media kuin päättäjätkin ovat pääosin täysiä psykopaatteja, jotka nauttivat siitä että tätä maata tuhotaan järjestelmällisesti.
 
Eihän tuota sovelleta esitutkintaan.

Sehän olisi jo jotakin, jos artikla 7 eli "oikeus tulla unohdetuksi" olisi käytössä myös poliisin henkilörekisterien suhteen.

Henkilötietolaki on siis korvautunut tietosuojalailla ja arkaluonteisten tietojen lista tulee suoraan gdpr-asetuksesta.

Mitä tulee oikeuksiin, juuri mainitsemasi asia on myös otettu huomioon eri artiklassa (muistaakseni 23 tai 24) jossa todetaan että oikeudet eivät päde mm. tilanteissa joissa kansallinen lainsäädäntö edellyttää rekisterin ylläpitoa. Tällöin poliisia ei voi tuomita arkaluonteisten tietojen keräämisestä mikäli sille on laillinen peruste (=esim. esitutkinnassa ilmeneviä terveysasioita) mutta voidaan tuomita mikäli sille ei ole perustetta (=esim. konstaapelin tietokannoista keräämä lista kaikista helsingin homoista ja heidän terveystiedoista).

Samalla artiklalla on myös estetty juuri tämä idea jossa tuomittu rikollinen voi pyytää rikosrekisterin tyhjäksi, haavisto voi pyytää valtakunnansyyttäjää unohtamaan hänen keissinsä ja minä pankin unohtamaan lainani.
 
Poliisibarometri: Valtaosa suomalaisista luottaa yhä poliisiin, vaikka luottamus poliisia kohtaan on vähentynyt edellisestä mittauksesta
Vastanneista 91 prosenttia ilmoitti luottavansa poliisiin melko tai erittäin paljon.


 
Eipä ihan hirveä yllätys että näin nopsaan. Ei heillä montaa paikkaa ole mihin mennä paperittomana ja rahattomana. Jos siinä nyt ehtii jonkun tutun nähdä ja vetää kännit, niin...

Kenellä heillä? Eikös tämä ollut yksin liikkeellä ja jossain arveltiin hänen saaneen tämän toisen vangin tavaratkin mukaansa. Tosin välttämättä sielläkään rahaa ollut.
 
Pimittäminen on käynnissä täysillä. Ajatelkaa että KAIKKI valtamedian rikostoimitukset saavat suoriltaan keissit, pidätykset, vangitsemiset nimineen päivineen viranomaisilta. Lasten raiskaamista ja kiduttamista päivittäin, puukotuksia päivittäin, ja käytännössä aina asianomistaja on kantasuomalainen. Eipä tästä epidemiasta saa juurikaan lukea. Ainoastaan painosuksen alla tulee pieni huippu suitsittuna lehteen. Se katsokaas lisää sitä populismia ja voi olla putinin juoni, jotta kansa katsokaas polarisoituu ja sitä putin haluaa :)
Mietinkin, että miltä polarisaation ruokkiminen näyttää. Taisin juuri saada vastauksen. Vai ruokinko nyt itse trollia?

Punavihreällä toimittajakunnalla on epäilemättä vaikeuksia nostaa mamujen rikoksia pintaa - etenkään viimeaikaisen rasismikeskustelun jälkeen. Vaan suht paksua on väite, että olisi jokin kollektiivinen pimityssalaliitto käynnissä.

Helposti mörköjä kaikkialla näkee, jos alkaa mielikuvitusta käyttää mutta mieluummin pitäisi jalat maassa. Ulkomaalaistaustaisten tai heidän jälkikasvunsa rikollisuuden kehitykseltä ei tule silmiä ummistaa mutta tällainen lietsominen vain syventää jakolinjoja - ellei se sitten juuri ole tarkoituskin.
 
Ja selitys miksi kävi päälle:

tää meinas laittaa grillivaununsa tyyliin meitin ikkunan alle ja ku ei siihen suostuttu ni meni vissiin herne nekkuun....ja pasi tos muina maunoina teki pihatöitä ni tää rupee huuteleen kuinka tulee illalla tai yöllä raiskaan mut sen naaman edes....mentiin kysyyn et mikä juttu ni nää kävi päälle...sitä ennen tää kiinni pitäjä oli epäilyttävästi hiipiny mun taakse...en si tiedä miksi mut onnex huomasin...tällästä siis
 
Itse olen lopettanut jo nuorempana syömästä karvaranteiden paskasafkaa. Käyn mielelläni ulkomaalaisten ravintoloissa syömässä, mutta niin nälkä ei ole, että Ahmed Kebabin pöytään istuisin.
 
Ja selitys miksi kävi päälle:
Ainahan nuo ulkomaalaiset käy täysin sattumanvaraisesti hyväntahtoisten kansalaisten päälle... (Sarkasmia). Itseäni vituttaa suuresti tällaisessa somepostailussa kun näkee otsallaan että siellä on sohlattu idioottina ja sitten kun tullutkin kuokkaan niin aletaan vinkumaan hyökkääjälle mamukorttia pöytään. Kyllä, perseilee ulkomaalaisperäisetkin mutta jos saat grillinpitäjältä pesäpallomailasta ihonväristä riippumatta täällä tai oikeastaan missä tahansa muuallakin maailmassa niin kannattaa ensimmäisenä hakea syyllistä peilistä. Ikäni olen nakkikiskoilla ja kebabpaikoilla käynyt eväällä missä kulkenutkin eikä koskaan siellä ole henkilökunta tyhjän takia kurmuuttanut ketään ja nekin muutama kerta kun jotain nokkapokkaa todistanut niin kotimaassa taustalla ollut joku umpikänninen isänmaantoivo joka sujuvasti kaivanut verta nenästään siihen asti että on tummempi tuontiveri kuohahtanut. Muissa maissa on sitten ollut harmaantalouden jäsentenvälisiä tms muita näkemyseroja. Mutta tavallisena rasvaräpylän / lätyn himoisena asiakkaana suurin riski ollut seuraavan aamun napalminen varpusparvi jos sattunut vähän tiukemmat soosit. Edes ruokamyrkytysten suhteen en ole pikkukiskoissa tärpännyt vaan ne on aina olleet ns parempia paikkoja missä nasahtanut reissatessa pöpö putkistoon.
 
Eli siis miehen omaa syytä että sai turpaansa kun ei halunnut grillikärryä kotinsa ikkunan alle? Sitäkö meinaat @MeriTJ ?
Meinaan sitä että tässä kuullaan just se versio mitä meille halutaan kertoa. Somepostaus on kuin valokuva, et todellakaan tiedä mitä tarinasta on rajattu pois.
 
Eli siis miehen omaa syytä että sai turpaansa kun ei halunnut grillikärryä kotinsa ikkunan alle? Sitäkö meinaat @MeriTJ ?

Jos se ei omaan pihaan sitä kärryään ollut tuomassa niin millä oikeudella voi mennä sanomaan yhtään mitään? Ei se, että joku pysäköi yleiselle kadulle nakkikioskin anna yhtään mitään oikeuksia naapuruston asukkaille ryhtyä "hoitamaan" asiaa. Se olisi ollut Nokian kaupungin asia.

Itse asuin 12 vuotta aivan kaupungin ytimessä ja kieltämättä kotini kohdalla tapahtui kadulla yhtä ka toista. Ymmärsin kuitenkin, että katu ei ole minun vaikka siinä asunkin.

Tuollaiset asiat pitää hoitaa virkatietä.
 
Back
Top